تاثير طول كابل روي كيفيت تصوير دوربين مداربسته

۳۲ بازديد

تاثير طول كابل روي كيفيت تصوير دوربين مداربسته

 

خيليها درمورد طول كابل شبكه (Ethernet) و استاندارد مسافت UTP كه براي اتصال دوربينهاي مدار بسته در سيستم نظارت تصويري از نظر تئوري 100 متر است كنجكاو هستند تا بدانند عدد واقعي چقدر است. جدا از اين مسافت، دوست داشتيم بدانيم كه مسافت بر روي كيفيت تصوير،نويز و اختلالات تصويري دوربين مدار بسته چقدر اثر گذار خواهد بود. اينكه اگر دوربين مدار بسته با كابلي 150 متري به شبكه متصل باشد آيا تصوير خواهد داد و اگر تصويري داشتيم چه فرقي با حالت استاندارد وجود خواهد داشت.

شرايط آزمايش

براي كابلهاي Cat5e و Cat 6 از 90 متر تا 300 متر به بررسي ارتباط پرداختيم و اتصالات بدون رابط و بطور مستقيم در هر انتها به دستگاهها متصل شدند.

  • بررسي دوربين مداربسته: اول امتحان كرديم كه آيا دوربين مدار بسته در اتصال به سوئيچ Ping مناسب و مطمئني از طريق سوئيچ و دسترسي تحت وب دارد يا خير. دوربينهايي كه مورد بررسي قرار گرفتند شامل دوربين مدار بسته 720P، دوربين مدار بسته 1080P، دوربين مدار بسته 4 مگاپيكسلي و مدلهاي معمول، PTZ با يا بدون IR و با پروتكلهاي 802.3af و 802.3at بودند.
  • بررسي لپتاپ : مرحله بعدي دو لپتاپ را با كابلي بطولهاي مختلف بهم وصل كرديم تا ببينيم سرعت انتقال و ارتباط به چه شكل خواهد بود و از طريق نرم افزار iPerf مورد ارزيابي قرار داديم.
  • بررسي PoE: نهايتا ميزان ولتاژ و مصرف برق(وات) را بوسيله تستر PoE در هر دو سمت كابلها بررسي مي كنيم تا ببينيم كه آيا PoE در تمام فواصل و شرايط بخوبي از پس طول كابل بر مي آيد يا نه؟

كاركرد كابل Cat 6 (كابل زرد در تصوير زير) و كابل Cat 5e (كابل آبي) در شرايط و فواصل مختلف با توجه به استاندارد دسته بنديهايشان مورد بررسي قرار گرفتند(23 AWG در مقابل 24 AWG).

 

نكات مهمي

موقع آزمايش استاندارد 90 متر به نكات جالبي رسيديم:

  • جريان تصويري خوب و ثابتي در فاصله 150 متري در دوربينهاي مداربسته مختلف با مشخصات متفاوت تجربه كرديم.
  • بعضي از دوبينهاي مداربسته در فاصله حدودي 210 متر هم خوب كار مي كردند.
  • كيفيت تصوير و ارسال داده ها در فاصله هايي بيش از حد تعيين شده استاندارد در دوسمت كابل بسيار خوب بود و همانطوري بود كه در تئوري استاندارد تعيين شده است.
  • انرژي الكتريكي تا فاصله 300 متر بوسيله PoE بخوبي تامين مي شد ولي سيگنال داده اي وجود نداشت.
  • هر دو كابل Cat 5e و Cat 6 تقريبا در بررسيهاي ما يكسان عمل كردند و تفاوت ويژه يا خاصي بينشان در فواصل مختلف ديده نشد.

مشخصات استاندارد چيست؟

در استانداردي با نام TIA/EIA-568 كه براي كابلهاي شبكه تعيين شده است فاصله كمتر از 100 متر (تقريبا 330 فوت) بهترين حالت و قابل قبول است. اين اندازه 100 متر، درواقع به دو بخش تقسيم و در نظر گرفته مي شود. بخش 90 متري را براي اتصال كابل از Patch Panel تا دستگاه و بخش 10 متري باقي مانده را براي اتصالات Patch Panel در نظر مي گيرند اما در صورتي كه كابلها بصورت مستقيم وصل شوند همان 100 متر معيار خواهد بود.

اكيدا توصيه مي كنيم كه از اين استاندارد TIA/EIA پيروي كنيد و اتصالات و ارتباطات كابلي بين دستگاهها را به همين 100 متر محدود نماييد.

در بررسيها بيشتر سعي كرديم حداكثر مسافت ممكن براي ارسال داده و انرژي از طريق كابل شبكه را آزمايش كنيم اما با زير پا گذاشتن استاندارد موجود احتمال بروز مشكل در شرايط مختلف وجود خواهد داشت. در مسافتهاي بيش از 100 متر بررسي پايداري ارتباط يا اصطحلاك و مسائل مرتبط ديگر را بررسي نكرده ايم تا بخوبي همه موارد را در نظر گرفته باشيم.

PoE در مسافت 300 متري

در بررسي انجام شده فهميديم كه كارايي PoE حتي بيش از 300 متر كابل هم (بيش از 1 حلقه كابل) تا حدودي حفظ مي شود. با اتصال يك تستر فاصله PoE بر روي كابل براي بررسي مسافت تا دوربين مدار بسته ديديم كه انرژي الكتريكي تاميني با مشخصات PoE 44-57VDC دقيقا برابر با همان انرژي خواهد بود كه دوربين مدار بسته را در مسافت نزديك قادر به كار مي نمايد و درواقع عملا عين استاندارد بود.

توجه كنيد كه دستگاه نامبرده شده PoE بشكلي طراحي شده است كه با افزايش ولتاژ در مسافتهاي بيشتر كابل بتوانند بين 44 ولت تا 57 ولت جريان مستقيم(DC) را براي جبران كاهش ولتاژ در انتهاي كابل تامين نمايد. بنابراين همانطور كه در تئوري گفتيم در عمل هم ميزان ولتاژي كه در فاصله 100 متري براي دوربين مدار بسته درحد 48 ولت تامين شد در فاصله 300 متري بر روي تستر عدد ولتاژ بالاتر 54 ولت را نشان داد. در جدول زير نتايج مختلف را مشاهده مي كنيد:

 

درواقع با توجه به ولتاژ و توان الكتريكي تاميني PoE مي توان اتصالي تا 300 متر را در نظر داشت اما بدليل تداخلات و عدم تمركز سيسگنالهاي داده ارتباط بي معني خواهد بود. شبكه ارتباطي بيش از 240 متر را پشتيباني نمي كند و بنابراين PoE هم محدوديت داده ها را بايد بپذيرد.

داشتن تصوير در طول كابلي با 214 متر!

با كمال تعجب در كابلي بطول 214 متر(700 فوت) توانستيم تصويري مناسب داشته باشيم. دوربين مدار بسته اي كه مورد آزمايش قرار گرفت از برند Hikvision با 4 مگاپيكسل رزولوشن از نوع Bullet بنام DS-2CD2042WD-I بود كه در ادامه مي توانيد تصاويرش را مشاهده نماييد.

كيفيت تصاوير در اين فاصله(214 متر) با فواصل كوتاهتري كه مطابق استاندارد تعريف شده هستند تقريبا كيفيتي يكسان دارد كه در تصاوير مشهود است. در فاصله 214 متري هيچگونه افت نرخ فريم تصوير، تخريب پيكسلي يا مسائلي از اين دست در طول روز يا تاريكي شب نداشتيم.

 

البته آزمايش ما تنها بر روي يك دوربين مداربسته انجام شد اما بر روي بقيه دوربينها حداكثر تا 180 متر تصوير داشتيم. بعلاوه در دوربينهاي مدار بسته با رزولوشنها و نرخ فريم تصوير بالاتر بيشتر با مشكل روبرو بوديم و تقريبا علت آنهم بخشي به محدود شدن پهناي باند بدليل طول بالاي كابلها بر مي گردد.

اتصال مطمئن دوربينهاي مداربسته تحت شبكه (IP) با كابلي 150 متري

نكته مهم اين است كه دوربينهاي مدار بسته 720P، 1080P، 4MP، PTZ ، IR با پروتكل 803.3af و 802.3at را با كابلي بطول 150 متر مورد بررسي قرار داديم. تمام دوربينهاي مداربسته بخوبي در اين فاصله حتي بدون كوچكترين حذف پكيجي در Ping و يا تاثير بر روي كيفيت تصوير، خروجي ويدئويي داشتند.

اتصال PC به PC

توانستيم با كابلي بطول 240 متر دو سيستم كامپيوتر دسكتاپ را بوسيله كابلهاي Cat 5e و Cat 6 بدون هيچ مشكلي در Ping يا ارسال و جابجايي داده ها بيكديگر وصل كنيم. البته سرعت انتقال محدود و در حد 9 مگابيت بر ثانيه بود اما پايدار و بدون مشكل صورت گرفت.

تفاوتي بين دو كابل Cat 5e و Cat 6 وجود نداشت

با اينكه در كابل Cat 6 طول و پهناي باند بالاتري پشتيباني مي شود اما بازهم بين دو كابل در آزمايشات تفاوتي نديديم. البته در بعضي موارد در كابل Cat 5e شاهد ميزان كمي افت پكيج در Ping در مسافت بيش از 180 متر بوديم كه در Cat 6 ميزان كمتري بچشم مي خورد.

  1. دوربين مداربسته هايك ويژن
  2. دوربين مدار بسته هايك ويژن
  3. انواع دوربين مداربسته
  4. بهترين دوربين مداربسته

تاريخچه توليد محتوا از كجا آغاز مي شود؟

۳۹ بازديد

تاريخچه توليد محتوا از كجا آغاز مي شود؟

امروزه ، با رونق كسب و كار اينترنتي به دليل محدوديت هاي كرونر ، گوش هاي ما ممكن است با بسياري از مفاهيم جديد آشنا شوند. قطعاً يكي از مفاهيمي كه به طور گسترده مورد استفاده قرار مي گيرد ، توليد محتوا است.

 

البته نبايد فراموش كنيم كه توليد محتوا مختص اين دوره از تاج نيست و تاريخچه توليد محتوا به سالها قبل با ظهور روشهاي ارتباطي بين مردم برمي گردد كه اولين بار در قالب چندين آواز و آهنگ محلي بود و با گذشت زمان تكامل مي يابد. حروف ، كلمات و جملات خيالي.

 

تاريخچه توليد محتوا

از همان ابتدا ، فرد سعي مي كند با ساختن كلمات يا ايجاد تصاوير ، پيام خود را به جامعه مدني اطراف خود برساند. اكنون اين پيام مي تواند يك پيام فرهنگي و ايدئولوژيكي يا خريد و فروش محصولات كشاورزي و صنايع دستي شخصي باشد. نكته مهم در اينجا اين است كه هركسي كه بهتر مي تواند آنچه را كه در ذهن داشته يا محصول خود را ارائه دهد ، در آن دوره شانس موفقيت و بقا بيشتري دارد.

 

تاريخچه توليد محتوا به بازاريابي مبتني بر محتوا گره خورده است. ما همچنين مي توانيم به عنوان سرودهاي بداهه سرخپوستان در تفت دادن طعمه ها به عنوان توليد محتوا نگاه كنيم ، اما اين موارد هيچ ارتباطي با بازاريابي مبتني بر محتوا ندارد.

 

بنابراين ، اگر مي خواهيم تاريخچه توليد محتوا را به سبك امروز رديابي كنيم ، بايد زماني باشد كه از آن براي درآمدزايي و بازاريابي استفاده مي شده است. يعني وقتي شركت ها متوجه مي شوند تبليغات خشك و خالي فايده اي ندارد ، لازم است با مشتريان خود تماس بگيرند. اين نيز يك ارتباط دو طرفه و بلند مدت است.

 

كليد اين ارتباط ايجاد محتوا بود. از دهه 1980 ، شركت ها در غرب به توليد و توزيع محتواي مورد نياز مخاطبان يا علاقه مند آنها مي پردازند. مشخص نيست كه چه كسي يا چه مشاغلي براي اولين بار به اين ايده پي برد. اما مطمئناً نويسندگان مجله ها در زمينه هاي مختلف مانند "Furrow" و "روش هاي مدرن درمان زخم هاي ضد عفوني كننده" آغازگر اين مسير بودند.

 

 در اوايل دهه 1930 ، با ظهور راديو و تلويزيون در هر خانه ، توليد محتوا وارد دوره جديدي شد ، صوتي و تصويري به توليدكنندگان محتوا كمك مي كند تا از تنوع بيشتري در محتواي خود استفاده كنند.

 

با گسترش استفاده عمومي از رايانه هاي خانگي و ظهور اينترنت ، دري جديد براي بشريت و بازارهاي اقتصادي باز شده است. عصر اينترنت منجر به ظهور وبلاگ هاي مختلف و موتورهاي جستجوي غول پيكر شده است ، كه از همان ابتدا نقش توليد محتوا در فضاي مجازي بيش از پيش پر رنگ شده است.

 

متعاقباً ، با تشكيل شبكه هاي اجتماعي و ايجاد يك بازار كاملاً رقابتي از نظر ديد مخاطبان ، توليدكنندگان محتوا به عنوان اولين و تأثيرگذارترين فرد در اين زمينه شناخته شدند.

آيا مي دانيد توليد محتويات از رگ گردن به شما نزديكتر است!؟

همانطور كه گفتيم ، تاريخ توليد محتوا ارتباط تنگاتنگي با تاريخ شكل گيري بشر دارد و مردم از همان ابتدا سعي در ايجاد ارتباط با محيط ، به ويژه با گونه هاي خاص خود داشته اند.

اما اگر بخواهيم به صورت تخصصي ، هدفمند و هدفمند به تاريخچه توليد محتوا اشاره كنيم ، مي توان گفت با گذشت زمان ظهور صنعت كاغذ و چاپ و به دنبال آن شكل گيري نويسندگي و روزنامه نگاري و ... توليد محتوا جايگاه خود را در زندگي بشر پيدا كرده است و اين دامنه نفوذ به حدي گسترش يافته است كه محتواي توليد شده روند زندگي بسياري را تغيير داده و گاه بر روند پيروزي جناح هاي مختلف سياسي ، اقتصادي يا اجتماعي در تاريخ زندگي بشر تأثير گذاشته است. .

روزنامه هاي ديواري براي توليد محتوا

اگر به دوران مدرسه خودمان نگاهي بيندازيم ، متوجه خواهيم شد كه سيستم آموزشي كشور هميشه سعي كرده است اين مهارت را به طور ناخودآگاه در جامعه پرورش دهد و دوره انشا را در كنار ساير دوره هاي مرتبط مانند ادبيات فارسي و هجي قرار دهد. بنابراين مي بينيم كه توليد محتوا و شيوه هاي زندگي در آن چقدر به ما نزديك است و مطمئناً همه ما خاطرات بسيار خوب و بدي با آن داشته ايم.

يكي از خاطرات خوبي كه مي توانم نام ببرم مربوط به اوقاتي است كه ما را صدا كردند تا به تخته سياه برويم و جلوي بچه ها آهنگهايمان را بخوانيم و سرانجام معلم با تكان دادن سر و خداحافظي همه اين فشارها را از بين برد و ما احساس كرديم افتخار

تمرين ديگر مربوط به توليد محتوا كه ما بيشتر اوقات در مدرسه انجام مي داديم تهيه روزنامه هاي ديواري بود كه به صورت جداگانه و گروهي ساخته مي شدند و علاوه بر اينكه اول تا سوم بوديم ، ما براي به پايان رساندن اين ديوار و همه كارهايمان كاملاً هيجان زده بوديم. خلاقيت و هوش. ما قبلاً با بقيه فرق داشتيم و آنها ما را مي ديدند.

بنابراين وقتي تاريخ توليد محتوا را مطالعه مي كنيم ، متوجه مي شويم

 

تاثير طول كابل روي كيفيت تصوير دوربين مداربسته

۳۲ بازديد

تاثير طول كابل روي كيفيت تصوير دوربين مداربسته

 

خيليها درمورد طول كابل شبكه (Ethernet) و استاندارد مسافت UTP كه براي اتصال دوربينهاي مدار بسته در سيستم نظارت تصويري از نظر تئوري 100 متر است كنجكاو هستند تا بدانند عدد واقعي چقدر است. جدا از اين مسافت، دوست داشتيم بدانيم كه مسافت بر روي كيفيت تصوير،نويز و اختلالات تصويري دوربين مدار بسته چقدر اثر گذار خواهد بود. اينكه اگر دوربين مدار بسته با كابلي 150 متري به شبكه متصل باشد آيا تصوير خواهد داد و اگر تصويري داشتيم چه فرقي با حالت استاندارد وجود خواهد داشت.

شرايط آزمايش

براي كابلهاي Cat5e و Cat 6 از 90 متر تا 300 متر به بررسي ارتباط پرداختيم و اتصالات بدون رابط و بطور مستقيم در هر انتها به دستگاهها متصل شدند.

  • بررسي دوربين مداربسته: اول امتحان كرديم كه آيا دوربين مدار بسته در اتصال به سوئيچ Ping مناسب و مطمئني از طريق سوئيچ و دسترسي تحت وب دارد يا خير. دوربينهايي كه مورد بررسي قرار گرفتند شامل دوربين مدار بسته 720P، دوربين مدار بسته 1080P، دوربين مدار بسته 4 مگاپيكسلي و مدلهاي معمول، PTZ با يا بدون IR و با پروتكلهاي 802.3af و 802.3at بودند.
  • بررسي لپتاپ : مرحله بعدي دو لپتاپ را با كابلي بطولهاي مختلف بهم وصل كرديم تا ببينيم سرعت انتقال و ارتباط به چه شكل خواهد بود و از طريق نرم افزار iPerf مورد ارزيابي قرار داديم.
  • بررسي PoE: نهايتا ميزان ولتاژ و مصرف برق(وات) را بوسيله تستر PoE در هر دو سمت كابلها بررسي مي كنيم تا ببينيم كه آيا PoE در تمام فواصل و شرايط بخوبي از پس طول كابل بر مي آيد يا نه؟

كاركرد كابل Cat 6 (كابل زرد در تصوير زير) و كابل Cat 5e (كابل آبي) در شرايط و فواصل مختلف با توجه به استاندارد دسته بنديهايشان مورد بررسي قرار گرفتند(23 AWG در مقابل 24 AWG).

 

نكات مهمي

موقع آزمايش استاندارد 90 متر به نكات جالبي رسيديم:

  • جريان تصويري خوب و ثابتي در فاصله 150 متري در دوربينهاي مداربسته مختلف با مشخصات متفاوت تجربه كرديم.
  • بعضي از دوبينهاي مداربسته در فاصله حدودي 210 متر هم خوب كار مي كردند.
  • كيفيت تصوير و ارسال داده ها در فاصله هايي بيش از حد تعيين شده استاندارد در دوسمت كابل بسيار خوب بود و همانطوري بود كه در تئوري استاندارد تعيين شده است.
  • انرژي الكتريكي تا فاصله 300 متر بوسيله PoE بخوبي تامين مي شد ولي سيگنال داده اي وجود نداشت.
  • هر دو كابل Cat 5e و Cat 6 تقريبا در بررسيهاي ما يكسان عمل كردند و تفاوت ويژه يا خاصي بينشان در فواصل مختلف ديده نشد.

مشخصات استاندارد چيست؟

در استانداردي با نام TIA/EIA-568 كه براي كابلهاي شبكه تعيين شده است فاصله كمتر از 100 متر (تقريبا 330 فوت) بهترين حالت و قابل قبول است. اين اندازه 100 متر، درواقع به دو بخش تقسيم و در نظر گرفته مي شود. بخش 90 متري را براي اتصال كابل از Patch Panel تا دستگاه و بخش 10 متري باقي مانده را براي اتصالات Patch Panel در نظر مي گيرند اما در صورتي كه كابلها بصورت مستقيم وصل شوند همان 100 متر معيار خواهد بود.

اكيدا توصيه مي كنيم كه از اين استاندارد TIA/EIA پيروي كنيد و اتصالات و ارتباطات كابلي بين دستگاهها را به همين 100 متر محدود نماييد.

در بررسيها بيشتر سعي كرديم حداكثر مسافت ممكن براي ارسال داده و انرژي از طريق كابل شبكه را آزمايش كنيم اما با زير پا گذاشتن استاندارد موجود احتمال بروز مشكل در شرايط مختلف وجود خواهد داشت. در مسافتهاي بيش از 100 متر بررسي پايداري ارتباط يا اصطحلاك و مسائل مرتبط ديگر را بررسي نكرده ايم تا بخوبي همه موارد را در نظر گرفته باشيم.

PoE در مسافت 300 متري

در بررسي انجام شده فهميديم كه كارايي PoE حتي بيش از 300 متر كابل هم (بيش از 1 حلقه كابل) تا حدودي حفظ مي شود. با اتصال يك تستر فاصله PoE بر روي كابل براي بررسي مسافت تا دوربين مدار بسته ديديم كه انرژي الكتريكي تاميني با مشخصات PoE 44-57VDC دقيقا برابر با همان انرژي خواهد بود كه دوربين مدار بسته را در مسافت نزديك قادر به كار مي نمايد و درواقع عملا عين استاندارد بود.

توجه كنيد كه دستگاه نامبرده شده PoE بشكلي طراحي شده است كه با افزايش ولتاژ در مسافتهاي بيشتر كابل بتوانند بين 44 ولت تا 57 ولت جريان مستقيم(DC) را براي جبران كاهش ولتاژ در انتهاي كابل تامين نمايد. بنابراين همانطور كه در تئوري گفتيم در عمل هم ميزان ولتاژي كه در فاصله 100 متري براي دوربين مدار بسته درحد 48 ولت تامين شد در فاصله 300 متري بر روي تستر عدد ولتاژ بالاتر 54 ولت را نشان داد. در جدول زير نتايج مختلف را مشاهده مي كنيد:

 

درواقع با توجه به ولتاژ و توان الكتريكي تاميني PoE مي توان اتصالي تا 300 متر را در نظر داشت اما بدليل تداخلات و عدم تمركز سيسگنالهاي داده ارتباط بي معني خواهد بود. شبكه ارتباطي بيش از 240 متر را پشتيباني نمي كند و بنابراين PoE هم محدوديت داده ها را بايد بپذيرد.

داشتن تصوير در طول كابلي با 214 متر!

با كمال تعجب در كابلي بطول 214 متر(700 فوت) توانستيم تصويري مناسب داشته باشيم. دوربين مدار بسته اي كه مورد آزمايش قرار گرفت از برند Hikvision با 4 مگاپيكسل رزولوشن از نوع Bullet بنام DS-2CD2042WD-I بود كه در ادامه مي توانيد تصاويرش را مشاهده نماييد.

كيفيت تصاوير در اين فاصله(214 متر) با فواصل كوتاهتري كه مطابق استاندارد تعريف شده هستند تقريبا كيفيتي يكسان دارد كه در تصاوير مشهود است. در فاصله 214 متري هيچگونه افت نرخ فريم تصوير، تخريب پيكسلي يا مسائلي از اين دست در طول روز يا تاريكي شب نداشتيم.

 

البته آزمايش ما تنها بر روي يك دوربين مداربسته انجام شد اما بر روي بقيه دوربينها حداكثر تا 180 متر تصوير داشتيم. بعلاوه در دوربينهاي مدار بسته با رزولوشنها و نرخ فريم تصوير بالاتر بيشتر با مشكل روبرو بوديم و تقريبا علت آنهم بخشي به محدود شدن پهناي باند بدليل طول بالاي كابلها بر مي گردد.

اتصال مطمئن دوربينهاي مداربسته تحت شبكه (IP) با كابلي 150 متري

نكته مهم اين است كه دوربينهاي مدار بسته 720P، 1080P، 4MP، PTZ ، IR با پروتكل 803.3af و 802.3at را با كابلي بطول 150 متر مورد بررسي قرار داديم. تمام دوربينهاي مداربسته بخوبي در اين فاصله حتي بدون كوچكترين حذف پكيجي در Ping و يا تاثير بر روي كيفيت تصوير، خروجي ويدئويي داشتند.

اتصال PC به PC

توانستيم با كابلي بطول 240 متر دو سيستم كامپيوتر دسكتاپ را بوسيله كابلهاي Cat 5e و Cat 6 بدون هيچ مشكلي در Ping يا ارسال و جابجايي داده ها بيكديگر وصل كنيم. البته سرعت انتقال محدود و در حد 9 مگابيت بر ثانيه بود اما پايدار و بدون مشكل صورت گرفت.

تفاوتي بين دو كابل Cat 5e و Cat 6 وجود نداشت

با اينكه در كابل Cat 6 طول و پهناي باند بالاتري پشتيباني مي شود اما بازهم بين دو كابل در آزمايشات تفاوتي نديديم. البته در بعضي موارد در كابل Cat 5e شاهد ميزان كمي افت پكيج در Ping در مسافت بيش از 180 متر بوديم كه در Cat 6 ميزان كمتري بچشم مي خورد.

  1. دوربين مداربسته هايك ويژن
  2. دوربين مدار بسته هايك ويژن
  3. انواع دوربين مداربسته
  4. بهترين دوربين مداربسته

لزوم طراحي سايت ارز ديجيتال و استفاده از آن

۳۳ بازديد

لزوم طراحي سايت ارز ديجيتال و استفاده از آن

 

چند سالي هست كه ارز ديجيتال در بين معاملات مردم كشورهاي مختلف، جاي ارز هاي فيزيكي را گرفته است. سهم معاملات ارزهاي ديجيتال در يكي دو سال گذشته نشان داده كه اقداماتي جدي توسط عموم مردم در زمينه مشاهده، اطلاع رساني و حتي تبادلات ارزي، صورت گرفته است.

طراحي سايت صرافي ارز ديجيتال، يكي از اقدامات مهم سايت هاي صرافي ها است، تا افراد را به سمت معاملات هرچه بيشتر ارز هاي ديجيتال بكشانند. براي سفارش طراحي سايت ارز ديجيتال مي توانيد به سايت پيام آوا پردازش مراجعه كنيد.

پيش از اينكه بخواهيم درخصوص طراحي سايت ارز ديجيتال صحبت كنيم؛ لازم است بدانيم كه ارز ديجتال يا رمز ارز چيست و چگونه مي توان به وسيله آن كسب درآمد كرد. شركت پيام آوا پردازش به شما در زمينه شناخت و طراحي سايت كمك مي كند. رمز ارز ها يا همان ارز هاي رمز نگاري شده، جهت جايگزيني ارز هاي سنتي و فيزيكي به وجود آمده اند. رمز ارز ها يا cryptocurrency به ارز هاي ديجيتالي گفته مي شود كه جهت تراكنش هاي مالي، رمز نگاري هاي پيچيده اي دارند. كنترل آن ها توسط مركز خاصي، صورت نمي گيرد، محدوديت جغرافيايي ندارد، مقرون به صرفه هستند و بر مبناي حفظ حريم خصوصي ايجاد شده اند. شرط اساسي اين كه بتوانيم ارزي را رمز ارز به حساب بياوريم، چنين خصوصياتي است:

  • به صورت غيرمتمركز ذخيره شوند.
  • هيچ گونه هويت فيزيكي نداشته و و تنها روي كامپيوتر تعريف شوند.
  • هر كاربر، كدي اختصاصي دارد تا از دسترسي افراد ديگر جلوگيري كند.
  • براي استفاده از آن ها به وارد كردن همه اطلاعات شخصي، نياز نيست .
  • ارز هاي ديجيتال را مي توان، به هر نقطه اي از جهان ارسال نمود.

لزوم طراحي سايت ارز ديجيتال و استفاده از آن

از آنجايي كه زندگي همه ما با دنياي الكترونيك و ديجيتال گره خورده است، براي اطلاع ازآخرين اخبار رمز ارزها، انجام كارهاي روزانه، خريد ارز ديجيتال و بسياري از امور مربوط به رمز ارز ها، نياز داريم كه به سايت هاي ارائه دهنده خدمات مراجعه كنيم. همين امر باعث مي شود تا ما و خدمات دهندگان، از مزاياي زيادي بهره مند شويم.

 

 

 

 

 

يكي از اين مزايا، صرفه جويي در وقت و هزينه هاي جاري است. كاربران امروزي براي اطلاع از آخرين قيمت ارز و سكه، در ابتدا به فضاي اينترنت مراجعه مي كنند. در بازار رمز ارز ها، وقت بسيار ارزشمند تر از طلا به حساب مي آيد. در كنار طراحي سايت صرافي آنلاين، شما نياز به بهينه سازي و سئو سايت خود، جهت ارتقا رتبه و نمايش مناسب در موتورهاي جستجو را خواهيد داشت. شركت پيام آوا پردازش با در نظر گرفتن نكات مهم طراحي سايت، طراحي سايت ارز ديجيتال شما را انجام مي دهد.

دلايل اصلي لزوم طراحي سايت ارز ديجيتال:

  • باز كردن بستر مناسبي براي نقد كردن درآمد فريلنسرها
  • پذيرش و تمايل بالا در خصوص ارز ديجيتال از سوي مردم در سالهاي اخير
  • تحريم ايران در پرداخت هاي بين المللي
  • راحتي كار صرافي ها
  • بالا رفتن ميزان درخواست خريد و فروش ارزهاي ديجيتال
  • كمبود سايت هاي معتبر صرافي آنلاين
  • راهي مناسب براي كسب درآمد از فضاي آنلاين
  • فضاي مناسب براي اطلاع رساني لحظه به لحظه در خصوص ارز ديجيتال

چرا طراحي سايت ارز ديجيتال؟

 

با توجه به اينكه خدمات صرافي ها محدود به خريد و فروش ارز هاي فيزيكي نيست؛ همچنين با انقلاب بلاكچين، ابداع بيتكوين، اتريوم و ديگر ارزهاي ديجيتال و استقبال بي نظير مردم سراسر جهان از چنين ارز هايي، طراحي سايت براي خريد و فروش ارزهاي ديجيتال فرصتي  مناسب به حساب مي آيد. درواقع در حال حاضر، بسياري از صرافي هاي سنتي براي تبادلات رمز ارز ها، اقدام به طراحي سايت ارز ديجيتال كرده اند تا در حجم معاملات اين ارز ها نيز، موثر باشند. بنابراين، افرادي كه به دنبال كسب درآمد از طريق راه اندازي، خريد و فروش ارزهاي ديجيتال (cryptocurrency) هستند، مي توانند با ساخت يك سايت صرافي آنلاين، به ارائه اين خدمات بپردازند. از آنجا كه اين سايت هاي خريد و فروش ارزهاي ديجيتال ملزم به رعايت امنيت بالا مي باشند، شركت پيام آوا پردازش كه توجه ويژه اي به بحث امنيت سايت ها دارد، مي تواند در اين زمينه به صرافان مشاوره و خدمات ارائه دهد.

در صرافي هاي آنلاين، قيمت ارز هاي ديجيتال و غيره دائما در حال تغيير است. با رويت و مشاهده اين سايت ها متوجه خواهيد شد كه قيمت ها لحظه اي در حال نوسان هستند.

اگر مجموعه اقتصادي وسيعي داريد و يا اين كه حوزه كاري شما بين المللي است، وجود يك سايت بسيار به شما كمك مي كند. داشتن يك صرافي آنلاين به شما كمك مي كند علاوه بر به نمايش گذاشتن اطلاعات به روز ارز ديجيتال، كه بسياري در حال دنبال كردن اخبار مربوط به آن هستند، به عنوان كسب و كار بزرگ تري، در داخل و خارج، شناخته شده شويد.

https://www.fardanews.com/%D8%A8%D8%AE%D8%B4-%D8%A7%D9%82%D8%AA%D8%B5%D8%A7%D8%AF-23/1076396-%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D8%AD%D8%B1%D9%81%D9%87-%D8%A7%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D8%B4%D8%B1%DA%A9%D8%AA%DB%8C-%D9%85%D8%B9%D8%AA%D8%A8%D8%B1-%D8%AF%D8%B1-%D8%AA%D9%87%D8%B1%D8%A7%D9%86

راه اندازي سايت صرافي ارز ديجيتال

درست است كه ارزهاي ديجيتال همچون بيت كوين و اتريوم، براي همه جذابيت بالايي دارد؛ اما بايد در نظر بگيريد كه طراحي سايت صرافي ارز ديجيتال، نيازمند رعايت يك سري پروتكل ها و قوانين است. توجه داشته باشيد كه ساخت سايت صرافي بايد به صورت اختصاصي و توسط طراحان حرفه اي سايت كه در مورد علوم بلاك چين ها و طراحي سايت اكسچنج اطلاعات داشته باشند، طراحي شود. اگر طراحي سايت شما به صورت حرفه اي و درست انجام شود، مي تواند تاثير قابل توجهي در كسب و كار و درآمد شما داشته باشد. طراحان شركت پيام آوا، با كمال افتخار مي توانند طراحي سايت صرافي ديجيتال شما را با بهترين كيفيت انجام دهند.

با توجه به امكانات مورد نياز ، تقاضاي صاحبان سايت و همچنين نياز ها و اولويت هاي آنان، هزينه ساخت و راه اندازي صرافي ارز ديجيتال و ديگر سايت هاي تخصصي متفاوت است.

همانگونه كه مي دانيد، طراحي سايت ارز ديجيتال، باتوجه به معاملات سنگيني كه در آن مي شود، به امكانات و امنيت بالايي نيازمند است. در طراحي و راه اندازي اين سايت ها، موارد مختلفي از جمله سرعت زياد سايت، امنيت پرداخت ها و بهره مندي از انواع كيف پول هاي ارزهاي ديجيتال، در نظر گرفته مي شود.

https://www.ilna.news/%D8%A8%D8%AE%D8%B4-%D8%A8%D9%86%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D9%87%D8%A7-206/866488-%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D8%A7%D8%AE%D8%AA%D8%B5%D8%A7%D8%B5%DB%8C-%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D8%B1%D8%A7%D9%87-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%A7%D8%B1%D8%AA%D9%82%D8%A7-%DA%A9%D8%B3%D8%A8-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D9%87%D8%A7

تعريف هيدروپونيك

۳۲ بازديد

هيدروپونيك

هيدروپونيك بسيار پرطرفدار و واژه‌ايي زيبا كه خلاقيت انسان را در كشت علوفه بدون خاك به نمايش مي‌گذارد.

كشتي كه در سطح جهاني از استقبال گسترده كشاورزان و دامداران برخوردار است.

تعريف هيدروپونيك:

https://parsanat.com/what-is-hydroponic-forage/

بهترين تعريف هيدروپونيك يا كشت بدون خاك، همان سبزه عيد است كه ما ايرانيان به مباركي آغاز سال جديد و شكفتن شكوفه‌ها سبزه‌ايي هر چند كوچك و معمولا از گندم آماده و سفره هفت سين را تكميل مي‌كنيم.

z1_cymm.jpg

معناي لغوي هيدروپونيك

هيدروپوينك از دو واژه يوناني به نامهاي هيدرو (hudor) يعني آب و پونوس (ponos) به معني كاشت تشكيل شده است. يعني كشتي كه براي رشد گياهان تنها به آب نياز داريد.

يادآوري كنيم كه واژه  هيدروپونيك نخستين بار در سال ۱۹۲۹ توسط فردي به نام دكتر گريك، استاد دانشگاه كاليفرنيا استفاده شد و به مرور شناخت مردم كشورهاي مختلف از جمله ايران از اين نوع كشت بيشتر شد.

fa.wikipedia.org/wiki/آب‌كشت

چه محصولاتي را مي‌توان با روش كشت بدون خاك توليد كرد؟

با روش هيدروپونيك مي‌توان محصولاتي مانند گندم، ذرت، يونجه،  شبدر، يولاف، سورگوم و مخصوصا جوانه جو را توليد كرد

انواع سبزي ها

علاوه بر محصولات فوق مي‌توان انواع سبزي ها، فلفل‌ ها و انواع گلها وگياهان زينتي بويژه گل اركيده را با استفاده از اين روش كشت كرد.

انواع گياهان علفي

كشت خيار، كلم، كاهو، گوجه فرنگي، بادمجان و انواع گياهان علفي به روش هيدروپونيك از ديگر محصولاتي است كه مي‌توان نام برد.

ناگفته نماند كه در بعضي مناطق مي‌توان با همين روش تربچه، چغندر، هويج و حتي موز توليد كرد.

تكنولوژي و سرعت رشد آن بركات زيادي براي بشر به وچود آورده است و تنها كافي است كه با مطالعه و تحقيق بيشتر سرعت پيشرفت‌مان را بيشتر كنيم.

آموزش كشت هيدروپونيك:

نخستين اقدام يا مرحله اول:

اولين اقدام بعد از گرفتن مشاوره و انتخاب محصول و محصولاتي كه مي‌خواهيد با اين روش كشت كنيد، خريد تجهيزات مورد نياز كشت هيدورپونيك است.

 

تجهيزاتي مانند:

سيني كشت علوفه هيدروپونيك به تعداد مورد نياز

خريد بذر مناسب و با كيفيت

ورق كاغذ نم گير به تعداد لازم

در اختيار داشتن سالن سرپوشيده

بخاري

تجهيزات روشنايي

پمپ يك اينچ

قوطي هاي فلزي

لوله آبياري و ابزار نصب مهمترين ابزار و تجهيزات مورد نياز اين نوع كشت است.

مرحله دوم: انتخاب سيني كشت هيدروپونيك و نصب و راه‌اندازي سالن

در بين تجهيزاتي كه نام برديم مي‌توان گفت خريد سيني كشت هيدروپونيك از اهيمت ويژه‌ايي برخوردار است چرا كه كيفيت و مرغوبيت سيني مانع از كپك زدن محصول شما مي‌شود.

 

شركت پارس صنعت به اين نكته توجه ويژه‌ايي كرده و با انتخاب مواد اوليه مرغوب براي توليد سيني هيدروپونيك باعث رضايت مشتريان خود از سراسر كشور شده است.

به همين علت توصيه مي‌كنيم براي اينكه خريدي مطمئن داشته باشيد و حتي اگر قصد خريد نداريد حتما با يك تماس تلفني از مشاوره كارشناسان شركت پارس صنعت استفاده كنيد.

مرحله سوم: خريد بذر مرغوب و  قرار دادن بذرها در داخل سيني

بعد از راه اندازي سالن و نصب سيني‌هاي خريداري شده با فاصله 70 سانتي، شستشوي بذر را انجام مي‌دهيم تا قند اضافه آن گرفته شود و بعد داخل سيني‌ها كه ورق نازك نم گير را داخل آن گذاشتيم پهن مي‌كنيم.

مرحله چهارم: آبياري بذرها

آبياري بذرها به صورت اسپري يا مهپاشي با فاصله زماني ۲ الي ۴ ساعت و هر دفعه به مدت ۱۰ الي ۲۰ ثانيه انجام مي‌شود. البته همانطور كه قبلا هم گفته شد حتما با توجه به نوع محصولي كه انتخاب كرديد از افراد باتجربه يا كارشناسان مربوطه مشاوره و مشورت لازم را بگيريدكنيد.

مشاوران و كارشناسان پارس صنعت آماده پاسخگويي به سؤالات و دغدغه‌هاي شما هستند.

مرحله پنجم: برداشت محصولات

مدت زماني كه بايد براي برداشت محصول خود صبر كنيد حدود 7 الي 8 روز است و با توجه به اهميت موضوع باز هم توصيه مي‌كنيم چنانچه مبتدي هستيد در هر مرحله با توجه به نوع محصولي كه كشت كرديد از مشاوره كارشناسان پارس صنعت كمك بگيريد.

z1_cymm.jpg

اهميت آموزش:

دامداران و كشاورزان زيادي به علت صرفه اقتصادي و نداشتن هزينه‌هاي سنگين روش سنتي به سمت كشت هيدورپونيك روي آوردند.

قطعا انتخاب روش جديد، نياز به آموزش و مشاوره است. در غير اين صورت نه تنها سرمايه اوليه خود را از دست مي‌دهيد بلكه شايد زمان زيادي طول بكشد كه بتوانيد جبران مافات كنيد.

حرف آخر:

بنابراين توصيه مي‌كنيم چنانچه نياز به خريد تجهيزاتي با كيفيت داشتيد يا در هر مرحله از كشت نياز به مشورت پيدا كرديد تنها كافي است كه به يكي از مشاوران پارس صنعت تماس بگيرد.

ما در كنار شما هستيم.

https://parsanat.com/hydroponic-cultivation-training/

فروش بيشتر با درج آگهي رايگان

۳۲ بازديد

فروش بيشتر با درج آگهي رايگان بازاريابي حرف اول را در رشد يك كسب و كار و گسترش فروش كالا و عرضه خدمات ميزند به طوري كه شما هر چقدر هم كه خدماتي را با كيفيت عالي و بي نظير به مشتريان ارائه دهيد از نظر تبليغاتي در موضع ضعف باشيد با مشكلات بي شماري روبرو مي شويد كه يكي از آن ها ضرر هاي مالي و همين طور عقب افتادن از رقبا مي باشد.

آن ها سعي مي كنند با  به موفقيت هاي بزرگي برسند كه شما هنوز در مورد آن اطلاعات كافي را نداريد البته تبليغات هوشمند نيز بسيار بازدهي بالاتري خواهد داشت اينترنت بهترين بستر براي شروع اين كار است.

موضوع مهمي كه كم تر به آن پرداخته مي شود اين است كه با استفاده از درج آگهي رايگان آگهي-كالا و درج آگهي رايگان شما مي توانيد بدون هزينه كسب و كار خدمات و كالاي خود را در معرض ديد هزاران و حتي ميليون ها خريدار و نيازمند قرار دهيد.


قصد خريد كالا اجاره رهن و يا دريافت خدمات خاصي را داريد با توجه به گسترش ارتباطات ترجيح مي دهيد به دنبال آن در صفحات اينترنتي باشيد قطعا زود تر به نتيجه دلخواه ميرسيد.

وقتي كالا و يا خدماتي از قبل درج آگهي آگهي-كالا ثبت شده باشد ميتوانيد قيمت و تعرفه بهره برداري از آن را مشاهده كرده و در نهايت به خدمتي كه ميخواهيد با مقايسه و همين طور انتخاب بهترين اولويت دست يابيد.

آگهي-كالا اين نويد را به شما مي دهد كه ديگر نيازي نيست ساعت ها در پي يافتن كالا وب سايت هاي مختلف را زير و رو كنيد و باز هم به چيزي كه ميخواهيد نرسيد اگر ساكن شهرستان ها و يا استان تهران هستيد تفاوتي وجود ندارد مي توانيد از درج آگهي رايگان استفاده كنيد حتي نياز هاي خود را بر اساس تفكيك شهرستان و استان جستجو نمائيد.

كافي است يك حساب كاربري ايجاد كنيد و كالا خدمات مورد نظر خود را همراه با توضيحاتي جزئي مانند منطقه و حوزه فعاليت روش هاي برقراري ارتباط را درج كنيد البته مي توانيد براي يافتن سريع تر جامعه هدف و مشتري از سرويس هاي ويژه براي درج آگهي آگهي-كالا استفاده كنيد.

درج آگهي رايگان بازاريابي با گسترش استفاده عموم مردم از اينترنت به صورت ويژه تري پيگيري مي شوند به همين دليل است كه بيشتر كسب و كار هاي از وب و شبكه هاي اجتماعي استفاده مي كنند تا به مشتريان خود برسند و آن ها را خودشان انتخاب مي كنند.

اگر صاحب يك كسب و كار هستيد و نياز به آگهي رايگان آگهي-كالا داريد با يك ثبت نام ساده و حتي بدون ثبت نام مي توانيد تمامي خدمات و تعرفه هاي خود را به مشتريان و جامعه هدف ارائه داده و هر بار آن را ويرايش و تكميل كنيد.

اهميت استفاده از تصاوير و همين طور ارائه كامل توضيحات ميتواند سبب شود كه شما هدفمند تر براي رشد خود پيش برويد.

درج آگهي رايگان آگهي-كالا شما مي توانيد هر نوع كالايي را با رعايت قوانين و بهره گيري از فضاي رايگان با مشتريان و هزاران بازديد كننده سايت آگهي-كالا در ميان بگذاريد.

هيچ نگراني از بابت حريم خصوصي وجود ندارد آگهي-كالا داراي نماد اعتماد از مركز توسعه تجارت الكترونيكي مي باشد مي توانيد از خدمات مورد نياز خود استفاده كنيد و هيچ محدوديتي در رابطه با استفاده از خدمات سايت پيش و روي شما نخواهد بود.

درج آگهي رايگان آگهي-كالا كه بسيار آسان انجام مي شود شما مي توانيد با انتخاب موضوع و زمينه فعاليتي و يا فروش و خدمات خود مشتري را زود تر به هدفش برسانيد، در واقع اگر در زمينه املاك فعاليت مي كنيد، اين بخش به صورت مجزا در اختيار شما عزيزان قرار مي گيريد.

درج آگهي رايگان براي توسعه كسب و كار خود و همين طور رونق فروش و بهبود تعداد مشتري از اندك زماني تاثير ويژه بازاريابي محتوا را روي محصول خود مشاهده خواهيد كرد.

از همان ابتدا نيز مي توانيد آگهي خود را به صورت ويژه و براي مدت زمان مورد نيازتان بر روي آگهي-كالا درج كنيد.

بيشتر بررسي موضوع املاك ميتوانيد دسته بندي جزئي تر يعني مورد رهن اجاره خريد و فروش و را هر زمينه ديگري را نيز برگزيده و در كنار دسته بندي خدمات و يا كالاي خود قرار دهيد.

آگهي رايگان حتي در ابتدايي ترين مرحله شروع كار شما نيز مي تواند تاثيرگذار باشد همين موضوع كه شما در دنياي بزرگ اينترنت شناخته مي شويد.

حتي امكان جستجوي ويژه و پيشرفته اي نيز در اختيار كاربران خواهد بود كه ميتوانند كالا خدمات و يا مضمون مورد نياز خود را در اندك زماني جستجو كنند به فرض اين كه محصول شما در محلي خاص به فروش ميرسد مي توانيد آدرس و محل انجام معامله و يا ارائه خدمات نام محصول و توضيحات تكميلي تر شماره هاي تماس و پل هاي ارتباطي  را نيز وارد كنيد.

كاربران با ورودي گوگل و بر اساس كلمات مربوط به درج آگهي رايگان شما زود تر پاي ديگر معامله باشند.

امكان آپلود تصاوير متعدد براي محيط كار شما كالا و يا ديگري كه جنبه تبليغاتي دارد وجود خواهد داشت بهتر است سعي كنيد خودتان اين تصاوير را تهيه كنيد تا بازدهي بيشتري داشته باشد.

در نهايت پيش نمايشي به شما نشان داده خواهد شد و پس از چند دقيقه آگهي شما روي آگهي-كالا درج مي گردد اگر به دنبال خدمات خاصي هستيد نيز دستان باز است هم مي توانيد جستجو كنيد و هم تمام خدمات دسته بندي خاصي را مشاهده فرمائيد.

درج آگهي رايگان آگهي-كالا امروزه مورد بسياري از افراد است چراكه تعداد كاربران اينترنتي همواره رو به افزايش است.

درج آگهي رايگان آگهي-كالا بدليل اينكه افراد به دنبال نيازمندي هاي خود در موتورهاي جستجويي همچون گوگل جستجو مي كنند بسيار مورد طرفدار است.

در حقيقت شما ميتوانيد بدون هيچگونه هزينه اي آگهي خود را رايگان ثبت كنيد و بيشترين بازديد را داشته باشيد.

آگهي-كالا اين مزيت را دارد كه شما براحتي و بدون پرداخت هيچ هزينه اي ميتوانيد آگهي خود را به مخاطبان هدفي كه دقيقا به دنبال آگهي شما جستجو مي كنند نشان دهيد.

اين يعني ثبت آگهي آگهي-كالا و تبليغات هدفمند احتمال اينكه اين افراد دقيقا به دنبال جستجوي نيازمندي خود در آگهي شما باشند بسيار اندك است.

ثبت آگهي آگهي-كالا را مشخص كرده دسته بندي مربوطه را انتخاب ميكنيد براي آنكه آگهي ثبت شده بازخورد بهتري داشته باشد ميتوانيد تصاويري براي آن پيوست كنيد و در نهايت با نوشتن توضيحات، قيمت و آدرس ميتوانيد آگهي-كالا را ثبت كنيد.

بعد از ثبت آگهي آگهي-كالا لازم است مدير آن را تأييد كند كه اين بازه زماني معمولا در سايت ها سريع اتفاق مي افتد.

در سايت آني گاه نيز ثبت آگهي آگهي-كالا به صورت رايگان بوده و انتشار آگهي چند دقيقه زمان ميبرد.

آگهي رايگان آگهي-كالا در حال حاضر بسيار ديده مي شوند.

وب سايت هاي زيادي در اينترنت وجود دارند كه در حوزه آگهي اينترنتي آگهي-كالا فعاليت ميكنند آگهي رايگان آگهي-كالا طرفداران بخصوص خود را در سايت دارد.

درج آگهي رايگان آگهي-كالا گزينه مناسبي براي كساني است كه نمي خواهند هزينه هاي گزاف تبليغات را بپردازند اما اين انتظار را دارند كه تبليغات آنها توسط بيشترين مخاطبان هدف ديده شود آگهي-كالا از طريق سايت هاي درج آگهي گزينه مناسبي است

تبليغات رايگان آگهي-كالا امروزه مطرح شده است تبليغات رايگان آگهي-كالا يكي از راه هاي تبليغاتي جديد است كه به دليل ارتباطي كه توانسته با مخاطبان ارتباط برقرار كند از جمله تبليغات هدفمند مطرح مي شود.

آگهي رايگان آگهي-كالا در اينترنت سبب ميشود براحتي بتوانيد خدمات و محصولات خود را رايگان آگهي كنيد.

روش هاي ارسال آگهي-كالا بسيار زياد است اما شايد روشي كه در آن آگهي دهنده و آگهي گيرنده بتوانند رايگان آگهي آگهي-كالا را درج و مشاهده نمايند بيشتر مورد استقبال مردم قرا ميگيرد.

درج آگهي رايگان آگهي-كالا همانطور كه مطرح شد راهكار بسيار مناسبي براي تبليغات حقيقي و حقوقي است.

درج آگهي رايگان آگهي-كالا اولين راهكار براي انجام تبليغات و آگهي بدون هزينه است.

شما ميتوانيد بعد از مدتي استفاده از آگهي رايگان آگهي-كالا و ديدن بازخورد آن از برخي امكانات پيشرفته سايت هاي درج آگهي همانند ويژه كردن آگهي، نردبان كردن آگهي درج آگهي برجسته استفاده نماييد.

آگهي رايگان آگهي-كالا در سايت هايي كه از قبل بهينه شده اند بسيار كاربرد دارد از درج آگهي بستر مناسب براي ايندكس شدن آگهي ها در موتورهاي جستجو در آنها فراهم شده است. بنابراين سعي كنيد در اينترنت سايت هايي را براي درج آگهي رايگان آگهي-كالا انتخاب كنيد كه از لحاظ موتورهاي جستجو قوي باشند.

درج آگهي رايگان آگهي-كالا امكاني است در دهه اخير آگهي و تبليغات را براي همگان ميسر كرده است و راه را براي كسب و كارهاي هموار كرده است.

 
آگهي رايگان آگهي-كالا دغدغه بسياري از افرادي است كه به دنبال راهي براي تبليغات هستند. آگهي-كالا سايت درج آگهي رايگان با مخاطبين بالا است كه شما را در رسيدن به هدفتان ياري ميكند.

منبع :

http://agahi-kala.blog.ir

پاشازاده: در شان استقلال نيست كه به كنعاني ها پاسخ دهد / مدرسه ما قابل احترام است

 

مهدي پاشازاده در گفت وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري باب خبر، درباره شرايط فعلي تيم فوتبال استقلال گفت: «شرايط براي استقلال خاص شده است. ساختار مديريتي استقلال ?.? سال خوب نبوده و اين تيم را تحت تأثير قرار داده است. من در مورد احمد مددي ، مديرعامل استقلال صحبت نمي كنم و به طور كلي صحبت مي كنم. نتيجه عدم وجود سازمان مديريت مناسب در شرايط فعلي استقلال است. استقلال مشكل مديريتي دارد ، زيرا مي بينيم كه هيئت مديره نمي آيد ، استعفا مي دهد ، اعضا اختلاف نظر دارند يا مشكلات ديگري بوجود مي آيد.

پيشكسوت استقلال با اشاره به صحبت هاي برخي از افسران و معاونان سابق باشگاه كه از وزارت ورزش و جوانان انتقاد مي كردند ، گفت: اگر به عنوان مدير استقلال منصوب مي شديد بايد با اختيارات كامل مي آمديد. اگر حرفي داريد پس بايد آن را مي گفتيد. متأسفانه آنها خيلي مزخرفات مي كنند. همه چيز انجام شده است “بگو!” اين حرف ها به درد استقلال و هوادارانش نمي خورد. هواداران خسته اند و حق با آنها است. بايد يك پاكسازي اساسي از استقلال انجام شود.

پاشازاده درباره انتقادات كادر فني و بازيكنان در مورد اشتباهات داوري مقابل استقلال تصريح كرد: اشتباهات داوري در دنيا وجود دارد اما در شرايط فعلي استقلال قابل تحمل نيست. صبر ديگران ضعيف است و قابل تحمل نيست.

وي در واكنش به توهين محمد حسين كنعاني زادگان ، مدافع پرسپوليس به استقلالي ها ، اظهار داشت: “اين اظهارات نشان دهنده شخصيت و تربيت خانوادگي افراد است”. جايگاه و اصالت استقلال مشخص است. بهتر است اين بازيكن مدت كوتاهي در استقلال باشد و برود ، در غير اين صورت اصالت استقلال زير سوال مي رود. من به هواداران و اعضاي تيم استقلال توصيه مي كنم كه با اين شخص صحبت نكنند زيرا پاسخ دادن كافي نيست. اگر استقلال را انتخاب كرديم به دليل عقبه او و شخصيت ناصر حجازي است. اين افتخار باشگاه استقلال نيست كه به اين بازيكن پاسخ دهد. مدرسه ما احترام است نه مدرسه اي كه توهين آميز باشد.

آيا وزارت ورزش در انتظار تصميم فدراسيون فوتبال است / آيا سرخابي ها دوباره خارجي ها را جذب مي كنند؟

 

در شرايطي كه وزارت ورزش و جوانان براي استقلال و پرسپوليس قبل از ساير تيم ها ، جذب بازيكنان و مربيان خارجي در فصل بيستم فوتبال ليگ برتر ايران را ممنوع كرده است ، اما لغو يا تمديد اين تصميم به ليگ برتر بعدي فصل ليگ ، صبر كنيد اين تصميم فدراسيون فوتبال است.

?? سپتامبر ???? بود كه ممنوعيت جذب بازيكنان و مربيان خارجي براي بيستمين دوره ليگ برتر فوتبال ايران و در كليه باشگاه هاي كشور توسط هيئت مديره فدراسيون فوتبال تصويب شد. پيش از اين ، هفتم ماه مه سال گذشته ، معاون مسابقات قهرماني و توسعه ورزش هاي حرفه اي وزارت ورزش و جوانان اعلام كرده بود كه جذب بازيكنان و مربيان خارجي براي استقلال و پرسپوليس تهران تا اطلاع ثانوي ممنوع است.

سرانجام ، ممنوعيت جذب بازيكنان و مربيان خارجي استقلال و پرسپوليس از هفته بيست و يكم ليگ برتر نوزدهم ايران و ساير تيم ها قبل از فصل نقل و انتقالات ليگ برتر بيستم اجرا شد.

اخيراً ، هيئت رئيسه ليگ فوتبال ايران جلسه اي را تشكيل داد و اعلام كرد كه ممنوعيت جذب بازيكنان و مربيان خارجي از فصل آينده ليگ برتر برداشته خواهد شد. بيست و يكمين دوره ليگ برتر فوتبال ايران ، شاخص ها و معيارهاي قابل توجه براي مديريت انتظار مي رود. و بازيكن خارجي را تعيين كنيد. به گفته سرپرست دبيركل فدراسيون فوتبال ، اين كار توسط گروهي از كارشناسان انجام مي شود و پرونده هاي حقوقي تشكيل مي شود و پس از نهايي شدن دستورالعمل هاي لازم ، پرونده ها به تصويب هيئت مديره مي رسد و انجام مي شود در فوتبال ايران اجرا شود.

با اين وجود هنوز سرنوشت لغو يا تمديد قانون منع جذب بازيكنان و مربيان خارجي در فصل آينده فوتبال ليگ برتر ايران مشخص نيست ، هرچند با مواضع اخير مقامات فدراسيون فوتبال در اين كشور بعيد به نظر مي رسد بيست و يكمين دوره ليگ برتر فوتبال ايران.

در حالي كه وزارت ورزش و جوانان براي اعمال قانون منع جذب بازيكنان و مربيان خارجي ، باشگاه هاي استقلال و پرسپوليس را از جذب بازيكن و مربي خارجي در فصل بيستم ليگ برتر فوتبال ايران منع كرده است ، بنابراين قوانين توسط سازمان ليگ و فدراسيون فوتبال به ساير باشگاههاي كشور نيز سرايت كرده است ، اما هيچ موضع رسمي توسط وزارت ورزش و جوانان در مورد فصل بعدي ليگ برتر و شرايط استقلال و پرسپوليس اتخاذ نشده است!

https://afzoonehkhabar.ir

https://akhbar-best.ir

https://anzalkhabar.ir

https://arvandkhabar.ir

https://asoodehkhabar.ir

https://behhnews.ir

https://behimo.ir

https://behradkhabar24.ir

https://behseo7.ir

https://benikhabar.ir

https://bestnews20.ir

https://big24khabar.ir

https://bobkhabar.ir

https://fastestnews.ir

https://favseo.ir

https://ganjelearn.ir

https://goalkhabar.ir

https://hamoonkhabar.ir

https://hanikhabar.ir

https://healthbartar.ir

https://kavehkhabar.ir

https://magimo.ir

https://meloakhbar.ir

https://modernkhabar.ir

https://mosimag.ir

https://mozhekhabar.ir

https://nicekhabar.ir

https://niiaznews.ir

https://nilofilm.ir

https://nobkhabar.ir

https://onekhabar.ir

https://pedar100news.ir

https://rahenoandishe.ir

https://rashedkhabar.ir

https://realimo.ir

https://redkhabar.ir

https://rezkhabar.ir

https://sahelekhabar.ir

https://sepmag.ir

https://speedakhbar.ir

https://techbest100.ir

https://technologykhabar.ir

https://vipkhabar24.ir

https://webishotak24.ir 

معاون توسعه مسابقات قهرماني و ورزش حرفه اي وزارت ورزش و جوانان ، اخيراً در پاسخ به سوال درباره احتمال لغو قانون منع جذب بازيكنان و مربيان خارجي در فصل آينده ليگ برتر فوتبال ايران ، گفت: “تصميمي گرفته شده است به طور كلي گرفته شده است و فدراسيون براي ارائه جزئيات است. ” “اين موضوع قرار است مورد بررسي قرار گيرد و اگر قرار است اين قانون اجرا شود ، بايد به گونه اي باشد كه به فوتبال ما آسيب نرساند.”

بنابراين ، در شرايطي كه وزارت ورزش و جوانان زودتر از فدراسيون فوتبال و سازمان ليگ تصميم گرفت بازيكنان و مربيان خارجي را در مرحله بيستم ليگ برتر فوتبال ايران ممنوع كند ، او منتظر تصميم فدراسيون فوتبال در مورد فصل آينده است ، به نظر نمي رسد او اين بار قبل از ساير باشگاه ها تصميمي بگيرد.

 

 

 

 

كانال استخدامي و كاريابي دوري جاب

۳۸ بازديد

كانال استخدامي و كاريابي دوري جاب

كانال استخدامي و كاريابي دوري جاب با وجود كاربران زياد و پايداري كه هر روز هم بر اين آمار افزوده مي‌شود خود را متعهد مي‌داند كه در اسرع وقت پاسخگوي شما عزيزان باشد.

همانطور كه از اسم كانال مشخص است فعاليت ما در حوزه استخدام و كاريابي است و تمامي كارفرمايان و كارجويان مي‌توانند از مزاياي كانال استخدامي و كاريابي دوري جاب استفاده كنند.

چه كساني در كانال استخدامي و كاريابي دوري جاب عضو شوند:

  1. كارگران جوياي كار
  2. زنان خانه دار كه جوياي كار در منزل هستند.
  3. كارشناسان و مقاطع بالاتر با تخصص هاي مختلف كه جوياي كار در شركت يا نهادي معتبر هستند.
  4. متقاضيان دوركاري مانند دانشجويان
  5. كارفرمايان كه جوياي استخدام نيروي انساني در زماني اندك هستند.
  6. متقاضيان گذاشتن تبليغ و آگهي با قيمت مناسب
  7. كساني كه براي دوستان يا آشنايان خود دنبال كار مي‌گردند.

m4_49y.png

حتي شما والدين عزيز كه نگران بيكاري فرزند يا فرزندان خود هستيد مي‌توانيد با عضويت در كانال استخدامي و كاريابي دوري جاب و مشاهده هزاران آگهي استخدامي كمي از دغدغه‌هاي خود كاهش دهيد.

چرا در كانال استخدامي و كاريابي دوري جاب عضو شويم:

  1. پاسخگويي سريع مشاوران
  2. فراواني و تنوع آگهي هاي استخدامي
  3. قيمت مناسب پذيرش آگهي و تبليغ
  4. رضايت كاربران كه در كانال هم قابل مشاهده است.

ما به شما كارجويان و كارفرمايان پيشنهاد مي‌كنيم براي پيدا كردن كار مناسب يا گذاشتن تبليغ كمي حوصله كنيد و عجله به خرج ندهيد.

امروز ضرورت است كانالي براي هدف مورد نظر انتخاب كنيد كه علاوه بر معتبر بودن بتواند پاسخگوي نيازهاي شما بدون فوت وقت باشد. 

آدرس ما:

پيشنهاد مي‌كنيم براي داشتن خيالي امن و آسوده و برخورداري از مزايايي كه گفته شد زمان را از دست ندهيد و عضو كانال ما به آدرس @karyabi_doorijob  شويد.

ما را به دوستان خود نيز معرفي كنيد.

جهت ورود به كانال هاي استخدامي  اينجا كليك كنيد

 

 

بهترين فرش ماشيني كدام است؟

۳۷ بازديد

قيمت فرش ماشيني از آن شاخص هايي است كه در شرايط اقتصادي امروز، براي بسياري از خريداران فرش از اهميت بسيار زيادي برخوردار گشته است. با توجه به شيوع ويروش كرونا و ركود حاكم بر بازار و كاهش قدرت خريد مردم، انتخاب يك فرش ماشيني زيبا كه هم از كيفيت و دوام مناسب برخوردار باشد و هم داراي قيمتي مناسب باشد خواسته بسياري خريداران است. كارشناسان همواره توصيه مي كنند هيچوقت كيفيت را فداي قيمت نكنيد. شما مي توانيد يك فرش ماشيني ارزان قيمت را خريداري نماييد اما پس از يكسال متوجه خواهيد شد فرشي كه تهيه كرده ايد ديگر كيفيت لازم براي استفاده در منزلتان را ندارد و مجبور خواهيد بود دوباره هزينه كنيد. و اين با توجه به هزينه بر بودن كالايي مثل فرش (حتي انواع بي كيفيت و ارزان قيمت آن)، از لحاظ اقتصادي اصلا مقرون به صرفه نيست. اين در حالي است كه اگر ابتدا كمي بيشتر هزينه كنيد و يك محصول با كيفيت را خريداري نماييد حداقل تا 10 سال مي توانيد بدون نگراني از آن استفاده نماييد.

در گذشته فقط چند برند محدود مانند فرش مشهد و چند برند در شهر كاشان به توليد فرش ماشيني مي پرداختند اما با توجه به افزايش چشم گير توليدكنندگان فرش ماشيني در سال هاي اخير و تبليغات فراوان رسانه اي، پيدا كردن فرشي كه واقعا تمام خصوصيات يك فرش خوب را داشته باشد كار دشواري شده است بويژه زماني كه بدانيد فرش ماشيني از آن دسته كالاهايي است كه از ظاهر آن نمي توان به كيفيت و دوام آن پي برد! بله تمام فرش هاي ماشيني موجود در بازار در ابتدا، هم از نرمي و لطافت مناسب و هم از جلوه و جلاي رنگ زيبايي برخوردارند اما نكته اينجاست كه همين فرش ممكن است بعد از چند ماه استفاده، نرمي و لطافت خود را از دست داده و بعد از اولين شست و شو به يك فرش بي رنگ و رو تبديل شود. مشكلاتي از قبيل چسبيدن نخ، مو و ... به فرش و سختي جاروكشي، آب رفتن فرش يا سرد بودن آن در زمستان و داغ بودنش در تابستان از ديگر مشكلاتي است كه يك فرش ماشيني بي كيفيت مي تواند به همراه داشته باشد.

حالا حتما مي پرسيد بهترين فرش ماشيني كدام است؟ به ويژه زماني كه بدانيد كيفيت فرش ماشيني و تعداد شانه و تراكم بافت آن، دو عامل اصلي تعيين قيمت فرش هم به شمار مي روند. براي آگاهي از كيفيت يك فرش بايد در مرحله اول به جنس الياف آن دقت كرد. در مورد شانه و تراكم فرش هم به طور خلاصه مي توان گفت هرچه شانه و تراكم فرش ماشيني بالاتر باشد ظرافت و زيبايي آن افزايش يافته و ارزش آن بيشتر مي شود. در جدول زير قيمت محصولات تعدادي از شناخته شده ترين برندهاي فرش ماشيني كشور را ملاحضه مي كيند. البته معمولا فروشندگان با توجه به شرايط اقتصادي و موقعيت هاي زماني مختلف، تخفيف هايي روي اين قيمتها در نظر مي گيرند كه مي توانيد روي آن ها هم حساب كنيد. نكته ديگر اينكه داشتن قيمت بالا يا حجم بالاي تبليغات تلويزيوني لزوما نمي تواند نشان دهنده كيفيت محصولات يك فروشگاه يا برند باشد پس حتما قبل از انتخاب محصولات يك برند تحقيقات كافي در مورد آن داشته باشيد. بهترين راه تحقيق در اين زمينه پرس و جو و بررسي تجربيات مصرف كنندگان قبلي محصولات آن برند مي باشد. آنچه در زير مشاهده مي كنيد قيمت فرش هاي 12 متري برندهاي شناخته شده فرش كشور از قبيل فرش نگين مشهد، فرش قيطران، قالي سليمان، فرش كاشان و .... مي باشد كه مربوط به آذر ماه سال 99 است. البته اين قيمتها ممكن است در طول زمان دستخوش تغييراتي شوند اما همواره مي توانيد براي آگاهي از آخرين قيمت ها به پايگاه اينترنتي ايفرش مراجعه نماييد.

نام برند / تراكم بافت

700شانه تراكم 2550

1200 شانه تراكم 3600

فرش مشهد

9985000

12924000

فرش نگين مشهد

9985000

13928000

فرش آرا مشهد

9985000

13700000

فرش زمرد مشهد

9343000

13950000

فرش كاشان (توليدي هاي مختلف)

7300000

8700000

 

 

 

 

 

مهندسان ايراني پيشرو در زمينه كيف پول ديجيتال

۳۰ بازديد

 

مديرعامل موسسه برگ زيتون از ارائه نخستين ارز ديجيتال ايراني با پشتوانه سه بيمه ايران، البرز و رازي خبر داد و گفت: عرضه خصوصي اين رمز ارز ايراني از فردا به مدت ده روز آغاز مي شود.

عباس جم مديرعامل موسسه برگ زيتون در نشست خبري با حضور اصحاب رسانه  از راه اندازي نخستين كيف رمز پايه ايراني با قابليت اتصال به فضاي بين الملل خبر داد و گفت: عدم قانون گذاري مناسب و بي تدبيري طي اين مدت فرصت بهره مندي ايرانيان از فضاي ارز رمز ها را گرفت لذا اگر قرار باشد كشور ايران تحولي را رقم بزند، بايد به بازار بين المللي در بازار ارز ديجيتال بپيوندد.

 

وي با بيان اينكه آماده ايم كه آينده اي خوبي در زمينه ارز رمز در كشور را رقم بزنيم، افزود: براي عبور از تحريم ها با استفاده از رمز ارز ها سه ضلع نياز است كه نخستين آن "فناوري بلاك چين بومي" و مهترين موضوعي كه اگر بخواهيم يك توكن در كشور داشته باشيم.

 

بنابه گفته مديرعامل شركت برگ زيتون، مجموعه هاي مختلف در كشور با هزينه هاي زياد روي شبكه هاي خارجي از جمله اتريوم توكن منتشر كردند و بعد روي شبكه هاي ديگر اما به دليل چند برابر شدن كارمزد شبكه موفق به ادامه كار نشدند و موجب هدر رفتن سرمايه هايشان شد.

 

وي تصريح كرد: اگر مي خواهيم به شبكه بلاكچين جهاني بپيونديم در ابتدا بايد يك بلاكچين بومي داشته باشيم لذا در كشور هاي همجوار شركت برگ زيتون توانست پلتفرم گرافين را بومي سازي كرده و سورس آن هم به رايگان در اختيار شركت هاي دانش بنيان قرار مي دهد.

 

جم كاركرد هاي كيف پول ايراني را مورد اشاره قرار داد و گفت: بسياري از كيف هاي پول در ايران اكنون بسته شده است و به همين خاطر بسياري از سرمايه ها از كشور رفت ، بنابراين بايد حتما كيف پول رمز پايه ايراني داشته باشيم، تا قابليت تعيين آدرس هاي بين المللي را داشته باشد.

 

مديرعامل شركت برگ زيتون با تاكيد بر اينكه نخستين كيف رمز پايه ايراني با قابليت اتصال به شبكه هاي بين الملل را با بسياري از مشكلات كه وجود داشت راه اندازي كرديم، بيان كرد: جمعيت قابل توجهي در زمينه رمز ارزها فعاليت دارند اما به دليل نبود صرافي موفق به انتقال وجه نشده بودند لذا برگشت پول امكان پذير نبود بنابراين "صرافي برخط رمز پايه" ديگر خدمتي بود كه توسط اين شركت راه اندازي شده است.

اين كارآفرين در حوزه ديجيتال ادامه داد: صرافي بين المللي را در كشور استوني راه اندازي كرده ايم لذا با افتخار در صرافي بين المللي سريكس ?? به چهار كشور آمريكا، كانادا، انگليس و رژيم صهيونيستي سرويس نمي دهيم.

 

جم از ارائه رمز ارز ايراني bzb «نخستين ارز ديجيتال ايراني» با پشتوانه سه بيمه ايران، البرز و رازي خبر داد و گفت: ابتداي سال ??  براي ارز bze توكن ارائه كرديم كه در ? صرافي بزرگ دنيا اين توكن پذيرفته شده است لذا از فردا همزمان با ميلاد امام رضا(ع) به مدت ?? روز با ?? هزار توكن bzb عرضه خصوصي در سايت https://zarnetwork.com آغاز مي شود و هركدام به قيمت ?? ميليون تومان است.

 

مديرعامل شركت برگ زيتون معتقد است كه در آينده صادرات و واردات از طريق bze انجام شود و بازگشت پول به راحتي صورت مي گيرد.

وي اضافه كرد:  در ?? بهمن سال گذشته توكن bze را به مبلغ ?? ريال عرصه كرديم و طي مدت ? ماه قيمت آن به ?? تومان رسيده است؛ مرام نامه شبكه زر در زر نتورك قابل دسترسي است.

 

دكتر عباس جم در پاسخ به پرسش خبرنگاران مبني براينكه چه اطميناني وجود دارد كه اين رمز ارز همانند ديگر ارز هاي ديجيتال ايراني با شكست مواجه نشود؟ گفت:  ارزهاي قبلي نقد شوندگي بسيار سختي داشتند اما bze را به تتر مي توانيد تبديل كنيد و اينكه اين رمز ارز با پشتوانه بيمه همراه است.

 

اين كارآفرين حوزه ديجيتال در پايان با اشاره به رشد بازار تجارت با ارز هاي ديجيتالي تاكيد كرد: براي ورود كشورمان به اين حوزه در جهت دور زدن تحريم ها يك همت مضاعف مي طلبد كه بايد همه با هم دست به دست دهيم و بدون هر نگاه منفعت طلبانه در اين حوزه فعاليت كنيم.

 

مهندسان ايراني پيشرو در زمينه كيف پول ديجيتال

 

حسين جرئتي، رئيس هيئت مديره هلدينگ رستاك نيز در ابتداي اين جلسه با اشاره به راه اندازي نخستين بلاك چين ايراني توسط موسسه برگ زيتون در ايران بيان كرد: با تلاش مهندسان ايراني امنيت رمز ارزها و كيف پول امن نرم افزاري و سخت افزاري ايراني ايجاد شده است، شايان ذكر استدر دنيا كيف پول هاي نرم افزاري رمز ارز كه پيام رسان داشته باشد تعداد كمي داريم اما شبكه زر اين كار را انجام داده است.

 

رئيس هيئت مديره هلدينگ رستاك افزود: كيف پول نرم افزاري يك محيط امن براي ذخيره و انتقال رمز ارز است كه با سيستم عامل هاي اندرويد و ios بر روي تلفن هاي همراه كار ميكند،ايشان همچنين اضافه كردند ممكن است ارزها در كيف هاي نرم افزاري رمز ارز دچار مشكل شود اما در كيف پول سخت افزاري امنيت بسيار بالائي وجود دارد.

 

اين كارآفرين نمونه عرصه ديجيتال با تشريح امكانات كيف پول هاي نرم افزاري و سخت افزاري ايراني ، تاكيد كرد: در كيف پول هاي ما مولتي ساين بودن جز امكانات مهم است كه امكان دسترسي ? نفر يا چند نفر در كيف پول وجود دارد و چند نفر با هم ميتوانند با خيالي آسوده يك سرمايه را در يك كيف پول ذخيره كنند و دسترسي به آن نيازمند داشتن همزمان تمام رمزهاي همه افراد است درست مانند حساب هاي بانكي دو يا چند امضا و هر كدام رمز خودشان را دارند ، وي افزود در كيف پول هاي سخت افزاري ايراني قابليت otp پياده سازي شده است ، بدين صورت كه پس از پيكربندي كيف پول آن را به يك شماره تلفن همراه متصل مينمائيد و كاربر پس از ورود رمز يك رمز يكبار مصرف از طريق پيامك بر روي گوشي تلفن همراه خود دريافت ميكند و با وارد كردن آن به كيف پول وارد و به ارزهاي ذخيره شده در آن دسترسي خواهد داشت كه اين موضوع فقط در كيف پول رمز پايه سخت افزاري ايراني جهت به حداكثر رساندن امنيت سرمايه ها پياده سازي شده است درست همانند رمز پوياي سيستم بانكي كشور.

 

به گفته حسين جرئتي مديرعامل هلدينگ رستاك ، نخستين سامانه تجارت جهاني با رمز ارز به ?? زبان دنيا توسط هلدينگ رستاك ايجاد شده كه در شرايط تحريم اقدام خوبي به شمار مي رود و برگشت هزينه كالا و محصولات در صادرات خارجي با اين سامانه حل مي شود.

 

وي در پايان تصريح كرد: از نخستين باشگاه رمزپايه كشور به زودي رونمايي مي شود و در اين باشگاه بدون نياز به سخت افزارهاي گران قيمت و برق زياد ارز ديجيتال را مردم مي توانند استخراج كنند.