بخش هاي مختلف در سايت ايزي تولز

۴۰ بازديد

معرفي سايت ايزي تولز برترين پلت فرم خدمات آنلاين در كشور

 

e1_9xz1.jpg

سايت ايزي تولز با هدف ارائه ي انواع ابزارهاي آنلاين طراحي شده است. استفاده از ايزي تولز به كاربران اين امكان را مي دهد تا بتوانند محاسبات پيچيده و زمان بر را در كوتاه ترين زمان ممكن انجام بدهند. اين سايت به شما اجازه مي دهد تا به ابزارهاي عمومي كه ممكن است در هر كجا به آن ها نياز داشته باشيد دسترسي پيدا كنيد.

ابزارها و تكنولوژي هايي كه در سايت ايزي تولز به آن ها دسترسي خواهيد داشت

 

در هنگام ورود به سايت ايزي تولز كافي است تعيين كنيد كه دنبال چه ابزاري هستيد پس از آن مي توانيد خيلي ساده به آن دسترسي داشته باشيد.مطمئنا افراد نمي توانند پيش بيني كنند كه در كجا وكي به چه ابزاري نياز داريد. افراد نمي توانند همه ي ابزارهاي مورد نياز را با خود حمل كنند بنابراين لازم است كه به دنبال يك راه حل مناسب باشند. سايت ايزي تولز به عنوان يك مرجع براي ابزارهاي محاسباتي شناخته مي شود. اين سايت به كاربران امكان مي دهد كه تعيين كنند چه ابزاري را نياز دارند سپس آن ابزار را خواهند داشت.

ايزي تولز با شناسايي نيازهاي كاربران اين امكان را ايجاد كرده است كه كاربران بتوانند به ابزارهايي در زمينه

  • تكنولوژي
  • سلامتي
  • مذهبي
  • مالي
  • حقوقي
  • مهندسي
  • رياضي
  • زمان
  • ساير موارد

است كه هر كدام از اين بخش ها زير شاخه هاي خود را دارند. مهم ترين ويژگي كه مي توانيم براي سايت ايزي تولز در نظر بگيريم كاربري آسان آن است كه باعث مي شود كاربران بتوانند به ميزان زيادي در زمان خود صرفه جويي كنند. زماني كه گزينه مورد نظر خود را محاسبه كرديد مي توانيد اطلاعات را به صورت اسكن يا كپي داشته باشيد. كافي است مستندات خود را ارائه كنيد و پس از محاسبه از ميزان و ويژگي هاي آن مطلع شويد. پژوهشگران، محققان و ديگر افراد جامعه نياز دارند كه در برخي موارد داده هايي را ارزيابي و محاسبه كنند. بيشتر افراد با روش هاي محاسبه ي اين داده ها آشنايي ندارند براي حل اين مشكل سايت ايزي تولز موقعيتي را براي كاربران ايجاد كرده است كه به سادگي اطلاعات مورد نياز خود را محاسبه كنند.

بخش هاي مختلف در سايت ايزي تولز

تكنولوژي: امروزه با پيشرفت دنياي ديجيتال افراد به ابزارها و اطلاعاتي نياز دارند تا بتوانند كارهاي خود را سريع تر پيش ببرند. شما براي ورود به فضاي مجازي نياز به پسوردهاي مطمئن داريد يكي از خدماتي كه در اين بخش مي توانيد به آن دسترسي داشته باشيد ايجاد پسورد است.

ساخت كد Hash براي بهبود ابزارهاي كاربردي

ساخت باركد و ساخت كيو آر كد كه جزء ضروريات در دنياي تجاري امروز است. شما در اين بخش مي توانيد به كيبورد فارسي آنلاين، بررسي دامنه ها، ساخت اعداد تصادفي و تبديل متن به باينري و بالعكس دسترسي داشته باشد.

سلامتي: با مراجعه به اين بخش مي توانيد به ابزارهايي دسترسي داشته باشيد كه در سلامت شما بسيار تاثير گذار است افراد در طول بارداري و رژيم هاي مختلف لازم نيست زمان زيادي را صرف محاسبه ي زمان، سنجش كالري و... كنيد كافي است اطلاعات خود را در زمينه ي :

شاخص توده ي بدني

محاسبه وزن ايده آل

سوخت و ساز پايه

كالري غذايي پر مصرف

مساحت سطح بدن

زمان بارداري و تاريخ زايمان

اضافه وزن هر هفته بارداري

مذهبي: در قسمت مذهبي سايت ايزي تولز مي توانيد به ابزارهاي جالبي كه جنبه سرگرمي نيز دارند مانند محاسبه ابجد صغير و كبير، طالع بيني ازدواج با ابجد، تعبير خواب و فال حافظ دسترسي داشته باشيد.

مالي: بيشتر افراد در طول روز نياز دارند به محاسبه ي برخي از امور نظير محاسبه ي سود و قسط وام، محاسبه هزينه انتقال سند، محاسبه كميسيون ملك، محاسبه سود سپرده بانكي، محاسبه پس انداز، محاسبه سود و قسط در بازار، جستجوي شماره كارت و بانك، تبديل تومان به ريال و بالعكس بپردازند. با مراجعه به ايزي تولز مي توانيد به سادگي در كوتاه ترين زمان ممكن اين موارد را محاسبه كنيد.

حقوقي: محاسباتي كه در زمينه حقوقي انجام مي گيرد بسيار پيچيده است و معمولا افراد عادي از محاسبه ي آن عاجز هستند. سايت ايزي تولز موقعيتي را براي شما ايجاد كرده است تا بتوانيد به سادگي موارد حقوقي پيچيده مانند محاسبه نيم عشر دولتي، حق الزحمه داوري، محاسبه هزينه دفترخانه، هزينه دادرسي،مهريه به نرخ روز، خسارت تاخير تاديه، محاسبه حقوق بيكاري و هزينه كارشناسي هاي مختلف را انجام دهيد.

افرادي كه به دنبال ابزارهاي مهندسي هستند مي توانند نسبت به محاسباتي نظير تبديل واحد، ظرفيت خازن، مقاومت الكتريكي، ساخت آكواريوم و... اقدام كنند.

رياضيات: استفاده از علم رياضيات در جنبه هاي مختلف زندگي كاربرد دارد افراد در زمان انجام امور مختلف نياز دارند كه مواردي مانند توان، جذر، درصد، لگاريتم را محاسبه كنند. از ديگر ضرورياتي كه به علم رياضي وابسته است و مي توانيد با سايت ايزي تولز سريعا به آن دسترسي داشته باشيد محاسبه فاكتور، ميانگين، تشخيص اعداد اول، دسترسي به معادلات درجه يك و دو براي حل مسائل گوناگون است. انجام ساده ي اين محاسبات مي تواند باعث شود به ميزان زياد در زمان صرفه جويي كنيد.

محاسبه زمان شامل مواردي نظير تاريخ روز، تبديل تاريخ شمسي به ميلادي ، محاسبه اختلاف دو تاريخ متفاوت، كرنومتر آنلاين را مي توانيد در هنگام ورزش و فعاليت هاي بدني مي توانيد به سادگي از اين قابليت استفاده كنيد و زمان مورد نظرتان را ثبت كنيد. يكي ديگر از امكانات اين بخش تايمر و شمارش معكوس است.

ساير ابزارها: ايزي تولز اين امكان را براي شما به وجود آورده است كه با استفاده از اين بخش به محاسبه ي مواردي بپردازيد كه شايد چندان مرسوم نباشد.

همچنين اگر شما توسعه دهنده هستيد و به آدرس سايت مپ ما نياز داريد مي توانيد بر روي لينك سايت مپ كليك كنيد.

سايت هاي ابزارهاي محاسباتي مانند ايزي تولز در سراسر دنيا به كاربران اين امكان را مي دهند كه فرايند محاسبات را با استفاده از ابزارهاي آنلاين در كوتاه ترين زمان ممكن انجام دهند. طراحي سايت ايزي تولز كه توسط سايت ايزي ديزاين انجام شده است به گونه اي است كه مي تواند نيازهاي كاربران مختلف را در زمينه هاي گوناگون برطرف كند. شما مي توانيد در هر زمان و مكاني كه حضور داريد براساس نيازهايتان به ابزار مورد نظر خود در زمينه سنجش و محاسبات دسترسي داشته باشيد و از آن نهايت استفاده را ببريد.

 

 

 

وكيل دادگستري زن يا مرد در تهران و شهرستانها

۴۱ بازديد

دفتر وكالت در تهران

وكيل كسي است كه مسئول شخص ديگري، قانوني يا واقعي، انجام كاري از طريق قرارداد نيابتي است. وكيل، قرارداد قانوني است كه بر اساس مقررات قانون مدني انعقاد شده و قسمت هاي آن توسط وكلا و موكلين تعيين شده است.

خانه - ??وكيل آنلاين | گروه وكلاي مهر

نايب الليف در دوره صفري وكيل ناميده مي شد و عنوان وكيل مردم از اينجا سرچشمه مي گرفت. براي اطمينان دادن به فرد در موارد خاص و موارد حساس، مي توان حدود را براي وكيل منتخب تعيين كرد كه در كدام زمينه مجاز به نمايندگي از او است و در كدام زمينه خود فرد بايد آن كار را حضور داشته باشد.

در اصل ?? قانون اساسي جمهوري اسلامي ايران آمده است كه در تمام دادگاه ها دادخواهي ها حق دارند براي خود وكيل انتخاب كنند و اگر نتوانند وكيل انتخاب كنند بايد فرصت تعيين وكيل را داشته باشند.

 

با توجه به گسترش شهرها و همچنين افزايش دغدغه هاي افراد و اشخاص حقيقي و و حقوقي داشتن وكيل دادگستري زن يا مرد در تهران و شهرستانها و همچنين دريافت خدمات حقوقي و دفتر وكالت در تهران مجموعه حقوقي سايت و كيل اينگونه خدمات را از ابتداي كار  يعني مشاوره تلفني و آنلاين و مشاوره حقوقي حضوري و همچنين انجام امور حقوقي و وكالت توسط وكلاي دادگستري انجام مي دهد. جهت دريافت شماره وكيل مشاوره حقوقي و حضور در دفتر وكالت با شماره هاي ذيل تماس بگيريد.

09129401482

09129401481

09128963121

يا برروي لينك ذيل كليك كنيد

وكيل

 

دوربين مداربسته حافظه دار

۳۷ بازديد

دوربين مداربسته حافظه دار

دوربين هاي مدار بسته با قابليت رم SD، از جمله دوربين هاي IP (تحت شبكه) بوده كه مجهز به يك اسلات و يا درگاه كارت حافظه است. اين نوع دوربين ها، بدون نياز به دستگاه هاي NVR و يا سرور، امكان ضبط تصاوير را فراهم مي كند. عبارت Built-in Micro SD در مشخصات دوربين هاي مدار بسته، به معني پشتيباني از رم SD كارت است. اين قابليت، بسته به نوع دوربين ها، مي تواند تا ظرفيت 128 گيگابايت باشد و با كيفيت هاي ضبط مختلف، امكان ثبت تصاوير را تا حداكثر يك هفته فراهم مي كند.

با استفاده از اين قابليت، مي توان دوربين ها را به نحوي تنظيم نمود كه در صورت قطع اتصال دوربين از NVR و يا سرور، بتوان تصاوير در كارت حافظه (SD Card) ذخيره كرد. (البته در اين حالت، ديگر امكان مشاهده ي تصاوير وجود ندارد.)

مشكلات دوربين حافظه دار

از مشكلات اين دوربين، ظرفيت كم كارت هاي حافظه است. حجم اين SD كارت ها در مدت زمان هاي كوتاه پُر مي شود. در نتيجه بهتر است از اين قابليت براي ثبت تنها حركت ها(Motion detection) استفاده گردد. از لحاظ امنيتي، ثبت و ذخيره ي ويدئو در كارت هاي حافظه، توصيه نمي شود. چراكه در صورتي كه دوربين ها آسيب ببينند و يا به سرقت روند، امكان مشاهده ي تصاوير پيش از وقوع حادثه، نيست.

  1. لنز زوم دوربين مدار بسته / 5 باور غير واقعي در مورد دوربين مداربسته
  2. آشنايي با استاندارد ONVIF در دوربين مداربسته
  3. لنز موتورايز در دوربين مدار بسته
  4. Adjustment Range زاويه تنظيم لنز دوربين مداربسته

محافظت از پوست در برابر آفتاب: راه پيشگيري از آفتاب سوختگي

 

آيا قرار گرفتن در معرض آفتاب سودمند است؟

 

همه ما بارها شنيده ايم كه بايد در معرض نور خورشيد قرار بگريم تا بدن بتواند ويتامين D توليد كند زيرا اين ويتامين به طور طبيعي در اكثر غذاها وجود ندارد. امروزه به لطف تكنولوژي پيشرفته به تعداد زيادي غذا در روند توليد ويتامين D اضافه مي شود، به طوري كه مانند روزهاي قديمي براي توليد ويتامين D نيازي به آفتاب نبوديم البته بيرون رفتن و بيرون بودن براي اكثر مردم خوشايند است و همانطور كه مي دانيد انجام تمرينات بسيار بهتر از نشستن در مقابل تلويزيون و فعال نبودن فيزيكي است. با اين حال، بايد هنگام خروج از خانه از پوست مراقبت خوبي كرد تا از آفتاب سوختگي جلوگيري شود.

خطرات قرار گرفتن در معرض آفتاب چه هستند؟

 

مهم ترين خطر قرار گرفتن در معرض آفتاب آفتاب سوختگي است. اگر زير ميكروسكوپ بسيار قوي براي پوست آفتاب سوخته نگاه كنيد، متوجه مي شويد كه سلول هاي پوستي و رگ هاي خوني آسيب مي بينند. اگر پوست چندين بار آفتاب سوخته شود، شروع به خشك شدن، چين و چروك، تغيير رنگ و مشكلات ديگر خواهد كرد. با اين حال، هنگامي كه پوست آفتاب سوخته مي شود، به نظر مي رسد ضخيم تر مي شود، واقعيت اين است كه پوست ضعيف مي شود و در نتيجه به راحتي آسيب مي بيند. با اين حال، مهم ترين خطر ناشي از قرار گرفتن در معرض خورشيد، افزايش خطر ابتلا به سرطان پوست است كه در حال حاضر شايع ترين نوع سرطان است. پزشكان بر اين باورند كه در بيشتر موارد مي توان از سرطان پوست با اجتناب از قرار گرفتن در معرض آفتاب جلوگيري كرد.

چگونه مي توان از اثرات مضر نور خورشيد اجتناب كرد؟

Hair Styling Mac Styler 5525 

استفاده از كرم ضد آفتاب

 

نور خورشيد پرتوهاي ماوراي بنفش نامرئي را به زمين مي فرستد كه مي تواند باعث آسيب به پوست شود، بنابراين پوست بايد از خورشيد محافظت شود. امن ترين راه براي محافظت از پوست اين است كه از قرار گرفتن در معرض خورشيد جلوگيري كنيد. اجتناب از ترك تا آنجا كه ممكن است در طول ساعاتي كه خورشيد در وسط آسمان است. در برخي از مناطق جغرافيايي خورشيد به طور مستقيم تر مي درخشد و شما آفتاب سوختگي بيشتري در ساحل، استخرهاي در فضاي باز، درياچه ها، اقيانوس ها، محيط هاي نظامي و حتي در برف خواهيد داشت. اگر شما در اين محيط ها هستيد و از پوست خود محافظت نشده اند، شانس آفتاب سوختگي افزايش خواهد يافت. اگر شما در حال بيرون رفتن, شما بايد راهنمايي براي حفظ سلامت پوست خود را دنبال كنيد.

در سايه ها بمانيد

 

هنگام خروج از خانه سعي كنيد تا حد امكان در سايه بمانيد و از درخت به عنوان پناهگاه استفاده كنيد. اگر مي خواهيد در ساحل استراحت كنيد، از چتر بزرگي براي جلوگيري از آفتاب سوختگي استفاده كنيد.

استفاده از كرم ضد آفتاب

 

كرم ضدآفتاب حاوي موادي است كه پوست را از اشعه هاي مضر خورشيد محافظت مي كند. كرم هاي ضدآفتاب در لوشن ها يا اسپري ها در دسترس هستند و خواص حفاظتي آن ها متفاوت است. هر چه درجه حفاظت از كرم ضدآفتاب بيشتر باشد، توانايي آن در محافظت از پوست در برابر خورشيد بيشتر است. از كرم ضد آفتاب منقضي شده اجتناب كنيد و هر سه سال يك بار آن را تغيير دهيد. هنگام خريد كرم ضدآفتاب به موارد زير توجه كنيد:

آبرسان پوست نرمال تا خشك هيدرا جنيوس لورال

استيك پاكسازي پوست سيمپل حاوي زغال چوب بامبو حجم ?? گرم

اسكراب لايه بردار پوست سينت ايوز مدل Apricot وزن 170 گرم

 

عفونت مجاري ادراري در زنان و مردان

۴۰ بازديد

عفونت مجاري ادراري (UTI)

اين عفونت، ميكروبي است. اينها موجودات بسيار كوچكي هستند كه بدون ميكروسكوپ قابل مشاهده نيستند. بيشتر عفونت هاي مجاري ادراري توسط باكتري ها ايجاد مي شوند ، اما برخي از آنها توسط قارچ ها و در موارد نادر ويروس ها ايجاد مي شوند. عفونت هاي ادراري يكي از شايع ترين عفونت ها در انسان است.
عفونت ادراري مي تواند در هر نقطه اي از مجاري ادراري شما اتفاق بيفتد. دستگاه ادراري شما از كليه ها ، حالب ، مثانه و مجراي ادرار تشكيل شده است. اكثر عفونت ها فقط مجراي ادراري و مثانه را در قسمت تحتاني درگير مي كنند. با اين حال ، عفونت ها مي توانند حالب و كليه ها را در قسمت فوقاني نيز درگير كنند. اگرچه عفونت هاي دستگاه ادراري فوقاني نادرتر از عفونت هاي دستگاه ادراري تحتاني هستند ، اما معمولاً شديدتر نيز هستند.
هر كسي كه تا به حال يك عفونت ادراري (UTI) را تجربه كرده باشد ، به خوبي مي داند كه چگونه مي تواند خسته كننده و ناراحت كننده باشد. حتي يك مورد خفيف ممكن است هنگام ادرار، افزايش ميل به ادرار كردن و خون و يا درد در ادرار ايجاد نمايد. اگر عفونت از مثانه به كليه منتقل شود، وضعيت مي تواند بدتر شود، درد شديد، تهوع، استفراغ، و در موارد نادر، آسيب كليه ايجاد مي شود.
اين مشكل فقط مختص به بزرگسالان نيست و مي تواند تمامي سنين را تحت تاثير قرار دهد. نوزادان و كودكان همچنين مي توانند عفونت ادراري را دريافت كنند و مواردي كه در سالمندان اتفاق مي افتد گاهي اوقات مي توانند خطرناك باشند.
در اين مقاله سعي شده است كه علائم و نشانه ها ، تشخيص ، عوارض و درمان عفونت ادراري را براي شما عزيزان تشريح نماييم .

علائم عفونت مجاري ادراري

علائم عفونت ادراري بستگي به اين دارد كه كدام قسمت از دستگاه ادراري آلوده است.

عفونت مثانه

عفونت هاي مجاري ادراري تحتاني بر مجراي ادراري و مثانه تأثير مي گذارد (لوله اي كه از طريق آن ادرار از بدن خارج مي شود) كه معمولا به عنوان عفونت مثانه شناخته مي شود.

عفونت پيلونفريت(كليه)

عفونت هاي دستگاه ادراري فوقاني بر كليه ها تأثير مي گذارد. عفونت مجاري ادراري شامل كليه ها و مجاري ادرار (مجرايي كه ادرار از طريق كليه ها به مثانه منتقل مي شود). عفونت كليه نيز به عنوان پيلونفريت ناميده مي شود . اگر باكتري ها از كليه آلوده به خون منتقل گردند، مي توانند تهديد كننده زندگي باشند. اين بيماري كه اوروسپسيس ناميده مي شود ، مي تواند باعث كاهش خطرناك فشار خون ، شوك و مرگ شود.

عفونت دستگاه ادراري پايين (عفونت مثانه)

عفونت دستگاه ادراري پايين (عفونت مثانه) معمولا زماني رخ مي دهد كه باكتري وارد مجراي ادرار شود و باعث عفونت در مثانه شود. در اينگونه عفونت ، علائم اغلب با درد يا ناراحتي خفيف در لگن يا مجراي ادرار شروع مي شوند.

عفونت دستگاه ادراري بالا (عفونت كليه يا پيلونفريت)

عفونت مثانه كه به كليه ها سرايت مي كند، معمولا جدي و نياز به مراقبت هاي پزشكي ضروري دارد. عفونت كليه يا پيلونفريت مي تواند علائم سيستميك (تمام بدن) را كه نه تنها آشكارتر، بلكه اغلب ناتوان كننده است، ايجاد كند.
نشانه هاي پيلونفريت ممكن است شامل موارد زير باشد:

  • تب بالا (بيش از ?? درجه سانتي گراد)
  • لرزش بدن
  • رطوبت ناشي از عرق (لرزش و عرق همراه با افزايش دما)
  • حالت تهوع يا استفراغ
  • درد كمر (درد كه معمولا عميق و زياد در پشت و يا پهلو است ، هرچند كه در شكم فوقاني وجود دارد)

منبع :  https://exiryab.com/blog/%D8%A8%DB%8C%D9%85%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%D9%87%D8%A7/%D8%A8%D8%B2%D8%B1%DA%AF%D8%B3%D8%A7%D9%84%D8%A7%D9%86/1820/

https://www.pinterest.com/pin/1047720300782565830
https://sites.google.com/view/maiasande6/home
https://onlineproofing.home.blog/2021/11/13/exiryab/
https://spark.adobe.com/page/mfzOsDUMAkS2G/
https://maiasande6.tumblr.com/
https://myspace.com/maiasande6
https://www.ted.com/profiles/31465460
https://www.goodreads.com/user/show/142839834-dani-sama

 

بهترين موسسات آكادميك براي انجام ترجمه تخصصي

d1_6b4j.png

در صورتي كه دانشجو هستيد و به دنبال موسسه يا موسساتي براي ترجمه تخصصي پروژه خود هستيد مي توانيد به موسساتي كه ما در اين پست به آن ها مي پردازيم مراجعه نموده و پروژه خود را جهت ترجمه بسپاريد. اين پرسش مطرح مي شود كه چرا اين موسسات؟ زيرا اين موسسات سال هاست در زمينه انجام پروژه هاي آكادميك فعاليت مي كنند و در صورتي كه پروژه خود را به اين موسسا بسپاريد آن ها خواهند دانست ترجمه خود را به چه منظور نياز داريد و به بهترين شكل براي شما انجام خواهند داد.

ترجمه تخصصي با قيمت مناسب

ترجمه متون علمي قيمت هاي متفاوتي را دارا است و بسته به رشته و زمينه متغير است همچنين قيمت انجام ترجمه فارسي به انگليسي با ترجمه انگليسي به فارسي تفاوت چشمگيري دارد و همچنين مدت زمان انجام ترجمه بسته به نوع متن و تعداد صفحه متغير است بدين منظور نمي توان قيمت واحدي را اعلام كرد هرچند قيمت حدودي توسط برخي از موسسات اعلام مي گردد كه تا متن شما به طور دقيق بررسي نشود امكان استعلام دقيق نيز وجود نخواهد داشت.

ترجمه مقاله و متون تخصصي

ترجمه متون تخصصي و مقالات بسيار حائز اهميت است و مي بايست با دقت بالا و عاري از هرگونه مشكل انجام شود، از اين رو مترجمان زمان زيادي را براي ترجمه چنين متوني صرف مي كنند و لازم به ذكر است برخي از متون تخصصي، به عنوان مثال ترجمه متون رشته برق نيازمند آن است مترجم در رشته برق تحصيل كرده باشد يا يك مترجمي باشد كه در اين زمينه كارهاي بسياري را انجام داده است تا بتواند ترجمه شما را به صورت دقيق انجام دهد، مخصوصا اگر متن مورد ترجمه شما فارسي به انگليسي باشد زيرا تنها دانش زباني براي ترجمه متون تخصصي كافي نيست بلكه شخص بايد با زبان تخصصي رشته مربوطه آشنايي كامل داشته باشد و واژگان را به درستي بشناسد.

ترجمه حرفه اي انواع متون

ترجمه تخصصي و حرفه اي كه توسط مترجمان خبره و برتر انجام مي شود با ترجمه اي كه توسط دارالترجمه ها انجام مي شود متفاوت است. دارالترجمه ها در ترجمه متون رسمي تخصص دارند در حالي كه موسسات آكادميك در ترجمه متون تخصصي رشته ها بيشتر تخصص دارند كه به موجب آن بيشتر دانشجويان ترجيح مي دهند براي انجام پروژه ترجمه خود به اين موسسات كار خود را بسپارند.

ترجمه فوري متون آكادميك

ترجمه متون آكادميك توسط افراد تحصيل كرده در رشته هاي مختلف انجام مي شود كه در رشته مربوطه تحصيل كرده اند و مطالعه بسيار در آن رشته به زبان هاي فارسي و انگليسي داشته اند و مي توانند به درستي واژه را انتخاب نمايند و در متن استفاده كنند. در صورتي كه به موسسه حرفه اي براي انجام ترجمه آكادميك خود نياز داريد ما موسسات زير را به شما معرفي مي نماييم:

  • موسسه تز نويسان
  • موسسه ايران تز
  • موسسه استاد پژوهش
  • موسسه تز آگاه
  • موسسه كانون پژوهشگران ايران
  • موسسه تهران ريسرچ

كه ليست بالا تنها برخي از موسسات فعال در زمينه انجام ترجمه تخصصي متون آكادميك و دانشگاهي است.

https://www.pinterest.com/pin/1076641854639668781/
https://spark.adobe.com/page/Vy0pJgn9ODbIt/
https://sites.google.com/view/irthesis3/home
https://onlineproofing.home.blog/2021/12/01/irthesis3/
https://taraharris4.tumblr.com/
https://myspace.com/taraharris4
https://twitter.com/MdTarik71524315/status/1465897775678181380
https://disqus.com/by/taraharris4/about/
https://www.goodreads.com/user/show/143554759-tara-harris
https://en.gravatar.com/taraharris4

 

خريد ممبر گروه فعال تلگرام از ايدهكاو

۳۹ بازديد

 

آيا تاكنون به اين انديشيده ايد كه چه تعداد از كاربراني كه از شبكه تلگرام استفاده مي كنند واقعي هستند؟ آيا مي توان براي گروه ها و كانال هاي تلگرامي اقدام به خريد ممبر واقعي نمود؟ اصلا ممبرهاي واقعي تلگرام چه افرادي هستند؟ بايد بگوييم كه تلگرام به عنوان يكي از شبكه هاي پيام رسان، سالهاي زيادي است كه توسط كاربران ايراني مورد استفاده قرار مي گيرد.

اين شبكه پيام رسان هر روز قابليت هاي جديدي را نيز به خود مي افزايد، كه منجر شده است تا بيشتر مردم ايران همچنان از آن استفاده كنند. پس به صراحت مي توانيم بيان كنيم كه تعداد بسيار زيادي از كاربران تلگرام، واقعي هستند. از اين رو گروه ها و كانال هاي كسب و كارهاي جديد مي توانند اقدام به خريد ممبر گروه نموده و به تبليغ محصولات خود بپردازند.

هر چه تعداد ممبرهاي كانال تلگرام بيشتر باشد، اعتبار برند يا كسب و كار مورد نظر را بيشتر مي كند. زيرا بسياري از كاربران هستند كه تنها با ديدن تعداد بالاي ممبرهاي تلگرام به سراغ اين كسب و كارها مي روند، تا اقدام به خريد محصول از آنها نمايند. در اصل با خريد ممبر تلگرام نه تنها مي توان ممبرهاي كانال را افزايش داد، بلكه مي توان اطمينان خاطر مشتري را نيز براي خريد محصول از اين كانال جلب كرد.
خريد ممبر واقعي تلگرام براي كسب سود بيشتر

خريد ممبر گروه واقعي تلگرام

اگر دقت نموده باشيد در شبكه هاي پيام رسان، كانال هايي كه از ممبرهاي زيادي برخوردار هستند، نسبت به كانال هاي ديگر قدرت و نفوذ بيشتري دارند. از اين رو بهتر مي توانند فرايند تبليغات كسب و كار خود را انجام داده و با افزايش فروش خود، به سود بيشتري نيز دست يابند. پس به طور كلي خريد ممبر گروه و كانال تلگرامي علاوه بر افزايش سود كسب و كارها، به افزايش اعتبار آن نيز كمك مي كند.

تصور كنيد خود شما تمايل داشته باشيد از طريق كانال هاي تلگرامي اقدام به خريد محصولي نماييد. آيا ترجيح مي دهيد از كانالي كه بيش از 2 ميليون كاربر عضو آن هستند خريد كنيد، يا كانالي كه تنها 100 ممبر دارد؟

مسلما بالا بودن آمار ممبرهاي يك كانال فروش محصولات، خود يك دليل معتبر براي اطمينان بيشتر به اين كانال خواهد بود. اين تصور منجر مي شود تا كاربران زيادي تمايل به خريد محصول از برند مورد نظر داشته باشند.

پس كسب و كارها با خريد ممبر واقعي با هزينه كم بهترين تبليغات را انجام داده و فروش خود را افزايش مي دهد. در نتيجه افزايش فروش نيز، سود بالاتري از كسب و كار خود به دست مي آورند.

البته يك مزيت ديگري كه بايد براي اين نوع تبليغات كسب و كارها بيان كنيم، شهرت و محبوبيتي است كه محصول مورد نظر به دست مي آورد.

ديگر نيازي نيست پس از آن هزينه زيادي براي انجام تبليغات به خرج دهيد. مي توانيد به راحتي محصول و برند خود را معرفي كرده و مشتري هاي بيشتري را به سمت خود جذب كنيد. البته ارسال پيامك تبليغاتي واتساپ هم ميتواند يكي از راه هاي جذاب براي افزايش فروش شما باشد.

 
خريد ممبر گروه توسط كارشناسان با تجربه

خريد ممبر گروه فعال

ممكن است كسب و كارهاي نوپا تصور كنند كه مي توانند به سادگي و در كوتاه ترين زمان ممكن، ممبر كانال معرفي محصولات خود را در شبكه پيام رسان تلگرام افزايش دهند. اما بايد بگوييم اين فرايند چندان ساده و آسان نيست. لازم است افزايش ممبر گروه و كانال تلگرامي را به افرادي بسپاريد كه در اين زمينه از تجربه بالايي برخوردار هستند.

كارشناسان سامانه ايده كاو با تجربه بسيار زياد در زمينه افزايش ممبر تلگرام، بهترين افرادي هستند كه مي توانيد خريد ممبر واقعي را به ايشان بسپاريد. آنها در كوتاه ترين زمان ممكن، با هزينه اي مقرون به صرفه ممبر گروه ها و كانال هاي تلگرام كسب و كار شما را افزايش مي دهند. تا بتوانيد محصولات و كسب و كار خود را به افراد واقعي معرفي كرده و فروش خود را افزايش دهيد.

اگر به دنبال آن هستيد كه با هزينه كم بهترين نتيجه تبليغاتي را بگيريد، كافيست اقدام به خريد ممبر تلگرام را به كارشناسان ايده كاو بسپاريد. تا با اطمينان منتظر افزايش ممبرهاي واقعي كانال عرضه محصولات و معرفي كسب و كار خود باشيد.

منبع :   https://omigo.ir/post/%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D9%85%D9%85%D8%A8%D8%B1-%DA%AF%D8%B1%D9%88%D9%87-%D9%81%D8%B9%D8%A7%D9%84-%D8%AA%D9%84%DA%AF%D8%B1%D8%A7%D9%85-%D8%A7%D8%B2-%D8%A7%DB%8C%D8%AF%D9%87%DA%A9%D8%A7%D9%88-4m99

 

قطع تصاوير تلويزيون و سعي و آزمايش راه حل

۳۸ بازديد

قطع  تصاوير تلويزيون و سعي و آزمايش راه حل

به طور كلي تصوير به دو صورت قطع و دوباره وصل مي شود: يا تصوير پس از چند ثانيه كاملاً قطع و دوباره وصل مي شود يا بخشي از تصوير بيش از حد تار است و تصوير قابل مشاهده نيست. اين ممكن است به دليل مشكل با اجزايي مانند نور پس پشتي، مادربرد، منبع تغذيه، و يا خود پانل باشد. در هر صورت اگر تلويزيون شما هميشه با اين مشكلات مواجه بوده است، بايد كار كنيد تا با سرعت بيشتري آنها را حل كنيد و آنها را برطرف كنيد. شما مي توانيد از متخصصان خدمات تلويزيوني كمك بخواهيد. اين آژانس يكي از بهترين و مجهزترين دستگاه هاي تلويزيوني تهران است كه با گارانتي معتبر تمام خدمات خود را به مشتريان خود ارائه مي دهد. بعد، خواهيد دانست كه چرا تلويزيون خود را قطع و به هم متصل مي كنيد.

علل قطع ارتباط و اتصال مجدد تصوير تلويزيون

مشكلات مختلف سخت افزار تلويزيون شما مي تواند باعث قطع و اتصال مجدد تصوير تلويزيون شما شود. براي حل اين مشكلات ابتدا بايد علل اين مشكلات را - از طريق بررسي دقيق - شناسايي كرد. بعد مهم ترين دلايلي را كه ممكن است اين مشكلات را در تلويزيون ايجاد كند بررسي خواهيم كرد. لطفا توجه داشته باشيد كه علت قطع ارتباط و اتصال تصوير تلويزيون تنها توسط متخصصان واجد شرايط قابل انجام است. به اين معنا تلويزيون را با كمك تجهيزات ويژه اي كه در اختيار دارند بررسي مي كنند. بعد از امتحان مي توانند يكي از دلايل زير را بيايند:

مشكل نور پس از نور تلويزيون  https://did.li/iLmTY

مشكل لامپ هاي تصوير يكي از شايع ترين علل از دست دادن تصوير در تلويزيون است. در تلويزيون هاي ال اي دي و ال سي دي، هنگامي كه يك يا چند لامپ مي شكنند و شكست مي خورند، تعداد لامپ هاي آسيب ديده به تدريج افزايش مي يابد و هنگامي كه سري لامپ ها به طور كامل مي سوزد، تصوير تلويزيون كاملاً كروپ مي شود. اين موضوع در تلويزيوني هايي كه دو سري لامپ دارند كمي متفاوت است. وقتي يك سري لامپ مي شكند، وقتي تلويزيون روشن مي شود، سريال قطع شده لحظه اي روشن مي شود و سپس دوباره خاموش مي شود. اگر نقص تصوير ناشي از نور پس پشتي باشد، جايگزيني آن نقص ها از بين خواهد رفت. شما مي توانيد با سرويس تلويزيون تماس بگيريد تا قطعات را جايگزين كنيد.

مشكل در تلويزيون مادربرد

مادربرد يكي از اجزايي است كه ارتباط نزديكي با تصوير تلويزيون و اجزايي دارد كه تصوير را نمايش مي دهد. قطع اين قسمت تأثير نامطلوبي بر روي تصوير دارد و مي تواند يكي از دلايل قطع و اتصال مجدد تصوير تلويزيون باشد. در صورتي كه مادربرد مشكلي داشته باشد، تا زماني كه تلويزيون به طور خودكار روشن و خاموش شود، امكان پذير است. براي رفع تلويزيون هاي سامسونگ و سوني، ال جي و غيره مي توانيد با سرويس تلويزيون تماس بگيريد.

مشكل با پانل تلويزيون

تضعيف پنل يا قطع ارتباط نيز مي تواند عامل ديگري باشد كه بر قطع ارتباط تصوير تأثير مي گذارد. اگرچه اين اتفاق مي تواند به ندرت رخ دهد، اما بارگذاري بيش از حد تلويزيون، ضربه زدن و ريختن مايعات بر روي تلويزيون مي تواند باعث خرابي پنل شود. تشخيص مشكل پانل تنها توسط كارشناسان انجام مي شود. در صورت نياز به خدمات تخصصي

منبع : تعمير تخصصي تلويزيون

 

https://seekingalpha.com/user/55359516/comments

https://lionofviennasuite.sbnation.com/users/RhonaCast4

https://www.spreaker.com/user/15701816

https://justpaste.it/9etrk

https://trello.com/danisama56

https://www.blogtalkradio.com/rhonacast4

https://www.viki.com/users/rhonacast4_754/about

https://visual.ly/users/rhonacast4/portfolio

https://infogram.com/untitled-chart-1h7k230r3rydv2x?live

https://slides.com/rhonacast4

https://500px.com/p/rhonacast4?view=photos

 

 

 

سنگ نماس ساختمان با يهترين قيمت را از سنگ وزين بخريد

سنگ ها به عنوان يكي از مهمترين و كاربردي ترين مصالح ساختماني به شمار مي روند كه آنها را مي توان به انواع اقسام مختلف دسته بندي نمود. انتخاب سنگ مناسب با توجه به كاربرد آن مهمترين كاري است كه بايد در هنگام خريد انجام دهيد. چنانچه مراكز معتبر را براي خريد سنگ انتخاب كرده باشيد هيچ گونه نگراني از اين بابت نخواهيد داشت پس انتخاب مركز خريد سنگ مهمترين موردي است كه بر كيفيت كار شما تاثير مي گذارد. سنگ لاشه، مرمر و تراورتن از جمله كاربردي ترين نوع سنگ ها هستند كه از آنها مي توان در بخش هاي مختلف ساختمان استفاده كرد. اما قبل از خريد سنگ مورد نظر بايد حتما اطلاعات كاملي در رابطه با هريك از سنگ ها كسب نموده و پس از اطمينان از ويژگي هاي سنگ، نسبت به تهيه آن اقدام كنيد. در اين مطلب اطلاعاتي در رابطه با لاشه سنگ و مرمر ارائه نموده ايم و خواهيد دانست كه چه سنگ هايي براي نماي ساختمان مناسب هستند. در ادامه با ما همراه باشيد:

لاشه سنگ

لاشه سنگ يكي از طبيعي ترين سنگ هايي است كه بدون هيچگونه فرآوري خاصي روانه بازار مي شود. لاشه سنگ ها در اثر انفجار در معادن سنگ به وجود مي آيند و مي توانيد آن را در انواع اندازه هاي مختلف مشاهده كنيد. لاشه سنگ هيچ شكل و طرح خاصي ندارد و چنانچه قصد استفاده از آن را داشته باشيد بايد گوشه هاي آن را بگيريد. لاشه سنگ ها داراي لبه هاي تيز هستند و اين لبه ها بايد گرفته شوند تا هم ظاهر زيبايي از آنها شاهد بوده و هم كارايي مورد نظر شما را داشته باشد. البته برخي از لاشه سنگ ها به عنوان پركننده مورد استفاده قرار مي گيرند كه در اين صورت نيازي به ساب زدن لبه هاي آن نيست. سنگ هاي لاشه بايد به صورت يكپارچه باشند و سنگ هاي لاشه لايه لايه مقاومت كمتري خواهند داشت و از اين رو چنانچه به دنبال خريد لاشه سنگ باكيفيت هستيد حتما به ساختار آن توجه داشته باشيد.

كاربرد لاشه سنگ

لاشه سنگ ها به دليل اينكه هيچ كارگاهي نديده و به صورت طبيعي مورد استفاده قرار مي گيرند ميزان قيمت پاييني دارند و از اين رو در بخش هاي مختلفي مورد استفاده قرار مي گيرند. توجه داشته باشيد كه نبايد از سنگ لاشه انتظار سنگ تزييني را داشته باشيد و از اين رو اصلي ترين كاربرد اين نوع سنگ ها مربوط به كارهاي عمراني مي شود. از جمله مهمترين كاربردهاي سنگ لاشه مي توان به موارد زير اشاره كرد:

-         استفاده از سنگ لاشه در پي ريزي و بناي ساختمان

-         استفاده در بخش هاي مختلف پل هاي سنگي

-         ساخت ديواري مستحكم براي ساخت سد

-         پودر شدن و استفاده به عنوان پودر سنگ

-         استفاده در ديوار هاي باغي و پي ريزي هاي ديوار

در ايران شاهد منابع متعددي از لاشه سنگ هستيم و از اين رو معمولا در نزديكي هريك از شهرهاي كشور مي توان معادن لاشه سنگ را مشاهده كرد.

 

سنگ مرمر

مرمر يكي ديگر از سنگ هاي پركاربرد ساختماني است كه كاربردهاي بسياري داشته و به عنوان سنگ تزيني نيز استفاده مي شود. سنگ هاي مرمر به عنوان كمياب ترين و گران ترين سنگ هاي ساختمان شناخته مي شوند و پس از صيقل دادن، ظاهر بسيار زيبايي پيدا مي كند و از اين رو مراكز لوكس و مجلل مورد استفاده قرار مي گيرد. يكي از اصلي ترين دلايلي كه باعث تمايز سنگ مرمر با ساير سنگ ها شده است را مي توان عبور دادن نور از خود دانست كه باعث زيبايي دل انگيزي در ساختار آن مي شود. اين سنگ به دليل طبع سرد خود باعث خنك تر شدن فضا نيز خواهد شد و به دليل افزايش ميزان اكسيژن خود، آرامش خاصي به دنبال خواهد داشت. سنگ هاي مرمر در انواع رنگ هاي مختلف به بازار عرضه مي شوند كه هر يك از رنگ هاي آن باعث تمايز در ميزان قيمت سنگ مرمر و همچنين ظاهر آن خواهند شد.

خريد سنگ مرمر

براي خريد سنگ مرمر راه هاي مختلفي پيش رو خواهيد داشت و در حالت كلي اين روش ها به دو نوع حضوري و غيرحضوري دسته بندي مي شوند. منظور از روش حضوري، مراجعه به مراكزي است كه در سطح شهر فعاليت مي كنند كه طبيعتا خريد از اين مراكز وقت زيادي را از شما خواهد گرفت و از اين رو خريد از وب سايت هاي اينترنتي فروش سنگ، محبوبيت بيشتري پيدا كرده است. مراكز متعددي در سطح فضاي مجازي فعاليت مي كنند كه شركت ما به عنوان يكي از بهترين ها در اين ميان شناخته شده و مي توانيد بهترين سنگ ها را از طريق سامانه شركت ما خريداري كنيد. توجه داشته باشيد كه سنگ هاي خريداري شده در كوتاه ترين زمان ممكن به اقصي نقاط كشور ارسال خواهند شد.

 

 

سنگ نماي ساختمان

نماي ساختمان يكي از مهمترين بخش هايي است كه زيبايي آن باعث خوش جلوه كردن ساختمان شما خواهد شد. انتخاب سنگ مناسب براي نما از اهميت ويژه اي برخوردار است. در انتخاب سنگ نما بايد به موارد مختلفي توجه داشته باشيد كه يكي از مهمترين آنها مربوط به وزن سنگ مي شود. سنگ انتخابي شما بايد وزن پاييني داشته باشد تا در اثر عوامل محيطي از ملات جدا نشود. البته امروزه از روش هاي مختلفي براي استحكام بيشتر سنگ نما استفاده مي شود. تراورتن يكي از بهترين انتخاب ها براي استفاده در نماي ساختمان است چرا كه هم قيمت پاييني داشته و هم مي توان آن را در رنگ هاي مختلف خريداري كرد.

قيمت سنگ نماي ساختمان

همگان به دنبال راه هايي هستند كه بهترين سنگ ها را با قيمت هاي پايين خريداري كنند. شركت ما به منظور جلب رضايت مشتريان خود اقدام به ارائه بهترين و باكيفيت ترين سنگ هاي ساختماني با نازلترين ميزان قيمت ها نموده و با مراجعه به وب سايت اينترنتي شركت ما مي توانيد انواع اقسام سنگ ها را مشاهده كرده و به صورت دقيق قيمت سنگ نماي ساختمان را مورد بررسي قرار دهيد. مسئولين شركت ما با سياست فروش بيشتر با بهره كمتر، سنگ هاي مختلف را با نازلترين ميزان قيمت ها به فروش مي رسانند و اين بهترين فرصت براي خريد سنگ هاي مورد نيازتان خواهد بود.

برگرفته از وب سايت سنگ وزين https://sangevazin.com/

 

https://app.box.com/s/6gn0bb9nmsvgxcsy9xe1s3scndqrc4o7
http://seomypassion12.inube.com/blog/8839635//
https://www.b-webdesign.org/dir-wowonder/read-blog/31442
https://seocamp1.siterubix.com/%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d9%85%d8%b7%d8%a7%d9%84%d8%b9%d9%87-%db%8c-%da%a9%d8%a7%d8%b1%d8%a8%d8%b1%d8%af%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%b3%d9%86%da%af-%d9%85%d8%b1%d9%85%d8%b1-%d9%88-%da%af%d8%b1%d8%a7%d9%86/
http://vedadate.com/member/blog_post_view.php?postId=157922

 

آشنايي با پهناي باند و اهميت  آن در دوربين هاي مداربسته

(Bandwith) عرض باند كه اصطلاح رايج آن پهناي باند است، در ارتباطات شبكه اي كابلي يا بي سيم به معني ميزان يا نرخ انتقال داده ها از نقطه اي به نقطه ديگر در يك زمان مشخص مي باشد. پهناي باند سرعت انتقال اطلاعات را نيز مشخص مي كند اما بر خلاف تصوير غلط رايج صرفا تنها عامل تعيين كننده سرعت در شبكه نيست. در سيستم هاي مداربسته اطلاعات ثبت شده توسط دوربين در بستر اين باند به دستگاه ضبط يا دستگاه ها منتقل مي گردد. آشنايي با مبحث پهناي باند از اهميت زيادي برخوردار است و چنانچه قصد داريد تا از سيستم مداربسته شبكه در محل كار يا منزل خود استفاده كنيد اين مطلب را از دست ندهيد. همچنين به دليل محدوديت پهناي باند موجود اگر تعداد دوربين هاي نصب شده در پروژه زياد است لازم است تا چه در هنگام خريد و چه در زمان نصب آشنايي كامل با اين مبحث و محاسبات آن داشته باشيد.

پيش از شروع لازم است بدانيد كه امكان كنترل پهناي باند مصرفي براي  تك تك دوربين ها وجود دارد و مي توان آن را بر حسب پهناي باند كل براي هر دوربين تنظيم نمود. اين امر نيازمند دقت محاسباتي است زيرا چنانچه به خوبي انجام نشود، منجر به هدر رفتن پهناي باند موجود و نارسايي در سيستم مداربسته شما مي گردد. در ادامه به عوامل موثر بر ميزان مصرف پهناي باند مي پردازيم.

1. فرمت فشرده سازي

همانطور كه مي دانيد هرچه كيفيت تصوير بالتر باشد به حجم آن نيز افزوده مي گردد پس كيفيت تصوير مي تواند يك عامل اثرگذار بر مصرف پهناي باند باشد. با توجه به اينكه عوامل بسيار زيادي همچون ميزان نور موجود در محيط زاويه تابش نور به لنز رزولئشن دوربين و …بر حجم و كيفيت تصوير نهايي اثر گذار اند بايد ابتدا از فيلتر كدك هاي فشرده سازي تصاوير عبور كنند تا حجم انها به طور بهينه اي كاهش يابد. از گذشته تاكنون فرمت هاي فشرده سازي متفاوتي توسط متخصصين ابداع شده اند كه شامل MPEG4 ،H.264 ،H.265 ،H.264+ و … مي باشند. اين فرمت ها هر كدام مي تواننند تا ميزان معيني از حجم تصاوير را كاهش دهند. بنابراين تصاوير حاصل از آنها هر كدام ميزان متفاوتي از پهناي باند را اشغال مي كنند. پس توجه به اين نكته كه تصاوير به چه نوع فرمتي كدگذاري شده اند در محاسبه ميزان پهناي باند تاثيرگذار است. MPEG4 يك فرمت قديمي است كه امروزه انواع پيشرفته تري جايگزين آن شده اند مانند فرمت هاي H.264، H.265، كه فرمت H.265 داراي دوبرابر نرخ فشرده سازي در همان كيفيت مي باشد. فرمت H.265+ نيز از ابداعات شركت هايك ويژن است كه و بهترين نوع كدگذاري در دوربين هاي مدار بسته است.


براي اثبات كارايي فرمت H.265 آزموني طراحي شد. در اين آزمون از دو دوربين مختلف با رزولوشن يكسان 1080p و نرخ فريم 25fbs استفاده شد. يكي از اين دوربين ها را در يك كافه و ديگري را در خيابان نصب نمودند. اساس تست بر مبناي مقايسه نرخ بيت ريت (در فرمت هاي فشرده سازي H.265 و H.265 +) نسبت به فرمت H.264 و اثر آن بر كاهش مصرف پهناي باند بود. نتيجه به اين صورت بود كه مصرف پهناي باند در حالت H.265 نسبت به H.26  47.8? كاهش داشته در حاليكه اين عدد در H.265 + نسبت به H.264  83.7? مي باشد.

2. نرخ فريم

نرخ فريم تاثير عمده اي در مصرف پهناي باند براي دوربين هاي مداربسته دارد. در حالي كه اكثر دوربين ها داراي فريم 25 تا 30 فريم در ثانيه هستند، كاربران معمولا نرخ فريم پايين تري را انتخاب مي كنند، تا در مصرف پهناي باند صرفه جويي كنند.

3. تعداد دوربين هاي نصب شده

تعداد دوربين هاي موجود در شبكه نيز عامل ديگري تاثيرگذار ديگري است پهناي باندي كه هر دوربين استفاده مي كند در مجموع بر ميزان پهناي باند مجموع (Total Bandwidth) تاثيرگذار است. هرچه تعداد دوربين ها بيشتر پهناي باند بيشتري اشغال مي گردد هر بستر شبكه اي داراي يك پهناي باند محدود است و افزايش تعداد دوربين ها در آن تاثير مستقيم بر روي ان دارد.

4. حالت هاي مختلف ضبط

در دستگاه ضبط NVR فرمت هاي مختلفي براي ضبط وجود دارد ضبط در نور كم يا شب، ضبط حساس به حركت و … كه هر كدام بر حجم تصاوير و مصرف پهناي باند اثرگذار اند. براي مثال اگر حالت ضبط را بر روي Motion Detection قرار دهيم اگر ساعت ها تصوير به همان حالت اول باقي بماند و هيچ گونه سوژه جنبنده اي وارد ان نشود دوربين همان ديگر صحنه هاي يكسان را تكرار نخواهد كرد و از همان يك تصوير اوليه استفاده خواهد نمود و چنانچه سوژه متحركي وارد تصوير گردد شروع  ضبط خواهد نمود. اين كار تا حد زيادي بر روي كاهش حجم تصاوير تاثير دارد.

5. رزولوشن دوربين و نسبت تصوير (Aspect Ratio)

رزولوشن نسبت مستقيمي با با كيفيت تصوير و آن هم نسبت مستقيمي با حجم تصاويردارد پس هرچه رزولون بالاتر حجم تصاوير نيز بالاتر رفته و مصرف پهناي باند اثرگذار است. به عنوان مثال تصاوير حاصل از يك دوربين 8 مگاپيكسلي نسبت به يك دوربين 5 مگاپيكسلي پهناي باند بيشتري را اشغال مي كند. عامل اثرگذار ديگر نسبت تصوير (Aspect Ratio) است كه به معني نسبت پهنا به ارتفاع يك فريم مي باشد. اغلب نسبت تصوير را با اعداد ?:?، ??:? و …نمايش مي دهند. با توجه به اينكه نسبت تصوير ??:? تصوير بزرگتري را ارائه مي دهد بنابراين پهناي باند بيشتري را نيز اشغال مي كند.

6. ميزان شلوغي، حجم و تعدد سوژه ها در تصوير

اين امر مستقيما به نوع كاربري و مكان نصب دوربين مداربسته بستگي دارد. بالطبع تعدد سوژه ها در يك خيابان شلوغ نسبت به يك راهرو خلوت كم تردد در داخل ساختمان بيشتر بوده و پيچيدگي تصاوير آن بيشتر است. به طور كلي ضبط تصاوير در مكان هاي پر تردد باعث افزايش مصرف پهناي باند مي شود.

موضوع ديگري كه از اهميت زيادي نيز برخوردار است مصرف پهناي باند هنگام اتصال به شبكه جهاني يا اينترنت است. با توجه به اينكه هزينه سنگين و جداگانه اي بابت ان پرداخت مي گردد چنانچه به خوبي كار محاسبات و تنظيم دوربين ها به درستي انجام نگردد منجر به افزايش هزينه ها مي گردد.

نكته: يك راهكار براي صرفه جويي در ميزان پهناي باند در بستر اينترنت اين است كه مي توانيد براي دسترسي به تصاوير خود از جريان هاي فرعي يا Sub Stream استفاده كنيد. جريان فرعي تا جاي ممكن از طريق كاهش رزولوشن، كيفيت، نرخ فريم، رنگي بودن  و … از حجم تصاوير مي كاهد.

 

 

 

مطالب مرتبط:

  1. تاثير طول كابل كشي بر كيفيت تصوير دوربين مدار بسته
  2. تكنولوژي Defog (مه زدايي) در دوربين مداربسته
  3. پورت ساتا و ايستا
  4. قابليت ضبط Edge Recording دوربين مداربسته / بهترين دوربين مدار بسته ديد در شب