امکانات یک خانه لوکس

۳۰ بازديد

انواع هوشمندسازی ساختمان و روش های اجرا

شاید شما هم در مورد انواع هوشمندسازی ساختمان مطالبی را خوانده باشید. این تکنولوژی با وجود نوپا بودن علاقه مندان زیادی در سرتاسر دنیا پیدا کرده است. همزمان با سایر نقاط دنیا در ایران نیز شرکت های مختلفی اقدام به تولید این تجهیزات می کنند.

جذابیت استفاده از خانه هوشمند در کنار میل به آسایش بیشتر انسان ها از جمله دلایل توسعه این تکنولوژی است. هوشمندسازی ساختمان به روش های مختلفی انجام می شود. در این مقاله به معرفی انواع هوشمندسازی ساختمان و نکاتی در اینباره خواهیم پرداخت. دسته بندی های مختلفی برای تعیین انواع هوشمندسازی وجود دارد که در ادامه به آن ها خواهیم پرداخت.

انواع هوشمندسازی ساختمان

اولین دسته بندی که می توان برای سیستم های هوشمند انجام داد براساس ارتباط خط داده آن هاست. سیستم های هوشمند علاوه بر خط قدرت که همان سیم کشی سنتی (فاز و نول) است، یک خط انتقال دیتا نیز دارند. این خط انتقال دیتا می تواند به صورت باسیم یا بیسیم باشد. خطوط انتقال داده سیمی براساس پروتکل ارتباطی مورد استفاده تجهیزات متفاوت است.

برخی از پروتکل ها از کابل استاندارد ویژه ای استفاده می کنند. از این جمله می توان به پروتکل KNX اشاره کرد. گروه دیگری از پروتکل ها از انواع کابل های موجود در بازار استفاده می کنند. به عنوان مثال پروتکل mod-bus از کابل شبکه cat-5 یا سیم تلفن استفاده می کند.

انواع هوشمندسازی ساختمان بیسیم نیز بر بسترهای مختلفی صورت می گیرد. از جمله روش های انتقال داده بیسیم می توان به WIFI ، بلوتوث و فرکانس رادیویی (RF) اشاره کرد. هریک از این روش ها مزایا و معایبی دارند. مهمترین نکاتی که در مورد ارتباط بیسیم باید به آن اشاره کرد توان مصرفی و حداکثر بازه پوشش ارتباط است.

در سیستم های هوشمند باسیم محدودیت فاصله بین نودها وجود ندارد. این در حالی است که سیستم های بیسیم محدودیت فاصله دارند. با توجه با ساختار محیطی که تجهیزات در آنجا نصب می شوند، برد ارتباطی ممکن است متفاوت باشد.

امکانات یک سیستم هوشمند

خانه های هوشمند را براساس امکانات قابل ارائه آن ها نیز می توان دسته بندی کرد. اگرچه برخی از امکانات قابل ارائه در سیستم با پروتکل ارتباطی آن ها مرتبط است. استفاده از یک پروتکل بین المللی مزایا و معایب مختلفی دارد.

به عنوان مثال پروتکل بین المللی امکان استفاده از تجهیزات برندهای مختلف را برای شما فراهم می کند. به عنوان مثال می توانید کلیدهای هوشمند یک برند را در کنار سنسورهای برند دیگر استفاده کنید. امکان استفاده از تجهیزات برندهای مختلف دست شما را برای داشتن امکانات بیشتر باز می گذارد.

 سیستم های امنیتی هوشمند    خانه های هوشمند    فروشگاه اسمارت سکیوریتی   نمونه های شهر هوشمند

 

از سوی دیگر تجهیزات با پروتکل بین المللی معایبی نیز دارند. قیمت بالای تجهیزات، هزینه بالای تعمیر و نگهداری، کمبود جنس در بازار و … از جمله معایب این سیستم ها است. حتی هزینه خرید لایسنس استفاده از نرم افزار برای این تجهیزات رقم قابل توجهی خواهد بود.

از سوی دیگر تجهیزاتی که پروتکل اختصاصی دارند، عموما با سیستم های دیگر ارتباط برقرار نمی کنند. این سیستم ها هزینه کمتری دارند و اغلب لایسنس نرم افزار آن ها رایگان است. از جمله امکانات قابل ارائه در انواع هوشمندسازی ساختمان می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کنترل تجهیزات روشنایی
  • کنترل وسایل برقی
  • کنترل شیر اصلی آب و گاز
  • کنترل هوشمن پرده برقی
  • سیستم امنیتی هوشمند
  • و

انواع هوشمندسازی ساختمان از نظر تجهیزات

امکانات قابل ارائه در خانه هوشمند ممکن است به وسیله تجهیزات متفاوتی ارائه شوند. به عنوان مثال برای هوشمندسازی تجهیزات روشنایی می توانید از کلید لمسی هوشمند یا رله هوشمند استفاده کنید. کلیدهای لمسی هوشمند در انواع مختلفی از نظر تعداد پل و رنگ عرضه می شوند. این کلیدها امکان کنترل به صورت محلی و از طریق اپلیکیشن را برای شما فراهم می کنند.

 

این کلیدها همچنین ظاهر زیبایی دارند و به عنوان یک المان دکوراتیو مورد استفاده قرار می گیرند. رله های هوشمند داخل تابلو برق نصب می شوند. این رله ها نیز با تعداد کانال های متفاوت عرضه می شوند. در انواع هوشمندسازی ساختمان از رله ها استفاده زیادی می شود. اغلب امکانات خانه هوشمند توسط رله ها ارائه می شوند.

از منظر تجهیزات می توان سیستم های هوشمند را به دو نوع تابلویی (متمرکز) و گسترده (استفاده از کلید) تقسیم کرد. بهتر است قبل از تصمیم گیری و انتخاب انواع هوشمندسازی ساختمان، با یک مشاوره در اینباره مشورت کنید. مشاوران خانه هوشمند گلدور آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند.

 

بررسی آپشن های هوشمند Videopark

۳۰ بازديد

بررسی آپشن های هوشمند Videopark

امروزه سیستم های نظارت تصویری ( دوربین مداربسته ) از لحاظ کارکرد صرفا جنبه ی نظارتی نداشته و به ابزاری کارآمد برای پیشگیری از وقوع ناهنجاری ها تبدیل شده اند .
دوربین های مداربسته ی برند Videopark به لطف دارا بودن از هوش مصنوعی قدرتمند توانسته اند امکانات شایانی را در این حوزه به ارمغان بیاورند ، در این مقاله به بحث و بررسی آپشن های هوشمند دوربین های Videopark خواهیم پرداخت.

دوربین های مداربسته ی ویدیوپارک با بهره وری از تکنولوژی هوش مصنوعی توانسته اند رویکرد شگرفی در زمینه ویدیو آنالیتیک داشته باشند که در ادامه ی مقاله به تشریح آن خواهیم پرداخت .

خطای انسانی در پایش تصاویر اجتناب ناپذیر است و اگر پایش تصویر بیش از ?? دقیقه به طول بیانجامد احتمال وقوع چنین خطایی بسیار زیاد می شود . توسط آپشن های هوشمند دوربین های ویدیو پارک احتمال وقوع خطای انسانی را به صفر برسانید .

آپشن های هوشمند دوربین های مداربسته ویدیو پارک

آپشن های هوشمند دوربین های مداربسته ویدیو پارک عبارتند از :

? تشخیص چهره

? تشخیص رفتار های مشکوک

? تشخیص اشیاء گم شده

? تشخیص حرکت خلاف جهت

? کنترل عبور از خط

? تعریف منطقه ممنوعه

? تشخیص ورود به منطقه ی فنس کشی شده

? تشخیص عدم فوکوس بودن دوربین مداربسته

? تشخیص جابجایی دوربین

? تشخیص مشکل رنگ

? تشخیص رها شدن اشیاء

 

 

تشخیص چهره

از طریق این آپشن دوربین مداربسته قادر خواهد بود صورت انسان ها را تشخیص دهد و متناسب با سیاستگذاری کاربر واکنشی مانند آلارم را فعال کند.

تشخیص رفتارهای مشکوک

به واسطه ی این آپشن ، دوربین می تواند رفتار های مشکوک مانند پرسه زدن را تشخیص دهد و آن را گزارش دهد .

تشخیص اشیاء گم شده

از طریق این آپشن اجسامی که حساس هستند را می توانید انتخاب کنید تا هر زمان کسی آن را برداشت ، دوربین تحریک شده و آلارم یا پیامی را ارسال نماید .

تشخیص حرکت خلاف جهت

کاربرد این قابلیت اغلب برای کنترل تردد خودرو می باشد و می توان با مشخص کردن جهت حرکت خودرو ها دوربین را مجهز به تشخیص حرکت خلاف نمود و در صورت حرکت خلاف خودرو گزارشی برای واحد کنترل ارسال گردد.

 

کنترل عبور از خط

توسط این قابلیت می توان خطی را در تصویر دوربین مداربسته ترسیم نمود و در صورت عبور شخص یا شیء از آن خط گزارشی دریافت نمود.

تعریف منطقه ممنوعه

می توان منطقه ای را در تصویر مشخص نمود و در صورت ورود به آن منطقه آلارم برای واحد کنترل ارسال خواهد گردید .

تشخیص ورود به منطقه فنس کشی شده

این آپشن شبیه مورد ( تعریف منطقه ممنوعه) می باشد با این تفاوت که در مورد این آپشن ، منطقه ی ممنوعه به شکل خطی بوده ( مثلا کناره ی یک اتوبان ) ولی در این حالت می توان یک منطقه را با ابعاد دلخواه به شکل فنس حساس نمود .

تشخیص عدم فوکوس بودن دوربین مداربسته

در صورتی که به هر دلیل دوربین از فوکوس بودن خارج شود دوربین این مشکل را خودکار تشخیص داده و گزارش آن را ارسال می کند .

تشخیص جابجایی دوربین

در صورتی که دوربین مداربسته به هر دلیل جابجا شود از طریق این قابلیت به صورت خودکار دوربین شما را مطلع می سازد.

تشخیص مشکل رنگ

دوربین مداربسته Videopark می تواند مشکل شناسایی ، تنظیم نبودن رنگ تصویر را تشخیص دهد و در صورت تنظیم نبودن آن را گزارش دهد .

تشخیص رها شدن اشیاء

این قابلیت می تواند برای جلوگیری از حملات تروریست کاربردی می باشد، بدین شکل که در صورتی که جسمی برای مدتی معین به منطقه ای مشخص بصورت ثابت اضافه گردد آن را تشخیص داده و به واحد کنترل گزارش می دهد ، تصور کنید این جسم یک چمدان حاوی مواد منفجره باشد و آن را شخص تروریست در جایی مانند فرودگاه قرار دهد ، دوربین بصورت اتوماتیک این چمدان رها شده را تشخیص داده و آن را به واحد کنترل گزارش می دهد .

نتیجه گیری

همواره می توان با استفاده از تکنولوژی روز ، رنگ تازه ای به زندگی بخشید ، اگر می خواهید رنگ تازه ای به وضعیت امنیت مجموعه ی خود دهید ، دوربین های مداربسته ویدئوپارک بهترین انتخاب می باشند ، زیرا به واسطه ی آپشن های هوشمند و اصالت برند و همچنین خدمات پس از فروش ایده آل ، یقینا می تواند انقلابی در وضع امنیتی و حفاظتی موجود ایجاد نماید.

 

https://yorfriends.com/blogs/post/8021

https://www.victoriaeducation.co.uk/activity/p/1021091/

https://checkpointforarts.com/activity/p/807720/

https://kason97179866.wordpress.com/2022/02/06/%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%81%db%8c-%d8%af%d9%88%d8%b1%d8%a8%db%8c%d9%86-%d9%85%d8%af%d8%a7%d8%b1%d8%a8%d8%b3%d8%aa%d9%87-%d9%85%db%8c%d9%86%db%8c%d8%a7%d8%aa%d9%88%d8%b1%db%8c-%db%8c%d8%a7-%d9%be%db%8c/

 

سئو خود را به صورت smart انجام دهید

۳۲ بازديد

متاسفانه در سال های اخیر سئو سایت ها به خاطر برنامه ریزی غلط دچار مشکل شده است.اما با برنامه ریزی می شود آن رادرست کرد.شرکت های فوق ممکن است که کمی دچار افزایش رتبه شوند اما چون برنامه ریزی صحیح ندارند در نهایت به جایی ندارند.استراتژی بازاریابی آنلاین نادیده گرفته شده است وبه درستی از آن استفاده نمی شود.فرایند سئو کمی زمان بر است.البته اگر به درستی و با استراتژی درست انجام شود موردی ندارد. وبه دلیل زمان بر بودن  سئو خیلی از افراد کلا بیخیال این امر می شوند.بسیاری از کسب وکارها فکر میکنند که سئو یک راه حل سریع برای بهبود کسب وکارشان است اما این گونه نیست و آنها اشتباه می کنند.آنها سئو را یک راه کاربردی برای رسیدن به اهداف کوتاه مدت خود می دانند همچنین آنها فکر میکنند که  سئو یعنی انتخاب چندین کلمه ی کلیدی و همین . اما سئو یک پروسه ی دشوار و زمان بر استوذر سئو باید بر روند کار نظارت دائم داشتو انجام تنظیمات  مجدد در فرآیند ها نیز بسیار زمان بر است

سئو خود را به صورت smart انجام دهید

اگر شما قبلا صاحب کسب وکاری بوده اید باید این را بدانید که اسمارت  سئو سایت اصفهان به معنی اهداف مشخص ، قابل اندازه گیری ، قابل دستیابی وواقعی است.شما هم می توانید از این روش تعیین اهداف برای سئو سایت خود استفاده کنید .به جای آنکه اهداف سئو را دوماه بعد انجام دهید.اگر هدف شما رتبه ی یک باشد نامید خواهید شد .زیرا پول وزمان خود را برای رسیدن به یک هدف غیر واقعی حدر می دهید.

کلمه ی s  به معنای اهداف مشخص:

نحوه نوشتن اهداف هوشمند

زمانی که اهداف مشخصی دارید که بر اساس واقعیت هستند، موفقیت آسان تر است.

 

منتشر شده در 26 اکتبر 2021 در

بهره وری

کت بوگارد

کت بوگارد

نویسنده مشارکت کننده

 

برای زندگی کاری مشترک شوید

داستان‌هایی درباره فناوری و تیم‌ها در صندوق ورودی خود دریافت کنید

 

اشتراک در

خلاصه 5-ثانیه

تیم ها اغلب به دلیل عدم توافق در مورد تعریف موفقیت، از رسیدن به اهداف خود کوتاهی می کنند.

اهداف SMART از مجموعه خاصی از معیارها استفاده می کنند تا اطمینان حاصل شود که اهداف به وضوح تعریف شده و در یک بازه زمانی مشخص قابل دستیابی هستند.

کار کردن در هر مرحله از ایجاد یک هدف SMART می‌تواند مواردی را آشکار کند که اولویت‌ها و منابع با هم هماهنگ نیستند.

جین را ملاقات کنید او یک مدیر محصول در یک شرکت فناوری متوسط ??است - اجازه دهید آن را Techfirm، Inc بنامیم. جین وظیفه افزایش استفاده از برنامه تلفن همراه Techfirm را بر عهده داشته است.

 

او می داند که برای تحقق این امر به همه چیز نیاز دارد، اما یک مشکل وجود دارد. وقتی جین در گذشته اهدافی را برای تیم تعیین کرده است، آنها به سرعت از مسیر خود خارج می شوند. به نظر می رسید هیچ کس درک روشنی از اینکه موفقیت چگونه باید باشد را نداشت. پیشرفت به اندازه کافی نظارت نشده بود. و به ناچار، آن هدف مهم به پشت مشعل لغزید (قبل از خاموش کردن کامل اجاق گاز).

 

به همین دلیل، این بار، جین قصد دارد از اهداف SMART برای تنظیم یک برنامه عمل و ادامه مسیر استفاده کند.

 

5 نمودار که نشان می دهد چگونه تغییر زمینه باعث کاهش بهره وری شما می شود

مقاله مرتبط

5 نمودار که نشان می دهد چگونه تغییر زمینه باعث کاهش بهره وری شما می شود

توسط اشلی فاوس در بهره وری

اهداف SMART چیست؟

SMART در اهداف SMART مخفف عبارت Specific، Measurable، Achievable، Relevant و Time-Bound است.

 

تعریف این پارامترها به عنوان آنها به هدف شما کمک می کند تا اطمینان حاصل کنید که اهداف شما در یک بازه زمانی مشخص قابل دستیابی هستند. این رویکرد کلیات و حدس‌ها را حذف می‌کند، جدول زمانی مشخصی را تعیین می‌کند و ردیابی پیشرفت و شناسایی نقاط عطف از دست رفته را آسان‌تر می‌کند.

 

نمونه ای از بیانیه هدف SMART ممکن است به این صورت باشد: هدف ما [هدف قابل سنجش] بر اساس [زمان یا مهلت] است. [بازیکنان یا تیم های کلیدی] این هدف را با [چه مراحلی برای رسیدن به هدف بردارید] انجام خواهند داد. تحقق این هدف [نتیجه یا منفعت] خواهد داشت.

 

نحوه نوشتن اهداف هوشمند

 

فکر کردن در مورد این سؤالات کمک می کند تا به قلب هدف خود برسید. در اینجا مثالی از هدف خاصی که جین ممکن است به آن دست یابد آورده شده است:

 

خاص

با بهینه سازی لیست فروشگاه برنامه ما و ایجاد کمپین های رسانه اجتماعی هدفمند، تعداد کاربران ماهانه برنامه تلفن همراه Techfirm را افزایش دهید.

 

م: قابل اندازه گیری

خاص بودن یک شروع محکم است، اما تعیین کمیت اهداف شما (یعنی اطمینان از قابل اندازه‌گیری بودن آنها) پیگیری پیشرفت و دانستن اینکه چه زمانی به خط پایان رسیده‌اید را آسان‌تر می‌کند.

 

جین و تیم محصولش می‌خواهند تعداد کاربران اپلیکیشن موبایل خود را افزایش دهند – اما چقدر؟ اگر حتی یک ثبت نام جدید دریافت کنند، از نظر فنی رشد مثبتی است – پس آیا این بدان معناست که آنها تمام شده اند؟ همین امر در مورد استراتژی آنها نیز صدق می کند. آنها در چند پلتفرم تبلیغ خواهند کرد؟

 

برای تأثیرگذاری بیشتر این هدف SMART، جین باید معیارهای قابل اندازه گیری و ردیابی را در خود جای دهد.

 

قابل اندازه گیری

با بهینه سازی لیست فروشگاه برنامه ما و ایجاد کمپین های رسانه اجتماعی هدفمند برای چهار پلتفرم رسانه اجتماعی: فیس بوک، توییتر، اینستاگرام و لینکدین، تعداد کاربران ماهانه برنامه تلفن همراه Techfirm را 1000 نفر افزایش دهید.

 

ج: قابل دستیابی

این نقطه در روندی است که شما به خودتان یک بررسی واقعیت جدی می دهید. اهداف باید واقع بینانه باشند - نه پایه هایی که به ناچار از آنها پایین می آیید. از خود بپرسید: آیا هدف شما چیزی است که تیم شما می تواند به طور منطقی به آن دست پیدا کند؟

 

جین ممکن است به هدف خود نگاه کند و متوجه شود که با توجه به تیم کوچکش و حجم کاری سنگین آنها، ایجاد کمپین های تبلیغاتی برای چهار پلتفرم اجتماعی ممکن است بیش از آن چیزی که آنها بتوانند جویدن کنند، گزنده باشد. او تصمیم می‌گیرد به سه شبکه اجتماعی که در آن‌ها به احتمال زیاد مشتریان جدیدی پیدا می‌کند، کاهش یابد.

 

قابل دستیابی

با بهینه‌سازی فهرست فروشگاه برنامه و ایجاد کمپین‌های رسانه‌های اجتماعی هدفمند برای سه پلتفرم رسانه اجتماعی: فیس‌بوک، توییتر و اینستاگرام، تعداد کاربران ماهانه برنامه تلفن همراه Techfirm را ???? نفر افزایش دهید.

 

حفاظت از دستیابی به هدف زمانی که شما آن را تعیین می کنید بسیار آسان تر است. با این حال، همیشه اینطور نیست. هنگامی که اهداف از جای دیگری به دست می‌آیند، مطمئن شوید که محدودیت‌هایی را که ممکن است تحت آن کار می‌کنید، در میان بگذارید. حتی اگر نمی توانید هدف نهایی را تغییر دهید، حداقل می توانید موقعیت خود (و موانع احتمالی) را از قبل مشخص کنید.

اینجا جایی است که باید به تصویر بزرگ فکر کنید. چرا هدفی را که تعیین می کنید تعیین می کنید؟

محرک بزرگی برای وفاداری مشتریان است و افزایش استفاده از اپلیکیشن‌ها می‌تواند به معنای چیزهای بزرگی برای اهداف درآمدی نهایی شرکت باشد. اکنون او در بیانیه خود تجدید نظر می کند تا آن زمینه را منعکس کند.

با بهینه‌سازی فهرست فروشگاه برنامه و ایجاد کمپین‌های رسانه‌های اجتماعی هدفمند برای سه پلتفرم رسانه اجتماعی: فیس‌بوک، توییتر و اینستاگرام، تعداد کاربران ماهانه برنامه تلفن همراه Techfirm را به ???? نفر افزایش دهید. از آنجایی که کاربران تلفن همراه تمایل دارند مدت بیشتری از محصول ما استفاده کنند، افزایش استفاده از برنامه ما در نهایت باعث افزایش سودآوری می شود.

 

T: محدود به زمان

برای اندازه گیری صحیح موفقیت، شما و تیمتان باید در مورد زمان رسیدن به یک هدف در یک صفحه باشید. افق زمانی شما چیست؟ تیم چه زمانی شروع به ایجاد و اجرای وظایفی که شناسایی کرده اند می کند؟ کی تمام می شوند؟

 

اهداف SMART باید دارای پارامترهای مرتبط با زمان باشند، بنابراین همه می دانند که چگونه در یک بازه زمانی تعیین شده در مسیر خود باقی بمانند.

 

هنگامی که جین آن تاریخ ها را وارد می کند، هدف SMART او کامل می شود.

 

تعداد کاربران ماهانه برنامه تلفن همراه Techfirm را تا 1000 نفر در سه ماهه اول سال 2022 افزایش دهید. این کار با بهینه سازی لیست فروشگاه برنامه ما و ایجاد کمپین های رسانه های اجتماعی هدفمند، که در فوریه 2022 اجرا می شوند، در سه پلتفرم رسانه اجتماعی انجام می شود: فیس بوک. ، توییتر و اینستاگرام. از آنجایی که تلفن همراه نقطه اصلی تبدیل ما برای ثبت نام با مشتری پولی است، افزایش استفاده از برنامه ما در نهایت فروش را افزایش می دهد.دانستن نحوه تعیین اهداف با استفاده از چارچوب SMART می تواند به شما در تعیین و دستیابی به اهداف، مهم نیست که چقدر بزرگ یا کوچک باشد، کمک کند.

 

 

https://www.cplusplus.com/user/TahmiKain3/

https://devpost.com/tahmikain3

https://logopond.com/TahmiKain3/profile/533234/?filter=&page=

https://list.ly/tahmikain3/lists

https://setiathome.berkeley.edu/show_user.php?userid=11141823

https://torgi.gov.ru/forum/user/profile/1664955.page

https://independent.academia.edu/SkyBrady15

http://edu.fudanedu.uk/user/felixbbin1/

http://fudanedu.uk/user/felixbbin1/

http://www.geati.ifc-camboriu.edu.br/wiki/index.php/Usu%C3%A1rio:FelixbBin1

 

 

بازاریابی وابسته چیست (و چگونه شروع کنیم

۴۶ بازديد

بازاریابی وابسته چیست (و چگونه شروع کنیم)

بازاریابی وابسته در سال 2021 چیست؟

به نظر ایده آل است، اینطور نیست؟ شما یک وب سایت راه اندازی می کنید، چند لینک وابسته اضافه می کنید و شروع به کسب درآمد غیرفعال می کنید که همیشه آرزویش را داشتید.

بسیاری از وبلاگ نویسان از این راه درآمد بالایی دارند. به عنوان مثال، رایان رابینسون در سایت ryrob.com هر ماه پنج رقم میانه به دست می آورد.

با این حال، وبلاگ نویسی تنها راه کسب درآمد از بازاریابی وابسته نیست. میکروسایت‌ها، فهرست‌های ایمیل و بازاریابی ویدیویی تنها چند روشی هستند که مردم برای کسب درآمد آنلاین از آن‌ها استفاده می‌کنند.

اگرچه همه افراد از بازاریابی وابسته شش رقمی نمی گیرند، اما می توانید از نکات و استراتژی هایی برای بهبود سایت خود و افزایش درآمد خود استفاده کنید.

بازاریابی وابسته فرآیند کسب درآمد (کمیسیون) است که هر بار که محصولات یا خدمات یک شرکت را تبلیغ می کنید و فروش را انجام می دهید. شما فقط هر بار که فروش را انجام می دهید، حقوق دریافت می کنید، درست مانند یک نماینده فروش فقط کمیسیون.

اکنون قبل از اینکه وارد بازاریابی وابسته شوم، اجازه دهید به شما بگویم که چرا باید به آن اهمیت دهید.

از زمانی که هفته کاری 4 ساعته منتشر شد، به نظر می رسد همه هدف یکسانی دارند.

برای بیدار شدن در صبح، لپ تاپ خود را باز کنید و به چیزی شبیه به این نگاه کنید:

راهنمای بازاریابی وابسته 2021

این رویا است، درست است؟

هنگام خواب پول در بیاورید.

آماده بیشتر دانستن هستید؟ بیایید با اصول اولیه شروع کنیم - چیست و چه کسی از آن استفاده می کند.

بازاریابی وابسته چیست؟

بازاریابی وابسته به تبلیغ محصولات دیگران در ازای پورسانت کوچک برای هر فروش می پردازد. احتمالاً در بسیاری از وب‌سایت‌هایی که بازدید می‌کنید، عناوینی با علامت «پیوند وابسته» یا «پست حمایت‌شده» دیده‌اید. یا شاید قبلاً اولین قدم را برداشته اید و در یک شبکه وابسته ثبت نام کرده اید.

اگر در بازاریابی وابسته جدید هستید، بیایید نحوه عملکرد آن را پوشش دهیم.

ابتدا، یک برنامه یا شبکه وابسته را پیدا کنید که به آن علاقه دارید. به نمای کلی برنامه، از جمله نوع محصولات یا خدمات، روش های پرداخت، و کمیسیون هایی که ارائه می دهند نگاه کنید.

اگر برای شما جذاب است، ثبت نام کنید و منتظر تایید پذیرش خود باشید. سپس، شروع به ایجاد محتوا، اضافه کردن پیوندهای سفارشی برنامه کنید. این پیوندها زمانی را که یکی از کاربران شما خریدی انجام می‌دهد، ردیابی می‌کنند و کمیسیون کمی دریافت خواهید کرد.

شما می توانید با شرکت های فردی یا شبکه های وابسته کار کنید، جایی که ثبت نام کرده و برنامه های مورد علاقه خود را انتخاب کنید. برای سهولت در انتخاب، برنامه ها به طور کلی به دسته بندی تقسیم می شوند. پس از تأیید، شروع به تبلیغ پیوندهای وابسته خود در وب سایت خود، در خبرنامه ها، در رسانه های اجتماعی و هر جای دیگری که مجاز به اشتراک گذاری پیوندها هستید، کنید.

هنگامی که به حداقل سطح پرداخت رسیدید، شبکه برای شما یک پرداخت ارسال می کند. روش های پرداخت متفاوت است و معمولاً شامل پی پال، حواله های بانکی و چک می شود.

بیایید نگاهی عمیق تر به بخش های یک سیستم بازاریابی وابسته موفق بیندازیم.

بازرگان

گاهی اوقات به عنوان خالق، فروشنده، نام تجاری، خرده فروش یا فروشنده نیز شناخته می شود. این حزب است که محصول را ایجاد می کند. این می تواند یک شرکت بزرگ مانند Dyson باشد که جاروبرقی تولید می کند.

یا ممکن است یک فرد مجرد مانند ماریا کوز باشد که دوره های آنلاین را به کارآفرینان زن می فروشد.

از کارآفرینان انفرادی گرفته تا استارت‌آپ‌ها تا شرکت‌های عظیم Fortune 500، هر کسی می‌تواند تاجر پشت برنامه بازاریابی وابسته باشد. آنها حتی نیازی به مشارکت فعال ندارند. آنها فقط باید محصولی برای فروش داشته باشند.

در دنیای وب سایت های مختلفی مثل در زمینه معرفی بهترین محصولات فعالیت می کنند مثل :
https://www.thespruceeats.com/
https://www.nytimes.com/wirecutter/
https://www.bbcgoodfood.com/
https://www.goodhousekeeping.com/
https://behtarinyab.com/
https://www.electroguide.com/

بازاریابان وابسته

این حزب گاهی به عنوان ناشر نیز شناخته می شود. شرکت‌های وابسته همچنین می‌توانند از افراد مجرد تا کل شرکت‌ها متغیر باشند. یک تجارت بازاریابی وابسته می تواند ماهانه چند صد دلار کمیسیون یا ده ها میلیون دلار تولید کند.

اینجا جایی است که بازاریابی اتفاق می افتد. یک شرکت وابسته یک یا چند محصول وابسته را تبلیغ می کند و سعی می کند مشتریان بالقوه را در مورد ارزش محصول تاجر جذب و متقاعد کند تا در نهایت آن را خریداری کنند.

این را می توان با اجرای وبلاگ بررسی محصولات تاجر به دست آورد. مثلا:

نمونه ای از یک وب سایت وابسته

همچنین می‌تواند یک سایت کامل برای یافتن محصولات جالب مرتبط با موضوع خاص و تبلیغ آن محصولات وابسته باشد.

نمونه ای از یک وب سایت وابسته

(به همین دلیل است که I'm Breke یکی از محبوب ترین سایت های شبکه وابسته است)

مصرف کننده

مشتری یا مصرف کننده سیستم وابسته را به گردش در می آورد. بدون فروش، هیچ کمیسیونی برای تقسیم وجود ندارد و هیچ درآمدی برای تقسیم وجود ندارد.

شرکت وابسته سعی می‌کند در هر کانالی که مناسب می‌داند، برای مصرف‌کننده بازاریابی کند، خواه این شبکه اجتماعی، بیلبوردهای دیجیتال یا از طریق یک موتور جستجو با استفاده از بازاریابی محتوا در وبلاگ باشد.

مصرف کننده باید بداند که بخشی از یک سیستم بازاریابی وابسته است. معمولاً یک سلب مسئولیت کوتاه مانند «اگر مواردی را در این سایت خریداری کنید، ممکن است کمیسیون کمی کسب کنم. از اینکه از کار ما حمایت می کنید سپاسگزاریم.» خوبه.

مصرف کننده معمولاً قیمت بالاتری را به بازاریاب وابسته نمی پردازد، زیرا هزینه شبکه وابسته از قبل در قیمت خرده فروشی گنجانده شده است.

https://www.blogtalkradio.com/hyehewitt7
https://www.viki.com/users/hyehewitt7_406/about
https://visual.ly/users/hyehewitt7/portfolio
http://www.wikidot.com/user:info/hye-hewitt
https://www.yelp.ca/user_details?userid=6u7Fh3NoXr_z3c9RRlJWgQ
https://infogram.com/untitled-chart-1hd12yxpgpovx6k?live
https://slides.com/hyehewitt7
https://500px.com/p/hyehewitt7?view=photos
https://www.mapleprimes.com/users/HyeHewitt7
https://www.reddit.com/r/business/comments/ssua85/%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86_%DB%8C%D8%A7%D8%A8/
https://www.cplusplus.com/user/HyeHewitt7/
https://8tracks.com/hyehewitt7

آیا عسل واقعا می تواند به درمان سرماخوردگی کمک کند؟

۳۵ بازديد

آیا عسل واقعا می تواند به درمان سرماخوردگی کمک کند؟

 

 

یک بررسی اخیر نشان داد که عسل می تواند نسبت به سایر اشکال مراقبت از سرماخوردگی «برتر» باشد، اما برخی از کارشناسان این تحقیقات را زیر سوال برده اند. بنابراین، آیا عسل واقعاً درمان طبیعی و سنتی است؟

عسل هزاران سال است که توسط انسان استفاده می شود. شرح کاربرد دارویی آن در قرآن و انجیل و همچنین در متون بقراط، پزشک یونانی که به ابداع سوگند بقراط اعتبار دارد و یکی از پدران طب اولیه به شمار می رود، یافت می شود.

 

یک نقاشی غار 8000 ساله که در سال 1924 در اسپانیا کشف شد، مردی را در حال جمع آوری عسل از کندوی زنبور عسل به تصویر می کشد.

 

اکنون مشخص شده است که عسل خواص ضد میکروبی ویژه دارد. مطالعات اثربخشی آن را در مبارزه با باکتری های سالمونلا و E. coli نشان داده است و عسل خالص طبیعی به دلیل خواص ضد التهابی آن برای درمان برخی زخم ها استفاده می شود.

 

آیا عسل می تواند سرماخوردگی را درمان کند؟

 

عسل یک درمان خانگی است که معمولاً برای مبتلایان به سرماخوردگی و آنفولانزا ارائه می‌شود، اما شواهد مؤثر بودن آن اخیراً به طور سیستماتیک مورد بررسی قرار گرفته است.

 

دانشمندان دانشگاه آکسفورد دریافتند که عسل در تسکین علائم برای کسانی که سرماخوردگی، آنفولانزا یا سایر عفونت‌های دستگاه تنفسی فوقانی (URTI) دارند، برتر است. آنها 14 مطالعه مختلف را مورد بررسی قرار دادند که هر کدام عسل را با روش دیگری برای مراقبت از URTI ها، مانند داروهای سرکوب کننده سرفه، استروئیدها و آنتی بیوتیک ها مقایسه کردند.

 

 

دکتر جوزف لی، یکی از نویسندگان مطالعه جدید، می‌گوید: «مطمئناً مطالعات انجام‌شده بهترین آزمایش‌هایی نبودند که تاکنون انجام شده است. در نهایت به همین دلیل است که ما خواستار انجام مطالعات بیشتر شده ایم. در پزشکی بالینی، بر اساس آنچه در دسترس است، باید تصمیم بگیریم که اکنون چه کار کنیم.»

با این حال تجارب چند هزار ساله بشر در این سیاره کوچک نشان دهنده تاثیر باورنکردنی عسل طبیعی در حفظ سلامتی و تاثیر به سزای آن در درمان بیماری ها می باشد.

 

فواید عسل

 

عسل سرماخوردگی را درمان می کند و علائم سرماخوردگی معمولی را تسکین دهد. تحقیقات نشان داده است که عسل ممکن است برای تسکین سرفه استفاده شود. همچنین ممکن است یک تسکین دهنده بی نظیر نوشیدنی های گرم برای گلودرد باشد.

 

هنگام مطالعه بر روی کودکان مبتلا به علائم سرماخوردگی، محققان دریافتند که مصرف عسل در تسکین سرفه در کودکان به همان اندازه موثر است و در بین والدین آنها نسبت به داروهای ضد سرفه رتبه مطلوب تری داشت. با این حال، توجه داشته باشید که تحقیقات روی عسل برای سرفه اغلب تنها مدت زمان مطالعه داشتند. تجارب بسیار در ادوار مختلف نشان می دهد که درمان سرماخوردگی با عسل و لیمو بسیار سودمند تر و سریع تر اتفاق می افتد. فقط کافی است که کمی حوصله کنید و پروسه یک هفته ای درمان سرماخوردگی با عسل و گیاهان دارویی را از فرد متخصص دریافت و اجرا کنید.

 

 

نوشیدن چای گیاهی گرم و آب با عسل مخلوط شده ممکن است گلودرد را تسکین دهد. علاوه بر نوشیدن مایعات زیاد (و پرهیز از الکل و کافئین)، مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری (CDC) نوشیدن نوشیدنی‌های گرم و استفاده از عسل را برای تسکین سرفه در بزرگسالان و کودکان بالای 2 سال پیشنهاد می‌کند.

 

در مقایسه با آنتی بیوتیک ها و داروهای شیمیایی عسل و گیاهان دارویی برای مواردی که بیماری حاد نیست، بهترین گزینه هستند.

در واقع، این یکی از بزرگترین دلایل  منع مصرف آنتی بیوتیک است. آنتی بیوتیک ها می توانند عوارض جانبی مانند اسهال و استفراغ، بثورات و واکنش های آلرژیک داشته باشند. بدتر از آن، مقاومت ضد میکروبی ایجاد می کند که آینده پزشکی را تهدید می کند.

 

لی می‌گوید مصرف عسل، از سوی دیگر، مشخصات ایمنی خوبی دارد. اما عسل نیز یک محصول بسیار متغیر است. این می تواند شامل 200 ماده مختلف از جمله پروتئین ها، ویتامین ها و مواد معدنی مختلف باشد. با این حال، در درجه اول، عسل شکر و آب است.

 

در صورت سرماخوردگی باید عسل بخورم؟

 

به خوبی تشخیص داده شده است که شربت ها، از جمله عسل، اثر آرام بخش دارند: با تشکیل یک لایه خنک کننده در اطراف گلو، تحریک را از بین می برند. داروهای ضد سرفه بدون نسخه این را با شکر افزوده تقلید می‌کنند، طعم شیرینی که ترشح بزاق را تحریک می‌کند و ترشحات مخاطی را تسکین می‌دهد و راه هوایی را روان می‌کند.

 

پروفسور ران اکلس، که نزدیک به 30 سال مدیریت مرکز سرماخوردگی در دانشگاه کاردیف را بر عهده داشت، می‌گوید: «این شیرینی است که عامل رایج عسل، داروهای سرفه و قرص‌های گلودرد است. هر سه مورد به همان اندازه در درمان سرفه و گلودرد موثر خواهند بود، اما نه سایر علائم.

 

اکلس می‌گوید: «شایع‌ترین و آزاردهنده‌ترین علامت URTI در نوزادان تب است، جایی که عسل هیچ فایده‌ای ندارد، اما درمان‌های معمول - پاراستامول و ایبوپروفن - بسیار مؤثر هستند.» یکی دیگر از علائم سرماخوردگی یا آنفولانزا احتقان است و عسل مانع انسداد بینی فرد نمی شود.

 

مجموعه سوغات نهاوند با داشتن محصولات ارگانیک و بکر در تمام روز های سال می تواند محصولات مورد نظر شما را در اختیارتان قرار دهد. برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

 

https://www.ulule.com/bobbymiller4/#/projects/followed

https://justpaste.it/8p5ub

https://ello.co/bobbymiller4

https://www.goodreads.com/user/show/148183694-bobby

https://www.yelp.ca/user_details?userid=qbl350bnNhJeTLHoZbGVVA

http://www.cplusplus.com/user/BobbyMiller4/

https://www.openstreetmap.org/user/BobbyMiller4

https://clyp.it/user/oltm4zyb

https://www.mapleprimes.com/users/BobbyMiller4

 

بلوک سیمانی سبک

۳۰ بازديد

بلوک سیمانی سبک

بلوک های سیمانی سبک با جایگزینی شن و ماسه با خاک رس منبسط شده، شیل یا تخته سنگ ساخته می شوند. خاک رس منبسط شده، شیل و تخته سنگ با خرد کردن مواد خام و حرارت دادن آنها تا حدود 2000 درجه فارنهایت (1093 درجه سانتیگراد) تولید می شوند. در این دما، به دلیل تولید سریع گازهای ناشی از احتراق مقادیر کمی از مواد آلی محبوس شده در داخل، مواد پف می‌کنند. یک بلوک سبک معمولی 10.0-12.7 کیلوگرم وزن دارد و برای ساخت دیوارها و پارتیشن های غیر باربر استفاده می شود. از سرباره کوره بلند منبسط شده و همچنین مواد طبیعی آتشفشانی مانند پوکه و اسکوریا برای ساخت بلوک های سبک استفاده می شود.

علاوه بر اجزای اصلی، مخلوط بتن مورد استفاده برای ساخت بلوک سیمانی همچنین ممکن است حاوی مواد شیمیایی مختلفی به نام مواد افزودنی برای تغییر زمان پخت، افزایش مقاومت فشاری یا بهبود کارایی باشد. این مخلوط ممکن است دارای رنگدانه‌هایی باشد تا به بلوک‌ها رنگی یکنواخت بدهد، یا سطح بلوک‌ها ممکن است با لعاب پخته‌ای پوشانده شود تا جلوه‌ای تزیینی ایجاد کند یا محافظت در برابر حملات شیمیایی ایجاد کند. لعاب ها معمولاً با چسب رزینی ترموست، ماسه سیلیسی و رنگدانه های رنگی ساخته می شوند.

بلوک سیمانی استاندارد

در ساخت سازه و انتخاب مصالح مناسب برای پیشبرد پروژه، دو موضوع مهم و اساسی مطرح میشود که محل پروژه و کاربری سازه از جمله این موارد میباشد. ویلا سازی از جمله پروژه های رایج در شهرهای مختلف یا حومه شهرها می باشد که به دلیل وسعت فضا و شرایط اقلیمی منطقه، باید برای ساخت آن از مصالح مناسب و مقرون به صرفه استفاده شود. به دلیل رواج بلوک سبک در صنعت ساختمان سازی، کاربرد بلوکهای سبک در ویلا سازی  یا کاربرد بلوکهای سیمانی سبک در انبوه سازی، متناسب با شرایط آب و هوایی منطقه، قبل از ساخت پروژه مورد بررسی قرار میگیرد.

قبل از هر چیز به تعریف ویلا و تفاوت این سازه با منازل مسکونی معمولی می پردازیم. ویلا به سازه ای می گویند که در چهار طرف خود آزاد بوده و نما دارد. معمولا این سازه ها در مناطق ییلاقی برای بهره مندی ساکنان از طبیعت، منظره و آب و هوای خوش منطقه ساخته میشود. مصالحی که برای ساخت ویلا بایستی انتخاب شود، نباید از ظرفیت حرارتی بالا برخوردار باشد، که البته باز این موضوع، بسته به تغییرات آب و هوایی منطقه در طول شبانه روز و میزان استفاده ساکنان از ویلا، مورد بررسی قرار میگیرد.

 

میزان استفاده از بلوک سیمانی در پروژه‌های ساختمانی

در واقع، در اکثر پروژه‌های ساختمانی با توصیه مهندسین ساختمان، به دلیل قیمت مناسب و کیفیت بالا، به‌صورت کاملا فراگیر و تثبیت شده از این محصول استفاده می‌کنند.

 

بلوک سیمانی سبک مخلوط سیمان، پوکه معدنی و آب است که در میکسر ملات تولید می‌شود و در دستگاه‌های اتوماتیک جدید تولید و پرس می‌شود، سپس به اتاق بخار جهت خشک شدن فرستاده می‌شود.

بلوک استاندارد سبک، از با صرفه‌‌ترین و اصلی‌ترین مصالح ساختمانی است. بلوک استاندارد از ترکیب سیمان، پوکه معدنی یا ماسه‌ی ریزدانه و حباب‌های هوا با‌ اندازه‌های مختلف فرآوری می‌گردد. بلوک‌‌ استاندارد سبک به‌ عنوان جایگزین اجر (خشت) با مزیت‌های بالا شده است.

بلوک استاندارد عمدتاً برای دیوارهای غیر باربر و به‌عنوان پرکننده در کف‌سازی و شیب‌بندی ساختمان‌ها قابل‌ بهره‌گیری است.

فناوری تولید بلوک استاندارد سبک در کارخانه بلوک‌زنی از تکنولوژی‌های جدید در فرآوری ساختمان‌ها است.

 

کارتن سازی آریا در کرج

۳۲ بازديد

صنعت کارتن سازی مانند صنایع  غذایی، کشاورزی و غیره یکی از صنایع مهم و بزرگ به حساب می آید در گذشته به دلیل  نبود تکنولوژی، کارتن سازهای کمتری در کشور وجود داشت اما امروزه شرکت های تولید کننده کارتن زیادی در کشور ایجاد شده اند و از طرفی در بازار مصرف کننده نیز از این محصول بسته بندی استقبال زیادی شده است.

کارتن سازی در کرج

کارتن ها یکی از محصولات اصلی صنعت بسته بندی هستند. در دنیای امروز بسیاری از تولید کنندگان از کارتن به عنوان یک بسته بندی لوکس و مقاوم برای محصولات خود استفاده می کنند. کارتن از سه لایه کاغذ ساخته می شود که دو لایه رویی و زیری آن کاغذ صاف یا کاغذ لاینر است و برای لایه میانی آن از کاغذ کنگره دار یا اصطلاحا کاغذ فلوتینگ استفاده می شود.

کارتن سازی آریا در کرج

 

تولید کننده انواع کارتن سه لایه، پنج لایه و دایکاتی همراه با دو رنگ چاپ

 

مشاهده نمونه‌های بیشتر در پیج اینستاگرام.

 

???????????

   https://instagram.com/khrtn.mhr

جاده قدیم کرج هشتگرد شهر گلسار خیابان صفا پلاک ??

گردشگری چیست؟

۳۱ بازديد

گردشگری چیست؟

 

گردشگری در واقع سفری است که فرد از کار و زندگی دور است و در جای دیگری برای اوقات فراغت، کسب و کار و.. گردشگر نیز فردی است که فعالیت های توریستی انجام می دهد. به عبارت دیگر، مجموعه فرایندهایی که زمانی رخ می دهند که یک توریست چند روز از خانه دور باشد و سفر کند، گردشگری نامیده می شود.

 

انواع گردشگری

eee_9ctk.jpg

گردشگری مناطق مختلفی دارد و هر یک از آن ها طرفداران خاصی دارند. از میان انواع گردشگری می توان به موارد زیر اشاره کرد.

گردشگری فرهنگی

 

این نوع گردشگری با هدف بازدید از جاذبه های فرهنگی مناطق مختلف است و محبوب تر مردم علاقه مند به جاذبه ها و مناظر فرهنگی است. برنامه های گردشگری فرهنگی شامل بازدید از موزه ها، نمایشگاه ها، جشنواره های سنتی، رویدادهای ورزشی و.

گردشگری ورزشی

 

گردشگری ورزشی طرفداران زیادی دارد و از جمله اهداف و برنامه های آن می توان به تحقق رویدادهای ورزشی مانند بازی های المپیک اشاره کرد.

اکوتوریسم

 

این منطقه برای افرادی است که به طبیعتگردی علاقه مند هستند و مسافرانی که به گردشگری می روند در این گروه هستند.

گردشگری کسب و کار

 

یکی از قدیمی ترین انواع گردشگری گردشگری تجاری است. طرفداران این نوع گردشگری معمولاً افرادی هستند که می خواهند در نمایشگاه ها و بازارهای ویژه ای که در جای دیگری برگزار می شوند شرکت کنند و ترجیح می دهند برای این منظور تورهای گردشگری کسب و کار را انتخاب کنند.

شرکت خدمات مسافرتی و جهانگردی شهران گشت به شماره ثبت 590168 با اخذ مجوز رسمی از سازمان هواپیمایی کشوری و سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی وگردشگری یکی از شرکت مسافرتی خصوصی در تهران می باشد که با همکاری بسیار نزدیک با شرکت هواپیمایی معراج شروع به فعالیت کرده است .

فعالیت این شرکت در زمینه تنظیم برنامه های سفر ، اخذ ویزا ، فروش پروازهای داخلی وخارجی ، فعالیت در حوزه گردشگری ، مجری مستیقم تورهای داخلی و خارجی ، زمینی و هوایی و صدور بیمه نامه مسافرتی می باشد. این شرکت با داشتن اطلاعاتی کامل در زمینه تورهای مسافرتی و داشتن کارکنانی کارآزموده ، متعهد و با سابقه، سفری لذت بخش را برای مسافرین خود فراهم می سازد .

تلفن 02161954 – 09126458739

منبع :  شهران گشت معراج

فواید خاکستر در درخت گردو

۳۵ بازديد

کارشناسان با تجربه در اکین نهال پس از سال های تحقیق و بررسی، به نتایج بسیار مهمی در این زمینه رسیده اند. در این مطلب این تجارب با شما به اشتراک گذاشته خواهد شد.

فواید خاکستر در درخت گردو

خاکستر چوب برای رشد درخت گردو بسیار موثر است و به عنوان یک کود از آن استفاده می کنندخاکستر در درخت گردو اثرات عالی و مطلوبی را در رشد و بازدهی دارد و با استفاده اندازه و درست و منظم می توان عملکرد خوبی را از نهال گردو  مشاهده کرد.

خاکستر چوب دارای مواد مغذی است که این عناصر در رشد گیاهان و درختان گردو تاثیر بالایی دارد.برای همین می توانید با سوزاندن اضافه چوب های درختان که هرس شده اند و یا خود بر زمین افتاده اند به رشد درخت گردو کمک کنید.

در ادامه می خواهیم از اهمیت خاکستر در درخت گردو و میزان استفاده و عناصر مفید موجود در آن بیشتر بگوییم.تا آخر این مطلب نهالستان اکین نهال با ما همراه باشید.

خاکستر چیست و چه اهمیتی دارد

یک باغدار به دنبال راهی است تا بتواند میزان بازدهی  درخت گردو خود را بالا ببرد. یکی از این راه ها اضافه کردن و فراهم آوردن کود مفیدی است که دارای پتاسیم – فسفر و نیتروژن سه عنصر اصلی باشد.

برخی از راه های شیمیایی برای تامین نیاز درخت استفاده می کنند اما می توان از خاکستر چوب برای فراهم کردن این سه عنصر اساسی و مهم استفاده کرد.

خاکستر به باقی مانده و پودر شده چوب می گویند.سرشار از کلسیم و مواد آلی است و میزان کیفیت بالا و پایین با توجه به نوع چوب بستگی دارد.

اهمیت خاکستر در درخت گردو جایگزین کودشیمیایی

از آنجایی که استفاده کردن از کود می تواند برای بازدهی بهتر درخت از میزان رشد تا کیفیت بسیار موثر باشد می توانید برای اثردهی بسیار بالا و به عنوان یک ماده ریزمغذی از خاکستر در درخت گردو استفاده کنید.

کمبود هر کدام از سه عنصر اصلی در درخت گردو می تواند موجب کاهش میزان باردهی و کیفیت نهال گردو شود.با بررسی های انجام شده می توانید با خاکستر تا حد مطلوبی این مشکل را رفع کنید.

خاکستر در درخت گردو دارای سه عنصر اصلی پتاسیم – نیتروژن و فسفر است که در آن کلسیم نیز به مقدار بالا مشاهده می شود.

استفاده از خاکستر در درخت گردو موجب برقراری تعادل در اسیدیته شدن خاک می شود.میزان اسیدی بودن خاک جزو موارد مهمی است که هر چند وقت باید بررسی شود.

استفاده از خاکستر در بازدهی درخت گردو موثر است.خاکستر در درخت گردو می تواند میزان ph خاک را بالا ببرد و میزان اسیدی بودن خاک را کاهش دهد. موجب شود تا خاک خیلی بهتر و راحت تر بتواند مواد مغذی و مهم را جذب خود کند.از همین رو می تواند بسیار مفید باشد.

خاکستر در درخت گردو موجب دفع حشرات و آفات می شود.برخی از کنه ها و حشرات و حلزون و موجودات ریز هستند که در خاک زندگی می کنند و می توانند برخی مواد مغذی درخت استفاده کنند با پاشیدن خاکستر در خاک درخت گردو می توانید تا میزان زیادی این آفات و موجودات را از بین ببرید.

خاکستر موجب جذب بهتر مواد در خاک می شود و دلیل علمی آن این است که اگر میزان اسیدی و قلیایی بودن خاک زیاد باشد نمی تواند مواد را جذب کند اما خاکستر تعادل را برای میزان اسیدی بودن برقرار می کند.

خاکستر در درخت گردو به تبادل هوا در میان خاک ها کمک کرده و موجب نفش کشیدن لایه های خاک می شود.

اهمیت پتاسیم – فسفر و نیتروژن در درخت گردو و رشد آن مشخص است و می تواند در کیفیت محصولات بسیار موثر باشد.نیتروژن که در فرایند متابولیک درخت گردو تاثیر گذاشته و برای ساخت پروتئین می باشد.کلسیم موجود در خاکستر نیز موجب تعادل در اسیدی و قلیایی بودن خاک می شود. و همین طور در رشد و بازدهی می تواند تاثیر بسیایر بی نظیر و بالایی را داشته باشد.

 

خاکستر چوب بهترین خاکستر است

وقتی می گوییم از خاکستر در درخت گردو استفاده کنید منظورمان هر نوع خاکستری که فلز – لاستیک و.. باشد نیست.

خاکسترها هم کیفیت متفاوتی دارند.بهترین خاکستر چوب است می توانید وقتی شاخ و برگ اضافه درختی را هرس می کنید در منطقه ای دور از باغتان آنها را آتش زده و خاکستر چوب را استفاده کنید.

 

زمان و میزان استفاده از خاکستر در درخت گردو

بهترین زمان استفاده از خاکستر زمانی است که زمین خشک باشد و در آن لحظه بارندگی نباشد.و اینکه قبل از شکوفه زنی و گل دهی درخت گردو از خاکستر استفاده شود بهتر است.فصل بهار را توصیه می کنیم.

میزان ph خاک بسیار مهم است و قبل از استفاده از خاکستر بایستی آنرا اندازه بگیرید. کم و زیاد بودن پی اچ موجب اسیدی و قلیایی شدن خاک می شود و در باردهی بسیار موثر است.

می توانید از ورقه های کوچکی که برای اندازه گیری پی اچ خاک است استفاده کنید یا اگر می توانید میزانی از خاک را به آزمایشگاه برده و آنرا از میزان کم و زیاد بودن اسیدی بررسی کنید.

اگر خاک اسیدی داشتید از خاکستر در درخت گردو برای بهبود آن استفاده کنید می تواند بسیار موثر و مفید باشد.

میزان استفاده از خاکستر در هر 9 متر می تواند حدود 2  تا 3 کیلوگرم باشد بعد از آن بایستی به خوبی خاک را شخم بزنید تا در خور خاک برود.خاکستر دارای آهک می باشد و میزان اسیدی خاک را پایین می آورد اما قبل از هر چیزی باید آن را به خوبی بررسی کنید بعد از خاکستر استفاده کنید.

استفاده بی رویه و زیادی نه تنها موجب اصلاح و تقویت خاک نمی شود بلکه می تواند مضر باشد.

نکات مهم در استفاده از خاکستر در درخت گردو

  1. برای استفاده از خاکستر در درخت گردو زمان مناسبی را در نظر بگیرید طوری که بارندگی و باد شدید نباشد.
  2. از خاکستر شیمیایی مثل خاکستر آهن یا فلزات استفاده نکنید می تواند برایتان چون شیمیایی است خطرناک باشد.
  3. حتما قبل از استفاده از خاکستر در درخت گردو خاک را بسنجید با توجه به میزان قلیایی و اسیدی بودن آن از خاکستر چوب استفاده کنید.
  4. برای استفاده از خاکستر در درخت گردو از دستکش استفاده کنید.
  5. به دلیل داشتن قابلیت اشتعالی در نهال گردو جوان و تازه کاشت شده از خاکستر استفاده نکنید.
  6. خاکستر را با خاک ترکیب کرده و استفاده کنید. به تنهایی توصیه نمی شود.
  7. اگر درختان حساسی دارید می توانید در کنار درخت یکسری چاله یا گودال ایجاد کرده و سپس خاکستر را درون آنها بریزید.

چگونه خاکستر درست کنیم

تهیه و آماده سازی خاکستر کار سخت و دشواری نیست تنها به توجه و کمی احتیاط نیاز دارد.

در ابتدا بگوییم هر چقدر کیفیت خاکستر بالاتر باشد اثردهی بیشتر است.برای آماده سازی خاکستر از چوب مرغوب و مناسب استفاده کنید. حواستان باشد در مابین آنها هیچ پلاستیک و آهن و .. نباشد.

سپس آنها را در منطقه ای خلوت بسوزانید و بگذارید به خوبی بسوزد.سپس خاکستر بدست می آید و صبر کنید تا به خوبی سرد شود.

حتما این عمل را در هوای خشک بدون وزش باد انجام بدهید وگرنه تمامی خاکسترها جا به جا شده و در هوا پخش می شوند.

 

جمع بندی اهمیت خاکستر در درخت گردو

کود جزو فاکتورهای بسیار مهمی است که باید به آن اهمیت بدهیم.درختان به سه عنصر مفید و مهم فسفر – پتاسیم و نیتروژن نیاز دارند و برای تامین آنها در خاک می توانید از کودها استفاده کنید.

چه بهتر کود ارگانیک باشد و از کودهای شیمیایی تا حدی دور شویم.کود خاکستر در درخت گردو اثرات مطلوبی دارد و در این مطلب به طور کامل درباره اثرات کود خاکستر در درخت گردو – میزان و نحوه استفاده و.. را توضیح دادیم.

نهالستان اکین نهال جزو اولین و برترین مراکز فروش و عرضه نهال گردو در سراسر ایران است.انواع نهال گردو را بدون واسطه و با تضمین قیمت و کیفیت با شناسه معتبر و اصالت محصول عرضه می کند.

همچینین یکی از معتبرترین نهالستان های فعال در این زمینه در کشور ترکیه، نهالستان fidandeposu میباشد. که نهال های با کیفیت بالا ارائه میدهد.

 

تعرف على العطور الشعبیة

۳۲ بازديد

تعرف على العطور الشعبیة

 

هناک العدید من مارکات العطور والکولونیا ذات السمعة الطیبة فی الوقت الحالی ، لکن بعضها یحظى بشعبیة کبیرة. یمکنک أن ترى شعبیة هذه المارکات والعطور بین الناس وبائعی مستحضرات التجمیل. تقع العطور التی غالبًا ما تشمها بین مختلف الأشخاص أو العلامات التجاریة التی یقدمها البائعون لک باعتبارها العطور الأکثر مبیعًا فی هذه الفئة.

 

أشهر عطور الرجال

 

من أجل أن یکون لدیک الخیار الأنسب ، فإنه یقدم 8 مارکات مختلفة من أفضل وأشهر العطور الرجالیة فی العالم. ابقی على اتصال.

 

 

عطر Noir Black Lalique

 

Lalique هی واحدة من أشهر العلامات التجاریة للعطور الرجالیة وذات السمعة الطیبة والتی بدأت عملها فی هذا القرن الجدید وعمرها أقل من عقدین. عطر Lalique Black Neur Men Eau de Toilette ، برائحته الخشبیة والعطریة ، جذاب للغایة للرجال لدرجة أن الکثیر من الناس حول العالم یستخدمونه.

 

إذا کنت مهتمًا بالروائح الحارة والمرة ، فاختر Noir Black Lalique دون تأخیر.

 

هذا العطر مناسب جدا لفصلی الخریف والشتاء. نقطة أخرى مثیرة للاهتمام فی هذه العبوة الجذابة هی أنها جعلت هذا المنتج علامة تجاریة مشهورة.

ماء توالیت للرجال Souge Dior

 

إذا کنت تبحث عن عطر شهیر یمکن استخدامه طوال أیام السنة ، فإن هذا العطر یعد خیارًا مناسبًا جدًا. أحد الأسباب التی نوصی بها بشراء العطر المذکور هو أن رائحته الجذابة باردة وحامضة ومرة ??وبالتالی یمکن أن تغطی مجموعة واسعة من الأذواق.

 

یحتوی ماء توالیت Souge Dior للرجال على مکونات طبیعیة توفر عطرًا أصلیًا للمستهلک ویمکن استخدامه فی بیئات العمل والمناسبات الرسمیة. جذبت المتانة العالیة لعطر سوج دیور للرجال انتباه الکثیرین وأصبح أحد أکثر العطور شعبیة بین الرجال.

 

 

ماء توالیت رجالی لیجند أوف مونت بلانک

 

إذا کانت لدیک شخصیة مریحة وترغب فی إظهار ذلک فی عطرک ، یمکنک استخدام هذا العطر. یتمتع ذا لیجند اوف مونت بلانک او دی توالیت للرجال ببنیة طبیعیة ورائحة لطیفة ، وهذا هو سبب ازدیاد محبی هذا العطر یوما بعد یوم فی جمیع أنحاء العالم.

 

نوع العطر المستخدم فی Legend of Mont Blanc Men Eau de Toilette بارد وحامض ومریر ، وهو مناسب جدًا لفصلی الربیع والصیف. من الممیزات الشیقة لهذا العطر انتشار الرائحة التی استطاعت جذب انتباه المستهلکین.

 

خلاصة العطر الأسود للرجال حزمة جدیدة لورین میزون

 

الرائحة المستخدمة فی إنتاج هذا العطر من نوع الخشب الشرقی ، والتی یمکن تصنیفها ضمن مجموعة العطور الدافئة والمرة.

 

یستخدم هذا العطر فی الغالب فی فصلی الربیع والصیف. یستخدم عطر خلاصة بلاک عود لورین میزون للرجال نفحات من جوزة الطیب والبخور والکمون ، والتی توفر عطرًا فریدًا للمستهلک. یصلح هذا العطر لحضور التجمعات المختلفة ویمکنک استخدامه فی أماکن مختلفة.

 

عطر رجالی أو دی بارفان بیجاسوس دی مارلی

 

من الآمن القول أن هذا العطر من أفضل العطور الشرقیة التی تنتجها هذه الشرکة الفرنسیة ومتاح لمحبی روائح الفانیلیا. یمکن أن تدل الرائحة الدافئة والمرة لهذا العطر على وجودک فی أی حفلة ویوصى باستخدام هذا العطر فی الخریف والشتاء.

 

التصمیم الجمیل لهذا العطر جذاب للغایة للوهلة الأولى ، لکن شراء العطر المذکور لیس له هذه المیزة فقط ، وإلى جانب التصمیم الجمیل ، فإن متانته عالیة جدًا أیضًا ، ویمکنک التأکد من أنه من خلال تحضیر هذا المنتج ، هو منتج قیم.

 

عطر أونتوس للرجال أو دی بارفان کرید

 

إذا کنت تبحث عن عطر رجالی مناسب لهذا الیوم ، یمکنک اختیار هذا العطر. الرائحة المستخدمة فی هذا العطر من الفواکه والنباتات العطرة ، فی النوتة الأولیة التی یتم فیها استنشاق البرتقال ، والعنب الأسود ، والأناناس ، والتفاح الأخضر ، وفی قلب العطر یمکنک أن تشعر برائحة الباتشولی والورد والیاسمین.

 

کما تمنح النوتة النهائیة المستهلک تجربة فریدة برائحة المسک والعنبر والأوکوموس والفانیلیا. یتمیز عطر أونتوس کرید للرجال برائحة معتدلة (متوازنة) ومرة ??وحلوة یمکنک استخدامها فی جمیع الفصول.

ماء عطر للرجال ون ملیون برایف باکو رابان

 

إسبانیا هی أصل أحد العطور الأکثر شعبیة فی عالم الرجال هذه الأیام ، حیث تم استخدام الروائح الشرقیة والحارة والحلوة والدافئة ، والتی یمکن أن یکون مذاق کثیر من الرجال. فی الهیکل الأولی لهذا العطر ، تم استخدام الحمضیات ، والعلکة ، والنباتات العطریة ، والدخان ، والتوابل ، والخشب ، مما یشیر إلى أننا نواجه رائحة دافئة ومرة ??وحلوة.

 

اجتذبت العبوات المختلفة لهذا العطر انتباه المستخدمین ولها شکل یشبه سبیکة الذهب التی اشتریت منها بالفعل منتجًا ذهبیًا ثمینًا عن طریق شراء العطر المذکور. عطر One Million Prive Paco Raban Men Eau de Parfum هو منتج فرید برائحته طویلة الأمد وانتشاره العالی.

 

ماء عطر للرجال Interload Waves

 

هذا العطر من العطور التی یتم إنتاجها فی الدول العربیة وله متانة عالیة جدا. بلد منشأ Men Eau de Parfum Interlude Amvaj هو عمان ، وهذا العطر له رائحة عالیة ، إلى جانب متانته العالیة ، مما أدى إلى زیادة قیمة شراء المنتج بشکل کبیر.

 

الرائحة المستخدمة فی إنتاج هذا العطر دافئة ومرّة وحلوة وهی مناسبة جدًا للاستخدام فی الخریف والشتاء. فی تحضیر هذا العطر ، تم استخدام روائح الزهور والجلود والنباتات العطریة وخشب الصندل ، والتی یمکن أن تکون مناسبة لأذواق کثیر من الناس.

 

ماء توالیت للرجال من لیلى حاتمی

 

کما تعلمون ، دخل مشاهیر إیرانیون عالم العطور لبعض الوقت ، وبعضهم لدیه عطور معطرة ودائمة بأسمائهم الخاصة ؛ أحد هذه الأسماء هو Leila Hatami Men's Eau de Toilette. یعتبر هذا العطر من العطور المرة فی فئة السعر الاقتصادی.

 

ینصح بشدة للرجال فی منتصف العمر لاستخدامه فی المواسم الحارة. یتمیز هذا العطر الرجالی الجذاب برائحة البرتقال والفلفل الأسود والهیل فی النوتة الأولى. ثم یصل إلى المکونات الفاکهیة للبلاک بیری والتفاح الأخضر والنعناع وینتهی أخیرًا بالمکونات النهائیة من الطحالب والعنبر ونجیل الهند.

 

للرجال ماء توالیت

 

نوید محمد زاده من المشاهیر الإیرانیین الآخرین الذین یوجد عطرهم فی مجموعة العطور الشعبیة والأکثر مبیعًا. تحظى نافید بشعبیة کبیرة بین المعجبین الشباب من خلال تقدیم عطرین للرجال والنساء بنفس شکل الزجاج وعبوته.

 

یبدأ ماء توالیت للرجال من نافید محمد زاده مع النفحات الأولیة من أوراق البنفسج والریحان والبرغموت ، وینتهی بالنوتة الوسطى باستثناء الفلفل الهندی والوردی ، وینتهی بنوتة نهائیة شهیرة لنجیل الهند الهندی الشهیر.

 

هذا العطر مناسب أیضًا للشباب ویمکن استخدامه أیضًا فی الفصول الأربعة.

 

سعر ماء توالیت For Him الرجالی فی الدرجة الاقتصادیة ویمکنک فتح حساب علیه کعطر یومی رخیص.

منبع :

https://anieh.com/

 

https://social.msdn.microsoft.com/profile/juanstewart4/

https://anieh818452039.wordpress.com/

https://old.reddit.com/r/business/comments/rupnem/%D8%A7%D9%84%D8%B9%D9%86%D8%A7%D9%8A%D8%A9_%D8%A8%D8%A7%D9%84%D8%A8%D8%B4%D8%B1%D8%A9_%D9%88%D8%A7%D9%84%D8%B4%D8%B9%D8%B1/

https://myspace.com/juanstewart4

https://unsplash.com/@juanstewart4

https://www.liveinternet.ru/stat/anieh.com/

https://www.pinterest.com/juanstewart4/_saved/

https://www.behance.net/juanstewart

https://disqus.com/by/juanstewart4/about/

https://en.gravatar.com/anieh22

https://www.ted.com/profiles/32889374