پتانسيل بالاي صنايع غذايي در ايران

۱۲۶ بازديد

پتانسيل بالاي صنايع غذايي در ايران

 

بسياري از تحليل گران صنايع غذايي بر اين باور هستند كه خلاقيت و نوآوري جاي بسيار زيادي براي رشد اين صنعت بزرگ دارد و در همين زمينه بازار هاي بزرگ خريد و فروش عمده B2B مانند بازارهاي بزرگي همچون علي بابا چين و آمازون به وجود آمده كه به رشد صنايع بسيار كمك كرده اند.

ايران به دليل وجود پتانسيل هاي بسياري در زمينه توليدات صنعتي و مخصوصا صنعت كشاورزي كه قابليت صادرات به ديگر كشورها يكي از مكان هايي است كه پتانسيل بسيار بالايي براي بازار عمده خريد و فروش در عرصه محلي و جهاني دارد. بازار عمده محصولات صادراتي ايران از جمله پسته و برنج ايراني بسيار در دنيا شناخته شده است و با ايجاد بازار عمده خريد و فروش در اين حوزه مي توان مشتريان خارجي بيشتري به زنجيره فروش اين محصولات متصل كرد.

ما واقعاً در ايران به صنعت آنلاين خريد و فروش عمده بيشتري نياز داريم كه در آن اپراتورها بتوانند با توليدكنندگان عمده ارتباط برقرار كنند ، قيمت گذاري را راحت تر كنند و سفارش آنلاين را بدون هرگونه تماس تلفني ، اسناد و مدارك و مزاحمت هاي آنلاين براي خريداران عمده فراهم كنند.

 

در اين راه خوشبختانه كارآفرينان با خلاقيت بسيار بازارهاي عمده اي طراحي كرده اند كه به راحتي براي فعالين صنايع غذايي قابل دسترس بوده و آن ها مي توانند به آساني با يكديگر ارتباط برقرار كرده و علاوه بر آگاهي از قيمت هاي بازار به مشتريان جديد نيز دست پيدا كنند.

در اينجا ليست بازارهاي عمده مفيد و برجسته فعال حوزه B2B در سراسر جهان وجود دارد.

zh1z_z6.jpg

 

 

 

TradeKey

 

يك بازار عمده فروشي گسترده B2B براي اتصال تأمين كنندگان عمده با خريداران عمده در سراسر جهان است. اين بازار عمده تمركز شديدي بر كشورهاي آسيايي به ويژه هند ، چين ، پاكستان ، تايوان ، مالزي و بنگلادش دارد.

 

اين سايت سه سرويس قوي به مشتريان خود ارائه مي دهد. اولين خدمت اين بازار ثبت درخواست خريد است؛ بسياري از خريداران عمده كه به دنبال يك محصول خاص هستند  با استفاده از اين خدمت مي توانند ادرخواست خريد خود را به هزاران تامين كننده در اين بازار بزرگ ارايه دهند و در صورت موجود بودن آن تامين كنندگان به صورت مستقيم به خريدار اعلام كرده  و خدمات خود را ارائه مي دهند.

 

دومين خدمت اين بازار عمده فروشي اين است كه شما در آنجا مي توانيد محصولات متنوعي را از هزاران فروشنده مشاهده كنيد ، دسته بندي از عمده فروشان ، توليد كنندگان و كارخانه هايي كه به دنبال صادرات محصولات خود هستند توزيع شده است. سوم شركت ها ، كه در آن شما مي توانيد يك فهرست كامل از تامين كنندگان ، توليد كنندگان و توزيع كنندگان پيدا كنيد.

 

همچنين اين گزينه را براي شما فراهم مي كند كه نماينده فروشندگان ، صادركنندگان ، عمده فروشان و ساير شركت هاي كوچك و متوسط ??شويد و به اين ترتيب بتوانيد به صورت كميسيون براي آن ها فروش داشته باشيد. از برنامه شما گرفته تا تجارت جهاني ، پيشرو و سريعترين رشد (B2B) پورتال آنلاين تجارت به تجارت است كه واردكنندگان ، صادر كنندگان و مشاغل كوچك و متوسط ??در سراسر جهان را براي تجارت بين المللي متصل مي كند. با توجه به برنامه مهم نيست كه در كجا هستيد ، اكنون مي توانيد براي تأمين كنندگان جديد جستجو كنيد ، با خريداران جديد در حال حركت ارتباط برقرار كنيد.

 

TradeKey.com ثابت كرده است كه يك پلت فرم تجاري معتبر آنلاين براي تجارت جهاني است ، قوت آن تجارت عمده فروشي يا واردات عمده اي يا صادرات. TradeKey با موتورهاي بي نظير و قدرتمند تطبيق تجاري و ابزارهاي تبليغاتي كارآمد خود ، سالهاست كه فاصله بين تأمين كنندگان و خريداران ، توليدكنندگان و واردكنندگان از 240 كشور جهان را به خريداران عمده رسانده است.

 

                                                                    

 

چرا وجود وبلاگ براي سايت مفيد است؟

۱۲۹ بازديد

چرا وجود وبلاگ براي سايت مفيد است؟

  • چرا وجود وبلاگ براي سايت مفيد است؟

    تا بحال به اين موضوع انديشيده اي كه چرا در بيشتر  سايت ها بخشي براي وبلاگ ها اختصاص داده شده است؟ در اين مقاله ميخواهيم علت اين نوع طراحي سايت را براي شما بازگو كنيم.

    به چند دليل وجود وبلاگ براي سايت مفيد است:

    1. افزايش ترافيك سايت

    افزايش ترافيك سايت از جمله مراحل مهم تجارت الكترونيك و بازاريابي اينترنتي است. با ايجاد انواع محتواي آموزشي ، سرگرم كننده، اخباري وغيره در وبلاگ ها  باعث افزايش ترافيك سايت مي شوند چرا كه مي توان آنرا در گوگل Search  كرد و در شبكه ها ي اجتماعي به اشتراك گذاشت ، مي توان آن را Email  كرد. پس تعداد بازديد كنندگان را زياد مي كند و باعث افزايش مشتري مي شود.

    2. ارتباط با مشتريان ويا كاربران

    ايجاد وبلاگ و بهره بري آن يك طرفه نيست از طرفي  راهي است راي يافتن مشتري جديد و از طرف ديگر نياز مشتريان و كاربران فعلي را رفع كرده و مي توانند از مطالب مفيد بهره مند شوند.

    3.ارسال سيگنال هاي مثبت به گوگل

    هرچه كاربر زمان بيشتري در سايت شما حضور داشته باشد سيگنال مثبتي به گوگل فرستاده مي شود براي اين كار اصلا نبايد به هنگام ورود كاربر از آن طلب هزينه كنيم چرا كه به احتمال زياد سايت را ترك خواهد كرد. و اين يك سيگنال منفي به گوگل ميفرستد. راه ديگري كه باعث ايجاد سيگنال مثبت مي شود و گ.گل آن را دريافت مي كند نرخ خروج پس از ورود به سايت است. بس راه حل هوشمندانه براي جلب كاربر براي ورود به سايت و ماندن در سايت  بروز كردن وبلاگ ها با مطالب ارزشمند است.

 

 براي توضيحات بيشتر و دانلود بر روي عنوان زير كليك كنيد

چرا وجود وبلاگ براي سايت مفيد است؟

 

راديو اينترنتي فالوده

۱۱۸ بازديد

راديو اينترنتي، همانند راديو معمولي مي باشد با اين تفاوت كه از طريق اينترنت انتشار مي يابد. با توجه به پيشرفت جوامع در استفاده از اينترنت ، راديو اينترنتي راه حل بسيار مناسبي براي انتشار قوي تر اطلاعات به صورت سمعي مي باشد. راديو اينترنتي بخشي از امكانات شبكه جهاني است كه روزانه تعداد بسياري از مشتركين در سراسر دنيا از آن استفاده مي كنند و مي تواند جايگزين مناسبي براي سيستم عادي آن باشد. در پاسخ به اين نياز راديو اينترنتي فالوده تاسيس شده است .

اگه دوست دارين در طول 24 ساعت كلي موزيك و ترانه بشنويد و برنامه هاي جذاب گوش كنيد راديو فالوده رو كليك كنيد .
راديو فالوده همدم تنهايي شما
www.radiofaloode.com

 

كد عددي ميانيابي به كمك روش لاگرانژ(Lagrange)

۱۱۰ بازديد

فروشگاه پروژه - كد عددي ميانيابي به كمك روش لاگرانژ(Lagrange)

 

 براي توضيحات بيشتر و دانلود بر روي عنوان زير كليك كنيد

كد عددي ميانيابي به كمك روش لاگرانژ(Lagrange)

 

فلاش تانك چيست

۱۳۲ بازديد

تفاوت فلاش تانك خوب و فلاش تانك بد

فلاش تانك چيست

   imenabco.com

فلاش تانك يا ( همان سيفون ) تجهيزاتي  است كه در سرويس هاي بهداشتي ايراني و فرنگي مورد استفاده قرار ميگيرد .تا به حالا براي شما هم پيش آمده است كه از بوي بد سرويس بهداشتي حس ناخوشايندي به شما دست بدهد؟ يا بعد از استفاده از سرويس بهداشتي مجبور باشيد چندين بار دكمه فلاش تانك را بزنيد تا آب به راحتي پايين برود ؟ فلاش تانك هايي كه دراكثر منازل استفاده مي شود معمولي و از يك برند نا معتبر هستند.

4sgu_b1.jpg

جنس آن ها اعم از :  ديواره و تنه فلاش تانك ، لوله هاي فلاش تانك  ديواري و ....همگي اين مسائل باعث نارضايتي و به وجود اوردن هزينه اي مازاد براي شما مي شود. گاهي اوقات فشار آب و حجم آب ذخيره شده در فلاش تانك ها كم بوده و آب بافشار كمتري خارج مي شود. بنابراين شما مجبور به استفاده مجدد از فلاش تانك مي شويد .

زمان پر شدن مخزن اين فلاش تانك ها قطعا شما را كلافه مي كند. زرد شدن تدريجي و زود هنگام بدنه فلاش تانك چهره بقيه تجهيزات لوكس شما را بد جلوه مي دهد و محيط سرويس بهداشتي شما آلوده بنظر مي رسد. به دليل جنس هاي نا مرغوب براي ساخت اين فلاش تانك ها ، كدر و زرد شدن ديواره مخزن ،  شل شدن لوله فلاش تانك هاي ديواري ، كنده شدن دسته فلاش تانك هاي ديواري ، خراب شدن دكمه فلاش تانك هاي فرنگي و بي دقتي و بي اهميتي ما در خريد اين تجهيزات  هزينه هاي جانبي را براي ما دربر دارد.يادمان باشد ما امروز براي شما در اين مقاله نكاتي را ياد آور مي شويم كه شما را در خريد يك فلاش تانك خوب راهنمايي مي كند . مشكلات رايج در استفاده از سيفون هاي توالت فرنگي :

فلاش تانك هاي نا معتبر :

هر جنسي كه واردمنزلتان مي شود بايد داراي علامت استاندارد باشد ، خصوصا در وسيله هاي برقي و تجهيزات مورد استفاده ودائم در تمامي خانه ها با وجود هزينه هاي گزاف براي خريد لوازم بهداشتي نميتوان ازلوازم غير استاندارداستفاده كرد زيرا اولا كمكي به سود جويان ( مافياي بازار ) مي شود ودوما هزينه هاي زيادي را بعد از مدتي استفاده براي مادربر دارد.

ويژگي هاي يك فلاش تانك استاندارد:

فروشگاه مورد نظر كه از آن خريد را انجام مي دهيد بايد محصولات و برندهاي فروش آن از نام هاي تجاري معتبر و شناخته شده باشد .

اگر نمي دانيد در اين زمينه چه برندهايي فعاليت مي كنند ، مي توانيد از فروشنده دفترچه بهداشت آن را تقاضاكنيد . هنگام تحويل فلاش تانك ،  بسته بندي آن داراي برچسب هولوگرامي باشد.

از فروشنده دفترچه ضمانت نامه دريافت كنيد كه اگر زماني فلاش تانك خراب شد و يا نياز به تعمير داشت ، بتوانيد به راحتي از ضمانتنامه آن استفاده كنيد.

يكي از مشكلات رايج فلاش تانك ها ، خرابي دكمه و يا اهرم فلاش تانك مي باشد گاهي در هنگام استفاده از فلاش تانك صداي خالي شدن منبع آب نمي آيد و بنظر چيز خاصي نيست ، اما همين يكي از بزرگترين نشانه هاي خرابي فلاش تانك مي باشد.

گاهي اوقات به روش هاي قديمي از آفتابه به جاي فلاش تانك استفاده مي كنيم . يادتان باشد به جاي  استفاده از آفتابه در سرويس بهداشتي بايد به بروز بودن و شهري بودن فاضلاب هايمان دقت كنيم ، بايد ياد آور بود كه به علت حجم زياد فاضلاب شهري ابزار هايي همچون آفتابه دستي براي از بين بردن و تخيله لوله گرفته توالت كاربردي و عقلاني نمي باشد.

بنا براين براي راحتي خودتان از دردسر هاي بزگتر از بوي نامطبوع سرويش بهداشتي از تجهيزات مناسب و با دوام و استاندارد استفاده كنيند. در صورت خرابي و استفاده نكردن از فلاش تانك به مرور زمان لوله چاه فاضلاب ما دچار گرفتگي وبرگشت فضولات به كاسه توالت مي شود.

4sgu_b1.jpg

استفاده از فلاشتانك نا مناسب و غير استاندارد مي تواند شمارا با مشكلات ذكر شده در اين مقاله رو به روكند

  1. بنا براين استفاده از فلاش تانك هايي كه :
  2. ضمانت طولاني مدت داشته باشند
  3. نام تجاري آن ثبت شده و داراي پشتيباني محصولات باشد
  4. جنس محصولاتش مرغوب و با كيفيت باشد
  5. توليدداخلي و سازگاري با محيط شهري و فاضلابي كشور را داشته باشد

از اين رو شركت ايمن آب بزرگترين توليدكننده ايراني با ساخت فلاش تانك هاي استاندارد و مناسب توانسته در اين راه به هموطنان عزيز كمك شاياني كند .

مجموعه توليدي ايمن آب در اصفهان از سال 1372 توليد محصولات بهداشتي ساختماني را با عرضه جا مايع زرفام آغاز نمود و در ادامه محصولات جا مايع ، جا دستمال كاغذي ،  چهارپايه حمام ، سطل زباله پدالي، برس و فلاش تانك را با برندهاي زرفام، آبسو و ايمن آب ارائه نموده است.

 

 

 

تاثير مصرف مشروبات الكلي بر سيستم ايمني بدن

۱۴۷ بازديد

تاثير مصرف مشروبات الكلي بر سيستم ايمني بدن - تابناك

  • تاثير مصرف مشروبات الكلي بر سيستم ايمني بدن - تابناك

    به گزارش تابناك، مريم صالحي در گفت‌وگو با ايسنا اظهار كرد: ويروس كرونا پير و جوان، مسئول و غير مسئول نمي‌شناسد و در صورت عدم رعايت اصول و توصيه‌هاي بهداشتي، هر كسي را درگير مي‌كند.

    وي ادامه داد: نبايد فكر كنيم كه تنها ديگران به اين ويروس مبتلا مي‌شوند چون بي توجهي و عدم رعايت اصول بهداشتي مهمترين عامل شيوع كرونا است.

    وي افزود: درست است كه در روزهاي پاياني سال و ايام عيد قرنطينه خانگي بودن براي اغلب ما سخت است و ممكن است با ماندن مداوم در منزل حوصله اغلب ما سر برود ولي براي حفظ سلامت خودمان و ديگران هم كه شده بايد از حضور در تجمات و ديد و بازديد و حضور در مراكز خريد خودداري كنيم.

    اين دكتري آموزش ارتقاي سلامت توضيح داد: طي اين مدت بهتر است تا جايي كه امكان دارد خريدهاي منزل را به صورت آنلاين و اينترنتي انجام دهيم تا ميزان خروج از منزل را به حداقل برسانيم.

    وي ادامه داد: شهروندان توجه داشته باشند مصرف مشروبات الكلي و دخانيات سيستم ايمني بدن را پايين آورده و بدن را براي پذيرش اين ويروس آماده مي كند به همين دليل بايد از مصرف اين مواد خودداري كرد.

    صالحي تاكيد كرد: شهروندان خواب و استراحت كافي را فراموش نكنند چون خستگي، اضطراب و استرس هم زمينه ساز ميزباني بدن از اين ويروس است.

    وي با اشاره به نگراني مردم از حضور در نانوايي‌ها و خريد نان گفت: بهتر است تا حد امكان در اين روزها مردم از نان بسته بندي شده استفاده كنند و يا اگر نان را نانوايي تهيه مي كنند قبل از مصرف دوباره گرم كنند چون ويروس كرونا در گرما مقاومت خود را از دست مي دهد.

 

 براي توضيحات بيشتر و دانلود بر روي عنوان زير كليك كنيد

تاثير مصرف مشروبات الكلي بر سيستم ايمني بدن

 

كتاب جشن بي معنايي

۱۴۵ بازديد

كتاب جشن بي معنايي

كتاب جشن بي‌معنايي اثري است از نويسنده ي نامي چك، ميلان كوندرا، كه از محبوب‌ترين و پرفروش‌ترين نويسندگان جهان به حساب مي‌آيد. ميلان كوندرا در جشن بي‌معنايي از اصلي‌ترين مشكلات بشر مي‌گويد بي‌آنكه حتي يك جمله حرف جدي زده باشد. او جشن بي ‌معنايي را تحت‌تأثير حقيقت دنياي معاصر به نگارش درآورده است اما درعين‌حال تمام تلاش خود را كرده تا از جديت و واقع‌گرايي دوري كند. «ديگر خيلي وقت است كه همه مي‌دانيم نمي‌شود ورق را برگرداند، نمي‌شود اين دنيا را تغيير داد و نمي‌شود از گذر سريع و هولناكش فرار كرد. تنها مي‌شود دوام آورد و براي آن هم تنها يك راه ممكن هست: آنكه اين دنيا را زياد جدي نگيريم.»

ديگر آثار ميلان كوندرا

از ديگر آثار ميلان كوندرا مي‌توان به شوخي، سبكي تحمل‌ناپذير هستي، جاودانگي و مهماني خداحافظي  اشاره كرد. افرادي كه با آثار ديگر ميلان كوندرا آشنايي دارند مي‌دانند كه دوري از جديت خصيصه‌اي است كه بيش از همه بايد در آثار او انتظارش را داشت. در بسياري از بخش‌هاي كتاب جاودانگي مي‌بينيم كه گوته و همينگوي با يكديگر گل مي‌گويند و گل مي‌شنوند و اوقاتشان را به خنده سپري مي‌كنند. در كتاب آهستگي، ورا، همسر ميلان كوندرا، به شوهر خود اينگونه مي‌گويد كه «بارها به من گفتي كه يك روز كتابي خواهي‌نوشت كه حتي يك كلمه حرف جدي در آن نباشد؛ به تو اخطار مي‌دهم؛ مراقب باش. دشمنانت هميشه در كمين هستند.»

حالا ديگر كار از مراقب بودن گذشته است؛ حال كوندرا بالأخره كاملاً متوجه شده كه رؤياي تأليف چه كتابي را در سر دارد و نتيجه نيز كتابي است كه پيش‌روي ماست و گويي جمع‌بندي تمام آثار او تاكنون است؛ جشن بي‌معنايي. جشن بي‌معنايي گونه‌ي غريبي از جمع‌بندي است؛ ميلان كوندرا حتي پايان آن را نيز غريب نوشته است. كتاب جشن بي‌معنايي خواننده را به خنده مي‌اندازد؛ خنده‌اي غريب كه سببش زمانه‌اي است كه در آن زندگي مي‌كنيم؛ زمانه‌اي كه از هرگونه مزاح خالي است و همين موضوع آن را مضحك مي‌كند. ديگر چه مي‌توان گفت؟ هيچ، جز آنكه اين كتاب را مطالعه كنيد.

 جشن بي معنايي كتابي است درباره‌ي وجود انسان‌ها؛ درباره‌ي اين حقيقت كه ما با گذر زمان بي‌معناتر مي‌شويم. يا ديگر كسي يادي از ما نمي‌كند، يا آن‌هايي كه به يادمان مي آورند كساني هستند كه هرگز ما را درست نمي‌شناختند. «دوست من، بي‌معنايي جوهر وجود ماست.»

ميلان كوندرا

ميلان كوندرا نويسنده‌ي چك و فرانسوي است كه اصليت چكي دارد و از سال ????، دوران تبعيد خود را در كشور فرانسه گذرانده است. كوندرا در سال???? شهروند فرانسه شد. كوندرا را بيشتر با آثار شوخي، سبكي تحمل‌ناپذير هستي و كتاب خنده و فراموشي مي‌شناسند. كوندرا آثار خود را هم به زبان فرانسه و هم به زبان چك تأليف كرده است. او خود ترجمه‌ي آثارش را به فرانسه انجام مي‌داد؛ پس ترجمه‌هاي او در اصل، آثار تأليفي هستند.

آثار ميلان كوندرا به‌دليل سانسورهاي دولت كمونيست چكوسلواكي، تا زمان فروپاشي دولت در انقلاب بنفش و در سال ????، در خاك مادري‌اش ممنوعه به حساب مي‌آمدند. كتاب جشن بي‌معنايي او به قلم قاسم صنعوي به فارسي برگردانده شده است.

خريد اينترنتي كتاب از كتاب فروشي كاواك

 

تكنيك هاي سئو سايت براي موتورهاي جستجو در طراحي وب سايت

  • تكنيك هاي سئو سايت براي موتورهاي جستجو در طراحي وب سايت

    سئو سايت برگرفته از عبارت Search Engine Optimization است كه كلمات معادلي چون SEO يا بهينه سازي سايت براي موتور جستجو دارد كه همگي آنها به يك معني مي باشند و مي توان آن را در طراحي سايت بصورت زير تعريف نمود:

    دوستاي عزيزم سئو (بهينه‌سازي سايت براي موتور جستجو) به معناي فريب و يا دستكاري موتور‌هاي جستجو با روش‌هاي غير اخلاقي نيست. درواقع آن‌ها براي كمك كردن به بهبود رويت و ارتباط وب سايت‌ها در نتايج جستجوي طبيعي با هدف رسيدن به رتبه‌بندي بالا، ايجاد شده‌اند.

    سئو سايت براي موتورهاي جستجو در طراحي وب سايت

    سئو را مي‌توان مجموعه‌اي از روش‌ها براي تغيير استراتژيك وب سايت‌ها دانست. اين فرآيند به بيان مهمترين عوامل مرتبط صفحه و افزايش اهميت آن در صفحه نتايج جستجو، مي‌پردازد.

    شروع سئو

    در اوايل سال 1990 اولين موتور‌هاي جستجو كار خود را آغاز كردند بعضي از محبوب‌ترين آن‌ها Infoseek،Alta Vista و Yahoo بودند.در آن زمان مردم موتورهاي جستجو را به ديد يك ليست فهرست شده نگاه مي‌كردند كه همانند صفحه زرد، سئو اوليه بر اساس حروف الفبا انجام مي‌شد. در اين ليست صفحاتي همچون AAA در بالاي اين ليست وجود داشتند.

    با رشد مداوم اينترنت موتورهاي جستجوي جديد‌تري ظاهر مي‌شدند كه از الگوريتم‌هاي رتبه‌بندي پيچيده‌تري استفاده مي‌كردند. اين الگوريتم‌ها با معيار تعداد دفعاتي كه يك كلمه كليدي يا يك عبارت در يك صفحه استفاده شده تقسيم بر تعداد كل كلمات صفحه و برچسب‌هاي شبيه key-words براي فهم محتويات وب سايت‌ها استفاده مي‌كردند. به دنبال اين رشد سئو براي بيشتر ديده شدن سايت‌ها فعاليت خود را شروع كرد. با توسعه رتبه‌بندي صفحات توسط موتور‌هاي جستجو، مهندسين سئو  براي سايت هاي اعم از طراحي سايت فروشگاهي، طراحي سايت رستوران، طراحي سايت گردشگري، طراحي سايت شركتي و بسياري موارد ديگر به دنبال پيدا كردن راه‌هايي جهت تاثيرپذيري در رتبه بندي اين موتورها چه با استفاده از روش‌هاي اخلاقي و چه غير اخلاقي روي آوردند..

    اهداف سئو 

    هدف سئو كمك به وب سايت‌ها در بدست آوردن محل بالا در نتايج جستجوي طبيعي و افزايش ارتباط بين صفحات و كلمات كليدي وارد شده توسط كاربران است. نمايش دادن بيشترين صفحات مرتبط با پرس‌و‌جوي جستجوي وارد شده داراي مزاياي زيادي هم براي كاربر و هم براي موتور جستجو است كه در آن كاربر بيشترين نتايج مرتبط جستجو شده را پيدا مي‌كند و موتور جستجو قابل اعتماد مي‌شود چرا كه الگوريتم آن بيشترين صفحات مرتبط را نشان مي‌دهد.

    بسته به اينكه چگونه كلمات كليدي رقابتي در بهينه سازي و سئو مورد استفاده قرار مي‌گيرند، سئو هفته‌ها يا ماه‌ها طول مي‌كشد تا به نتيجه برسد. اگر چه ممكن است نتايج بهينه‌سازي جستجو به سرعت ديده نشود ولي در دراز مدت مزاياي سئو باعث افزايش رتبه‌بندي سايت و افزايش بازديدكنندگان است. براي وب سايت‌ها خيلي مهم است كه در صفحه اول نتايج جستجو گوگل به خصوص جزو سه تا نتيجه طبيعي اول كه 58.4 درصد كليك‌ها را شامل مي‌شود، قرار گيرند.

    بطور كلي اهداف سئو را مي توان بصورت زير تقسيم بندي كرد:

    • در بازديد وب سايت تاثير بسزايي دارد.
    • باعث ايجاد برند مي شود.
    • باعث افزايش ترافيك سايت خواهد شد.
    • باعث شده وب سايت در صفحه نتايج موتور جستجو از رتبه بهتري برخوردار شد.
    • باعث افزايش فروش محصولات خواهد شد.
    • بهترين ابزار براي تبليغات است.

    سئو درون صفحه يا On Page SEO

    سئو درون صفحه به كنترل مستقيم كدها و يا محتويات وب سايت شما اعم از متن، تصوير، پيوند و … مرتبط مي‌شود؛ به طور كلي هر چيزي كه در سايت خود بارگذاري مي‌كنيد مربوط به SEO On Page مي‌شود. اين روش پايه تمام تلاش‌هاي بهينه‌سازي است زيرا جايي است كه شما بيشترين كنترل را روي آن داريد. هر گونه تغييري را كه شما در محتويات سايت خود ايجاد مي‌نماييد در نتايج جستجو تاثير گذار خواهد بود بنابراين خيلي مهم است كه روش SEO On Page بدرستي قبل از روش SEO Off Page انجام شود.

    سئو بيرون صفحه يا Off Page SEO

    بر خلاف روش SEO On Page كه توسعه وب سايت با كنترل مستقيم بالايي انجام مي‌شد، روش بهينه سازي بيرون صفحه شامل تمام ارتقاهايي است كه در خارج از وب سايت شما انجام مي‌شود اين شامل تمام چيزهايي است كه مي‌تواند در بدست آوردن رتبه‌بندي بالاي سايت شما كمك كند. SEO Off Page در درجه اول در بدست آوردن پيوندهايي كه از سايت‌هاي ديگر به سايت شما اشاره مي‌كنند متمركز مي‌شود سپس با استفاده از روش‌هايي كه در خارج از وب سايت انجام مي‌شود به بهينه‌سازي موتور جستجو مي‌پردازد.

    SEO Off Page يك فرآيند نامحدود است كه توسط مهندسين سئو در جهت بدست آوردن پيوند دهندگان، اداره مي‌شود.

    سئو كلاه سفيد يا White Hat

    به مجموعه تكنيك‌ها، روش‌ها و استراتژي‌هاي كه از قوانين و راهنمايي‌هاي موتورهاي جستجو تبعيت مي‌كنند، اشاره دارد. كه اين به معني فريب يا دستكاري موتور‌هاي جستجو و يا كاربران به هيچ وجه نيست. اين همچنين به سئو اخلاقي نيز ياد مي‌شود.

    سئو كلاه سياه يا Black Hat

    به مجموعه‌اي از دستورات دارد كه به منظور فريب، بازي و دستكاري الگوريتم‌هاي موتورهاي جستجو با هدف بدست آوردن رتبه‌بندي بالا، بكار مي‌رود. اين مهم است كه بدانيد اين‌ روش‌ها غير اخلاقي بوده و توسط هيچ موتور جستجويي تاييد نمي‌شود و بكارگيري اين روش‌ها خطر خارج شدن از فهرست پايگاه داده را براي هميشه در بر دارد.

    انجام تاكتيك‌هاي سئو كلاه سياه ممكن است كه باعث افزايش رشد ناگهاني در نتايج جستجو شود ولي مي‌تواند منجر به پرداخت جريمه و يا حذف كامل از فهرست پايگاه داده موتور جستجو شود.

    استراتژهاي سئو وب سايت بصورت زير:

    • بهبود ساختار سايت
    • استراتژي كلمات كليدي
    • استراتژي URL
    • بهينه سازي كد
    • پردازش كردن متن
    • بهينه سازي لينك هاي ورودي
    • استراتژي نام دامنه و هاست

    مهمترين معيارها براي بهينه سازي موتور جستجوعبارتند از:

    • اضافه كردن Allow يا DisAllow به نقشه سايت
    • اضافه كردن URL به نقشه سايت
    • اضافه كردن نقشه سايت به robots.txt
    • استفاده از ابزارهاي آناليز جهت crawl

    تكنيك هايي كه براي بهينه سازي و سئو سايت عنوان شده است عبارتند از:

    • افزايش لينك هاي خارجي
    • تغيير اسم فايل ها
    • لينك يك طرفه
    • كلمات كليدي
    • استفاده از Meta Tag
    • استفاده صحيح از عنوان
    • استفاده از robots.txt
    • بهينه سازي محتوا

    منبع: شركت سانا پرداز نارين

 

دانلود فيلم مطرب با لينك مستقيم

۱۳۰ بازديد

يكي از سرگرمي هاي ايرانيان تماشاي فيلم و سريال ايراني است. چند سالي است كه بخش شبكه خانگي فعال شده است و فيلم ها و سريال هاي متنوعي را توليد مي كند كه با همراهي و استقبال خوب مردم رو به رو شده است. در اين بين سايت هاي دانلود فيلم و سريال نقش ويژه اي براي اطلاع رساني و فروش اين فيلم ها و سريال ها براي كاربران ايفا مي كنند. يكي از بهترين سايت هاي دانلود فيلم و دانلود سريال ايراني سايت كافه فيلم مي باشد.اين سايت با انتشار جديد ترين اخبار از فيلم ها و سريال ها و همچنين نقد هاي عالي در مورد جديدترين فيلم ها كمك زيادي به كاربران براي انتخاب فيلم متناسب با سليقه خود جهت دانلود فيلم و سريال مي كند.

سايت cafefilm  به محض اينكه فيلم جديدي وارد عرضه نمايش خانگي شد آن را برراي كاربران عزيز جهت دانلود قرار مي دهد.

از جديد ترين فيلم ها و سريال هايي كه وارد عرضه نمايش خانگي شده مي توان به فيلم هاي زير اشاره كرد.

دانلود فيلم مطرب

اين فيلم با تهيه كنندگي و كارگرداني و نويسندگي مصطفي كيايي وارد عرصه نمايش خانگي شده است. از برترين بازيگران فيلم مطرب پرويز پرستويي، الناز شاكردوست، مهران احمدي و محسن كيايي هستند. ژانر فيلم مطرب كمدي اجتماعي است. فيلم مطرب در سال 1397 در ايران شروع به توليد كرد و در سال 1398 در انكارا كار توليد ان به اتمام رسيد. بخش هايي از فيلم مطرب سانسور شده است كه در سايت كافه فيلم مي توانيد نسخه كامل و بدون سانسور ان را تماشا و دانلود كنيد.

frkw_h1.jpg

دانلود فيلم مطرب با لينك مستقيم

https://cafefilms.ir/motreb-movie

 

تور كرمان و گشت و گذار در تور كرمان نوروز

۱۲۴ بازديد

تور كرمان و گشت و گذار در تور كرمان نوروز

دوست دارم درباره مقاله خوبي كه براي سفر با تور كرمان و گشت در تور كرمان نوروز كه در خبرنامه دانشجويان درج شده صحبت كنم با شما:

تور كرمان و كرمان گردي حتماً براي شما شگفتي‌هاي نهفته در ابنيه تاريخي‌اش بسيار دارد كه به‌گونه‌اي مهم در تحول تاريخ دست داشته‌اند و بي‌شمارش بودنشان دليل بر مركز توجه بودن اين خطه در قرون گذشته دارد.

 تور كرمان در ايام عادي و يا نوروز،  آنگاه‌ كه شما را با سازه‌هاي بين‌المللي‌اش با انواع باغ‌ها، برج‌ها، عمارت ها و... درگير تمدن به ‌جامانده از نياكانمان مي‌كند قطره‌ قطره شهدي را در كام وجودتان مي‌ريزد كه براي اتصال شما به گذشتگان نقش مهمي را ايفا مي‌كنند.

 با مهمان شدن در تور كرمان عزيز گويي به ايران‌گردي پرداخته

https://faragasht.com/تور-كرمان/

 و مي‌توان نمونه‌اي از جاذبه‌هاي مختلف كشورمان را در اين تور كرمان فارا گشت به‌ خوبي مشاهده نمود. آژانس مسافرتي فارا گشت كورش كبير در تمامي سفرهايي كه براي گردشگران محيا نموده كرمان را به‌ عنوان شهري كه پل ارتباطي به بسياري از شهرهاي ديدني ديگر است مركز توجه ويژه قرار داده و هرساله عده كثيري را عازم اين بخش از كشورمان مي‌كند.

آسياب بادي اگرچه جزء كوچكي از ديدني‌هاي اين شهر است اما خود به‌تنهايي مي‌تواند جاذبه‌اي گيرا براي توريست‌ها و گردشگران داخلي باشد كه تا حال نمونه‌هاي مدرن آن را فقط ديده و نمونه‌هاي قديمي‌تر كه بسيار جذاب نيز هستند ذوق هنري آن‌ها را تحريك نكرده است، چگونه مي‌توان سازه‌اي مرتفع كه با اقتدار بر پا ايستاده و امروزه به رستوراني شكيل تبديل گشته تا مسافران علاوه بر حظ بردن از ظاهر و بناي بيروني از درون آن نيز ديدن نمايند را با عظمتش ناديده گرفت، اين جاذبه در كنار هفت باغ علوي كه تقريباً در نزديكي هم هستند آرامش و استراحت را براي مسافران به ارمغان مي‌آورند.

كرمان سفري تركيب از سنت و مدرنيته

تركيب سنت و مدرنيته در كنار هم در اين آسياب بادي و تأسيس رستوران و كافي‌شاپ كه تمامي سليقه‌ها را پوشش داده، ايده جالبي است كه در كمتر منطقه‌اي از كشورمان مي‌توانيم نمونه‌اي از آن را بيابيم، با گذر از آسيب بادي ارگ راين چشم‌هايتان را نوازش مي‌دهد و اين بار صلابت را در خشت‌هايي كه قلعه را تا آسمان برافراشته ترسيم مي‌كند و هزاران گردشگر را با ديده دل ‌و جان به‌سوي خود مي‌كشاند، تركيب مربعي با برج‌هايي باصلابت و سردري بزرگ خود از دور مي‌تواند عظمت امپراتوري‌ها و سلطنت‌هاي آن زمان را به رخ مردمان اين دوره بكشاند و وجود قسمت‌هايي چون سربازخانه، بارانداز، مكتب‌خانه، مسجد و... نشانه‌اي از توجه و دقت نظر طراحان آن را برساند.

اگر از گرماي كويري كرمان به دنبال پناهگاه امني مي‌گرديد، باغ فتح‌آباد يك قصر رؤيايي را در برابر ديدگان شما ترسيم كرده كه خنكاي آب درون حوض در كنار عمارت ها، برج‌ها و باروها و قناتي كه مركزيت اين باغ را در دست گرفته و بر زيبايي و مفرح بودن آن افزوده است، اين باغ مي‌تواند شمارا در يكي از زيباترين جاذبه‌هاي تور كرمان فارا گشت، گوشه‌اي از تاريخ اين شهر را ترسيم كند، خصوصاً امروزه كه با تدابير صورت گرفته مي‌توان آن را به محلي براي توليد و تكثير گياهان دارويي يافت كه بر رونق اين باغ افسانه‌اي افزوده و محوط? سبز آن را به ملجائي براي علاقه‌مندان به مقوله گياه‌شناسي تبديل كرده است.

 اگر تا حال اين مكان‌هاي ذكرشده را نديده‌ايد و يا اگر بانام بردن آن خاطرات سال‌هاي گذشته سفر شما و حضورتان در آن برايتان تداعي شده مي‌توانيد با انواع تورهاي كرمان با فارا گشت همراه شده و با مراجعه به آنجا لذتي فراوان را نصيب خود نماييد.

تور كرمان نوروز و گشت و گذار عيد امسال

هر شهري در ايران طرفداران خاص خود را دارد كه اگر بارها به آن سفركرده باشند بازهم نمي‌توانند دل از جاذبه‌هاي كم‌نظيرش بريده و مقصد ديگري را انتخاب نمايند تور كرمان نوروز توريست ها را به سرزميني مي‌برد كه كتيبه‌ها، كلوت ها و اماكن تاريخي‌اش آن‌ها را براي سفري به سير درگذشت هاي ايران آماده كرده كه در دل ايران همتايي براي آن كمتر يافت مي‌شود.

 مناطق كويري شهداد در نزديكي گندم بريان لذتي وصف‌ناپذير را براي شما فراهم مي‌كند و يكي از بهترين جاذبه‌هاي گردشگري اين شهر در ايام نوروز و عيد به ‌حساب مي‌آيد، بعد از اين ديگر فرقي نمي‌كند به كدام سمت در تور كرمان نوروز فارا گشت حركت كنيد از هر سوي اين فقط زيبايي و جذابيت است كه خود را پس از ديگري نمايان كرده و شما را در پهنه‌اي عظيم و چشم‌نواز با كمك يك تور همراه مي‌كند.

آژانس مسافرتي فارا گشت كورش كبير بعنوان مجري اصلي تور ايرانگردي و كرمان گردي در نوروز ايام زيبايي را با تورهاي خود در عيد  هرسال فراهم نموده و با سفرهايي متنوع به اقصي نقاط ايران تمام خانواده‌هاي عزيز ايراني را از نعمت سرزندگي و نشاط نوروزي بهره‌مند مي‌سازد.

 شما با هر بودجه و توان مالي كه وارد اين آژانس شويد مي‌توانيد يك تور نوروز به‌ صرفه را هديه گرفته و لحظاتي شگفت‌آور را براي خانواده خود فراهم نماييد. كرمان پذيراي شما با آغوش باز در كنار عارفان و نامداران خود شمارا مهمان باغ شاه نعمت اله ولي كرده و با سفر به منطقه گندم بريان، شهداد، سيرچ، كلوت هاي چشم‌نواز را به شما نشان خواهد داد به ‌هرحال تور كرمان نوروز با جاذبه‌هاي خود هرساله پذيراي خيل وسيع گردشگراني است كه زيبايي‌هاي آن را يكي پس از ديگري مي‌پسندند و طالب و دوست دار آن‌ها هستند.

براي سفر كرمان با كي هماهنگ كنيم

اگر دوستدار دست ‌نوشته‌هاي خطي، قرآن‌هاي نفيس و... باشيد كتابخانه و موزه شاه نعمت اله مجموعه كاملي را در اختيار ديدگان شما مي‌گذارد كه تا دلتان مي‌خواهد سير در تاريخ سير كرده و انواع مجموعه‌هاي آن اطلاعات تاريخي شما را همانطور كه در ويكي پديا نيز آمده است تكميل نمايد و باغي به ‌تمام‌ معناي از سرسبزي درختان و طراوت قرآن‌هاي خطي و خاطرات زره و شمشير را برايتان يادآوري نمايد، مقبره شاه نعمت اله ولي با تمام شكوهش در كنار باغ شازده ماهان يك سفر تمام و كمال را محيا مي‌كند اگرچه ديدني براي ديدن در كرمان مهربان فراوان است اما اين بازمانده دوره قاجار مي‌تواند به‌تنهايي از ورود تا قسمتي كه به شاه‌نشين معروف است آدمي را با آب، درخت، سبزه و كندو كاري‌هاي تاريخي آن زمان چنان مجذوب نمايد كه ساعت‌ها برايش ثانيه‌اي بيش نگذرد.

تا اينجا متوجه شديد كه كرمان شهري است كه حتما بايد ببينيد و برنامه هاي كامل جاهاي ديدني كرمان ميتونه سفري فوق العاده را براي شما به ارمغان بياورد، اقامت در هتلهاي كرمان با شرايط مختلف از ارزان تا لاكچري با امكانات تفريحي كامل، و تور ليدرهاي محلي تحصيلكرده مطمئنا سفر را كاملتر ميكنند و خوبه كه شما هم در اين تور ثبت نام كنيد و آماده شويد براي مسافرتي لذت بخش و متفاوت.

ميگويند رزرو تور هاي كرمان با رزرو هتلهاي كرمان فارا گشت كاملتر ميشود، اين نشان از اهميت داشتن محل اقامتي تميز و با كيفيت در اين سفر است تا بدون دغدغه و مشكل شبها بعد از گشتهاي ويژه و خستگي را به در كنيد و صبح با انرژي صبحانه هتل را ميل كنيد و آماده شويد براي گشت و گذار بعدي. پس با اين شرياط رزرو هتل كرمان هم ميتواند به اين خدمات توسط اين آژانس اضافه گردد.

اگر امسال نوروز قصد سفر به اين خطه از سرزمين ايران را داريد و مشكلاتي مانند نبود هتل، كمبود بليط و... كه ممكن است درراه برايتان مزاحمت ايجاد نمايد نگرانتان مي‌كند انتخاب اين آژانس به ‌عنوان بهترين مجري اصلي تورهاي كرمان نوروزي گزينشي شايسته است كه سفر شمارا با خدمات و امكانات ويژه خود تضمين نموده و هرگونه نگراني از اين حيث را از شما دور خواهد نمود، تهيه بليط، رزرو هتل‌هايي با امكانات فوق‌العاده، ترانسفر هواپيمايي و... حمايت همه‌جانبه‌اي است كه اين آژانس برتر كشوري در اختيار تمامي مسافران خود قرار داده و سفري رضايت‌بخش را براي تور كرمان فارا گشت همه آن‌ها محيا مي‌كند به‌ گونه‌اي كه به‌جرئت مي‌توان گفت تورهاي اين آژانس به ياري و محبت خداوند بي نهايت مهربان شلوغ‌ترين و پرطرفدارترين نمونه در مقابل رقيبان خود است.

 

منبع هايي كه براي اين مقاله ميباشند:

https://www.faragasht.com

http://iusnews.ir/

https://en.wikipedia.org/wiki/Deh_Nowruz,_Kerman