ماژول هاي تشخيص چهره و دوربين مدار بسته حرارتي جديد هايك ويژن

 

دوربين مدار بسته حرارتي هايك ويژن توانست جايزه ESX 2018 را به خود اختصاص دهد ، دوربين حرارتي تحت شبكه هايك ويژن يك دوربين مخصوص پوشش فضاي حفاظت پيراموني با امكان آناليز هوشمند تصوير مي باشد ، رزولوشن دوربين ??? در ??? مي باشد علاوه بر دوربين حرارتي، يك دوربين دو مگا پيكسل با سنسور cmos و قابليت DarkFighter نيز در كنار اين دوربين حرارتي تعبيه شده است.

موسسه نوآوري ESX با انتخاب فناوري هاي تاثير گذار و پيشگامانه در حوزه ايمني و صنعت امنيت هر ساله محصولاتي را به عنوان محصول برتر معرفي مي كند كه امسال دوربين حرارتي هايك ويژن توانست اين جايزه را به خود اختصاص دهد. دوربين مدار بسته DS-2TD2616-7/10 هايك ويژن معمولا براي حفاظت پيراموني استفاده مي شود و آناليز هوشمند و رزولوشن اين دوربين از ويژگي هاي اين دوربين برنده است. دوربين حرارتي هايك ويژن با دو نوع لنز ? يا ?? ميليمتر توسط هايك ويژن ارائه شده است.

همانگونه كه گفته شد، علاوه بر دوربين مداربسته حرارتي يك دوربين دو مگا پيكسل نيز با سنسور CMOS  و تكنولوژي DarkFighter براي پوشش بهتر در كنار اين دوربين حرارتي تعبيه شده است كه از اين دوربين يك برنده ساخته است. بنا به نظر هايك ويژن ، اين دوربين در نور ????? لوكس، تصوير رنگي ارائه مي دهد، برخي از ويژگي هاي اين دوربين عبارتند از فيلتر كردن آلارم هاي اشتباه ، قيمت مقرون به صرفه، امكان تشخيص نفوذ ، حفاظت پيراموني مناسب و مواردي از اين دست مي باشند.

تكنولوژي به كار رفته در اين دوربين به صورت تلفيقي از دو نوع سياه و سفيد دوربين حرارتي و تصوير رنگي دوربين IP مي باشد ، نمايش چند تصوير با يكديگر، تغيير تصاوير و سهولت استفاده از دوربين از ديگر مزاياي اين دوربين حرارتي هايك ويژن به حساب مي آيد.

جفري او به عنوان مدير عامل هايك ويژن ايالات متحده و كانادا  گفت : بررسي و انتخاب شدن ما توسط تيم داوران ESX  از افتخارات ما به حساب مي آيد، ما افتخار مي كنيم كه اين دوربين تركيبي را براي مشتريان خود ارائه كرده ايم تا نياز هاي آنها را به بهترين نحو پاسخگو باشيم. در واقع اين دوربين هايك ويژن يك راه حل مناسب براي مقابله با جرم و جنايت و تروريسم و همچنين حفاظت از مردم در جوامع به حساب مي آيد.

ماژول هاي تشخيص چهره جديد هايك ويژن بر پايه هوش مصنوعي

 

هايك ويژن به عنوان يكي از رهبران صنعت دوربين مدار بسته با معرفي ماژول  هاي جديد تشخيص چهره خود توانست بار ديگر مشتريان را تحت تاثير قرار دهد. اين ماژول ها با استفاده از الگوريتم هاي هوش مصنوعي مي تواند چهره افراد را شناسايي كرده و سپس اجازه تردد آنها به قسمت هاي مختلف ساختمان يا شبيه به آن را بدهد.

سه ماژول جديد هايك ويژن چهره افراد را با استفاده از AI شناسايي و تشخيص مي دهد و كاربران مي توانند با كمك آنها سناريو هاي متعددي را اجرا كنند ، اين ماژول ها عبارتند از :

  • ماژول تشخيص چهره ديواري هايك ويژن مدل DS-K1T604MF و DS-K1T606MF
  • ماژول پايه و تشخيص چهره ديواري هايك ويژن مدل DS-K1T605MF
  • ماژول تشخيص چهره تركيبي براي استفاده در تجهيزات كنترل تردد مدل DS-K5603-Z

تمامي ماژول هاي جديد هايك ويژن به سادگي نصب و راه اندازي مي شوند از ماژول ديواري براي نصب در قسمت درب ورودي ساختمان هاي مختلف استفاده مي شود . ماژول پايه و ديواري براي نصب در حالت عمودي ( روي ستون يا روي ميز و مواردي شبيه به آن ) طراحي شده است. از ماژول متحرك نيز براي نصب در موقعيت هايي كه افراد مختلف در جهت هاي مختلفي از جلوي ماژول عبور مي كنند استفاده مي شود.

بيشتر بخوانيد : خدمات  نصب دوربين مداربسته

سيستم ضبط هايك ويژن شامل NVR هوشمند اين شركت امكان ضبط تصوير و تعريف سناريو هاي مختلف را با استفاده از اين ماژول هاي تشخيص چهره براي مشتريان فراهم مي كند. ماژول هاي تشخيص چهره هايك ويژن به صورت ?:? يا ?:N ارائه شده است يعني از طريق راه هاي متعددي مي توان اين ماژول را به محصولات تصوير برداري هايك ويژن اضافه نمود.

تشخيص چهره فوري با دقت بالا

تشخيص چهره افراد توسط اين ماژول هاي جديد هايك ويژن با دقت بالاي 99% و در زمان بسيار كوتاهي انجام مي شود . كاربر اتاق كنترل مي تواند به سادگي هر تصوير چهره اي را تشخيص داده يا در زماني كمتر از نيم ثانيه با تطبيق خودكار سيستم ، فرد مورد نظر را شناسايي نمايد. در موقعيت هاي شلوغ هر ماژول هايك ويزن توان شناسايي 40 نفر در دقيقه را به مشتريان ارائه مي دهد.

مطالعه بيشتر:  تي وي تي

از ماژول هاي تشخيص چهره هايك ويژن مي توان به منظور پوشش بسياري از نياز هاي حفاظتي استفاده كرد. انتخاب چندين حالت براي تاييد دسترسي شامل تشخيص توسط چهره فرد ، كشيدن كارت ، مقايسه تصوير و حالت هاي سفارشي ديگر كه هر كدام با توجه به نياز مشتريان مي تواند توسط اپراتور انتخاب شود. از اين ويژگي كاربردي هايك ويژن مي توان در ساختمان هاي مسكوني و تجاري ، ادارات دولتي ، كسب و كارهاي كوچك يا بزرگ ، كارخانجات و مواردي مانند اين استفاده نمود.

 

 

تفاوت وب سايت با وب اپليكيشن چيست؟

۵۰ بازديد

تفاوت وب سايت با وب اپليكيشن چيست؟

وب اپليكيشن يك نرم افزار كاربردي است كه پس از بررسي و تجزيه تحليل يك مجموعه و مشخص كردن دقيق نقش ها، عملكردها، عمل گرها و روال ها براي آن مجموعه طراحي ميشود و قابل ارائه در شبكه داخلي و اينترنت مي باشد.

بنابراين باتوجه به نياز وب اپليكيشن به شناخت مجموعه و تجزيه تحليل، طراحي و پياده سازي آن مدت زمان بيشتري نياز دارد و هزينه بيشتري را هم صرف مي كند.

در مورد فرق وب اپليكيشن با وب سايت ديدگا ه ها مختلف و گاهي اوقات تفاوت هاي بسيار ظريف وجود دارد كه غالبا تشخيص تفاوت هارا بسيار پيچيده ميكند.معمولا اين دو اصطلاح به شكل غلط به جاي هم استفاده ميشوند و با توجه به اختلاف هاي فني و ريز و ظريفي كه وجود دارد نمي توان به استفاده اشتباه اين دو لغت با هم ايراد گرفت.

معمولا وب سايت به يك برنامه كاربردي گفته مي شود كه در اينترنت ارائه ميشود و به انتشار يك خبر يا يك مطلب و يا ارائه توضيحات در مورد يك خدمت مي پردازد.

پس مي توان گفت كه تاكيد وب سايت بر محتوا مي باشد ولي وب اپليكيشن بر عمل و تعامل تكيه دارد.

يك وب سايت يك مطلب را براي همه بطور يكسان نمايش مي دهد ولي براي مثال، يك وب اپليكيشن ارتباط با مشتري باتوجه به ويژگي هايي كه در اثر تعامل با كاربر كسب كرده، اطلاعات را پردازش مي كند و مطلبي را به كاربر نمايش مي دهد كه مورد نياز آن كاربر است و به سليقه، سن، توانايي مالي و جنسيت او بسيار نزديك است و اين مطلب متفاوت با مطلبي است كه به يك كاربر ديگر نمايش مي دهد.

يك مثال ديگر، يك پزشك يك وب سايت دارد و يك سري اطلاعات را از كاربر دريافت مي كند و سپس يك سري خدمات را به آنها ارائه ميدهد.مثلا پس از ثبت نام كاربر در سايت، كاربر مي تواند سوال هاي پزشكي خود را بپرسد و پزشك به آنها پاسخ دهد. پس از مدتي پزشك اطلاعاتي از بيماران و كاربران سايت خود دارد، كه مي تواند با طراحي يك وب اپليكيشن به تجزيه و تحليل آماري اين اطلاعات بپردازد و باتوجه به سن و جنسيت و موقعيت مكاني زندگي بيماران و مشكلاتي كه براي آنها رخ داده است و در سايت سوال نموده اند، به شناخت بيماري و روش هاي درمان بهينه تر برسد ويا اينكه رخداد عوارض ديگر را پيش بيني نموده و به بيمار اطلاع بدهد و يا اينكه با توجه به مشكلات بيمار راهنمايي هاي دقيق تري را ارائه نمايد.

شهرنت شبكه اجتماعي خريد و فروش كالا و خدمات. شهرنت فروشگاهي به وسعت شهر شماست. شهرنت در اپليكيشن شهرنت شما مي توانيد با توليد محتوا و به ازاي لايك و كامنت هاي دريافتي خود درآمد مستقيم ريالي داشته باشيد.

 

از نمونه هاي بسيار قدرتمند وب اپليكيشن مي توان به webmaster گوگل اشاره نمود كه اطلاعات بسيار ريز و متفاوت را از سايت جمع آوري مي نمايد، و پس از كنار هم گذاشتن آنها و تجزيه تحليل آنها اطلاعات بسيار با ارزش و قدرتمندي را به صاحبان سايت ها ارائه مي دهد. كه صاحبان سايت ها با مطالعه اين اطلاعات و نمودار ها، استقبال از سايت، صفحات پربازديد، كلمات كليدي، موقعيت مكاني بازديدكنندگان و ... را متوجه شده و از آنها استفاده مي نمايد و با بهره گيري از اين اطلاعات درآمد هاي بيشتري را كسب مي نمايد.

 

 

وب اپليكيشن هاي PWA – فناوري جديد دنياي وب

وب‌اپليكيشن‌هاي پيش رونده (Progressive Web Apps) يا به اختصار PWA يك فناوري جديد در حوزه طراحي اپليكيشن هاي موبايل تلقي مي شود اين فناوري ابتدا در سال ???? و توسط گوگل معرفي شد، گوگل با امكانات جديدي كه در اينگونه از اپ هاي تحت وب تعبيه كرد امكان نزديك كردن وب اپلكيشن ها به اپليكشين هاي بومي(Native) را فراهم نمود
اگربخواهيم به اختصار در مورد PWA صحبت كنيم مي توان گفت PWA در واقع همان وب اپليكيشن مي باشد كه از فناوري هاي مدرن جهت نزديك كردن كاركرد خود شبيه يك اپليكيشن معمولي بهره برده است، سه قابليت مهم كه قبلا در وب اپليكيشن ها نبود شامل ارسال اعلان از سمت سرور، قابليت افزودن به صفحه خانگي و عملكرد آفلاين جزوه فناوري هاي مدرني مي باشد كه از آنها صحبت كرديم!
به چه دليل وب اپليكيشن هاي PWA در كشور ما مي تواند موفق تر عمل كند؟
نكته اول يك مبحث جهاني است و تحقيقات اخير نشون داده كه خيلي از مردم بيشتر از چند نوع اپليكيشن مشخص در گوشي خود را استفاده نمي كنند! تازه ابتدا بايد جستجو كنند، نصب كنند و بعد استفاده كنند بعد از يك مدت هم كلا ممكنه از اون استفاده نكنند! اما در حالت اپليكيشن PWA تنها با يك آدرس مي تواند به آن دسترسي داشته باشد.
نكته دوم تحريم هاي اعمال شده در گوشي هاي آيفون شانس موفقيت PWA ها در ايران را خيلي بيشتر كرده است، نمونه هاي عملياتي را در بعضي از اپ هاي بزرگ ايراني مشاهده مي كنيد.
نكته مهم اينكه وب اپليكيشن هاي PWA قابليت نصب و قرارگيري آيكون رو دارند! در نهايت بايد توجه نمود كه PWA ها دوران اوليه تكامل خود را سپري مي كنند و نمي توان آينده آنها را قضاوت نمود.

 

 

 

ماشين ظرفشويي چيست؟

۳۶ بازديد

ماشين ظرفشويي چيست؟

 

برخلاف تصور ما ، قدمت ماشين ظرفشويي بيش از 160 سال است و انسانها مدتهاست كه به فكر شستن ظروف و ظروف خود با اين دستگاه هستند.

 

اولين ماشين ظرفشويي در حدود سال 1850 اختراع شد ، اما مانند ماشين هاي لباسشويي ، ماشين هاي بسيار بزرگي وجود دارد كه از انرژي بخار و منابع آب گرم براي خيساندن بيش از يك ظرف در يك زمان استفاده مي كنند.

 

با گذشت زمان و پيشرفت تكنولوژي ، تغييري در اين دستگاه ايجاد شده است كه در سال 1970 ، با صنعتي شدن كشورها و به كارگيري زنان ، نياز زيادي به تبديل شدن اين دستگاه به دستگاه ضروري ديگر امروز وجود داشت.

 

به گزارش تيز فروش همه لوازم خانگي لوازم خانگي با اين مسئله روبرو هستند كه چگونه مشتري بيشتري را به محصول خود جذب كنند. براي ماشين هاي ظرفشويي نيز بازار در حال رشد است ، به ترتيب 99.7 دستگاه بيشتر از ساير لوازم خانگي وجود دارد ، زيرا خانوارهاي آمريكايي و اروپايي يخچال دارند ، اما تنها 57 درصد از ماشين هاي ظرفشويي استفاده مي شود. اين درصدها توسط سازنده ماشين ظرفشويي اميدوار هستند اما نشان مي دهد اگر از ماشين ظرفشويي استفاده مي كنيد ، ممكن است مشخص باشد كه اگر اين لوازم خانگي مزاياي شستن ظرف ها را به شما بدهند. براي جلب مشتري ، آخرين پيشرفت در ساخت ماشين ظرفشويي مي تواند گزينه بهداشتي با چرخه حرارت بالا براي از بين بردن باكتري ها باشد. كاهش سر و صدا ، بهره وري انرژي و تميز كردن ظروف از ويژگي هايي است كه به طور معمول بهبود مي يابد.

 

اصولاً ماشين ظرفشويي رباتي است كه ظرف را از كاتيف تميز كرده و با آب مي شويند.

ماشين ظرفشويي 14نفره سامسونگ مدل 9530

 

 انسان ها بايد ظروف را درون آن قرار دهند ، مواد تشكيل دهنده را به شما اضافه كنند ، چرخه هاي شستشوي مناسب را تنظيم كرده و روشن كنند. طبق مراحل زير:

1 - آب وارد دستگاه مي شود.

 

2 - آب را به دماي مناسب مي رساند.

 

3 - مواد شوينده به طور معمول در زمان مناسب به طور خودكار باز مي شوند.

 

4- آب براي پاكسازي ظروف توسط جت پمپ پاشيده مي شود.

 

5- آب كثيف تخليه مي شود.

 

6 - دوباره آب پاشي مي كند.

 

7 - آب دوباره تخليه مي شود.

 

علاوه بر اين ، ماشين ظرفشويي شما را بررسي مي كند تا مطمئن شود همه چيز به درستي كار مي كند. سنسور دماي آب را تشخيص مي دهد. ماشين ظرفشويي از گرم شدن بيش از حد ظروف يا آسيب ديدن آن جلوگيري مي كند. اگر مي توانيد ماشين ظرفشويي را بيش از حد سرريز كنيد ، يك حسگر ديگر مي تواند سطح آب را بالا يا نه و عملكرد تخليه را تشويق كند. برخي از ماشين هاي ظرفشويي حتي داراي حسگرهايي هستند كه مي توانند آب ظروف را تشخيص دهند. از آنجا كه آب به اندازه كافي شفاف است ، ماشين ظرفشويي مي داند كه ظروف تميز هستند.

ماشين ظرفشويي 14 نفره بكو مدل DFN26421W

 

چگونه Netflix را با اين نام مجاز نمي باشد تماشا كنيم

۳۸ بازديد

چگونه Netflix را با اين نام مجاز نمي باشد تماشا كنيم

آيا مي خواهيد محتواي ارائه شده توسط Netflix را تماشا كنيد؟ بنابراين اين مقاله را بخوانيد.

آيا براي تماشاي Netflix به اين نام مجاز نمي باشد نياز داريد؟ براي تماشاي بهترين فيلم ها ، سريال ها و محتواي مسدود شده در منطقه يا كشور خود - مانند محتواي موجود در ايالات متحده و انگلستان - به اين نام مجاز نمي باشد نياز داريد كه اگر در آن كشورها نباشيد Netflix به شما نشان نمي دهد . .

 

چگونه Netflix America را از هر كشوري تماشا كنيم

يك حساب Chitaاين نام مجاز نمي باشد انتخاب كنيد

يك سرور انتخاب كنيد

هنگامي كه اين نام مجاز نمي باشد خود را روشن كرديد ، مي توانيد محل اتصال را انتخاب كنيد. اگر مي خواهيد نمايش ها و محتوا را در ايالات متحده تماشا كنيد ، يك سرور پراكسي در هر نقطه از ايالات متحده انتخاب كنيد يا اگر مي خواهيد به جاي آن نمايش از كشورهاي ديگر را تماشا كنيد ، سرورهاي كشورهاي ديگر را انتخاب كنيد. بعضي از كشورها مانند آلمان و ايالات متحده حتي سرورهاي Chitaاين نام مجاز نمي باشد را براي پخش آنلاين يا پخش آنلاين بهينه كرده اند!

 

 

 

به تماشاي!

وقتي اين نام مجاز نمي باشد متصل شد ، آماده كار هستيد. وارد Netflix شويد و تماشا را تا آنجا كه مي خواهيد شروع كنيد ، بدون هيچ محدوديت و مشكلي!

 

 

 

چرا براي تماشاي Netflix از اين نام مجاز نمي باشد استفاده مي كنيم؟

پاسخ اين سوال ساده است: فرصت هاي بيشتري براي تماشا و تفريح ??پيدا خواهيد كرد! قانون كپي رايت اغلب به اين معني است كه بسياري از نمايش ها يا موارد دلخواه مورد علاقه شما بسته به محل زندگي يا مسافرت شما در دسترس نيستند. اين نام مجاز نمي باشد به شما امكان مي دهد با دسترسي بدون فيلتر به هر نمايش Netflix در كتابخانه جامع خود ، اين محدوديت ها را دور بزنيد.

شايد تعجب كنيد ... اما واقعيت اين است كه كپي رايت و پول در دنياي امروز حرف اول را مي زند (البته تعجب آور نيست!)

 

 

 

چگونه مي توان از كدهاي خطاي Netflix اين نام مجاز نمي باشد / غير مجاز مي باشد جلوگيري كرد

اين خبر ناراحت كننده اي است - Netflix نمي خواهد شما براي دسترسي به تمام محتواي آن از اين نام مجاز نمي باشد استفاده كنيد. اين يك محدوديت قانوني است. اما اگر با Netflix كد خطايي دريافت كرديد ، ناراحت نشويد: فقط كافي است از يك سرور ديگر در كشور مورد نظر خود براي گرفتن آدرس IP كاملاً جديدي كه Netflix آن را تشخيص نمي دهد ، استفاده كنيد و مي توانيد به تماشاي محتواي مورد علاقه خود ادامه دهيد.

 

براي خريد فيلتر شكن Netflix كليك كنيد

 

نحوه تغيير كشورها در Netflix با استفاده از اين نام مجاز نمي باشد

اين يكي از موارد بسيار آسان است. ابتدا از Netflix خارج شويد ، سپس مكان سرور پروكسي Chitaاين نام مجاز نمي باشد خود را در كشوري كه مي خواهيد Netflix را از آنجا تماشا كنيد تغيير دهيد. پس از اتصال به Netflix بازگرديد - مكان شما بايد به طور خودكار به روز شود.

 

 

 

آيا اين نام مجاز نمي باشد واقعاً با NETFLIX كار مي كند؟

آره. اگر نه در اينجا يك محصول جديد فقط براي شما وجود دارد! اگر مشكلي داريد مي توانيد با ما تماس بگيريد.

 

 

 

آيا تماشاي NETFLIX با اين نام مجاز نمي باشد قانوني است؟

 

 

بله ، اما نتفليكس آن را دوست ندارد. در حقيقت ، اين شرايط استفاده از آنها را نقض مي كند و در صورت شناسايي اين نام مجاز نمي باشد ، مي توانند آدرس IP شما را مسدود كنند. اما نه آنطور كه به نظر مي رسد بد است.

 

 

 

آيا NETFLIX مي تواند استفاده از اين نام مجاز نمي باشد را مسدود كند؟

 

 

اگر آنها بخواهند ، از نظر فني مي توانند ، اما آنها نمي خواهند. آنها دست شما را برمي گردانند و برخي از كدهاي خطا را به شما نشان مي دهند (احتمالاً m7111-1331-5059 يا f7111-1331-5059) و ممكن است آدرس IP فعلي شما را مسدود كنند ، اما اين كل موضوع است. آنها به دنبال قطع دسترسي كامل شما نيستند.

 

 

 

آيا استفاده از اين نام مجاز نمي باشد سرعت تماشاي Netflix را كاهش مي دهد؟

 

 

اين ممكن است اتفاق بيفتد اين نام مجاز نمي باشد به عنوان يك واسطه بين شما و Netflix عمل مي كند ، به اين معني كه جريان و داده هاي آنلاين شما بايد توسط سرورهاي اين نام مجاز نمي باشد پردازش شوند. اگر اين نام مجاز نمي باشد سرورهاي كندي داشته باشد ، به اين معني است كه Netflix نيز كندتر و يا از كيفيت پايين تري برخوردار خواهد بود. با اين حال ، سرورهاي اين نام مجاز نمي باشد چيتا با سرعت بالايي كار مي كنند و تا حد ممكن كندي را كاهش مي دهند.

 

 

 

آيا NETFLIX مي تواند Chita اين نام مجاز نمي باشد را تشخيص دهد؟

 

 

مطمئن باشيد مي توانيد. نمي توانم بگويم كه تاكنون چنين اتفاقي نيفتاده است. اما با ويژگي جديد و جذاب IP ما آنها را براي مدت طولاني نمي شناسند.

 

 

 

آيا NETFLIX در هر كشور متفاوت است؟

 

 

بله ، قطعاً همينطور است. در واقع ، نتفليكس مسئوليت مستقيم كارگرداني يا توليد هر چيزي را بر عهده ندارد ، بنابراين آنها حق پخش آن را دارند. غالباً ، دارندگان اين مجموعه ها / نمايش ها / مستندها / فيلم ها به Netflix حق توزيع محتواي خود را در مناطق خاص نمي دهند ، معمولاً به اين دليل كه موجوديت ديگري در آن منطقه قبلاً از اين حقوق برخوردار است يا هيچ گونه حوزه مالي بدست نمي آيد. به همين دليل Netflix بسته به محل زندگي شما بسيار بسيار متفاوت است.

 

 

 

چگونه مي توانم از اين نام مجاز نمي باشد براي تماشاي NETFLIX در دستگاه هاي تلفن همراه استفاده كنم؟

 

 

تنها كاري كه شما بايد انجام دهيد نصب آن است ، سپس Chita اين نام مجاز نمي باشد را روشن كنيد و سپس Netflix را تماشا كنيد.

 

 

 

اگر NETFLIX كار نكند چه كاري مي توانم انجام دهم؟

 

 

اين نام مجاز نمي باشد خود را روشن و خاموش كنيد. اگر Netflix شروع به كار نكرد ، آدرس IP خود را با استفاده از نرم افزار IP تغيير دهيد يا يك سرور جديد براي اتصال به Chitaاين نام مجاز نمي باشد انتخاب كنيد ، سپس دوباره امتحان كنيد. اگر اين كمكي نكرد ، كتاب بخوانيد. ??

 

 

 

آيا مي توانم از اين نام مجاز نمي باشد با ساير سرويس هاي جرياني استفاده كنم؟

 

 

مطمئن! از Amazon Prime Video گرفته تا BBC iPlayer ، اين نام مجاز نمي باشد براي همه آنها كار مي كند. اينكه صفحاتي را به اين سرويس ها اختصاص داده ايم هيچ ارتباطي با انتخاب آنها به عنوان نمونه ندارد. ??

منابع و مآخذ:

چيتا وي پي ان : نحوه تماشاي Netflix با اين نام مجاز نمي باشد - خريد اين نام مجاز نمي باشد نتفليكس

 

دوربين هايلوك

۳۳ بازديد

دوربين هايلوك

آيا به دنبال سيستم نظارت تصويري با عملكرد بالا هستيد؟ آيا به دنبال سيستم  دوربين مدار بسته  ارزان قيمت قيمت هستيد؟ توجه شما را به هايلوك جلب مي كنيم. هايلوك يك برند انشعاب گرفته شده از هايك ويژن است . سري محصولات هايلوك براي عرضه در بازار هاي دوربين مدار بسته كوچك عرضه شده است. قيمت مناسب ، قابليت نصب و راه اندازي آسان ، كارايي و قابل اطمينان بودن از ويژگي هاي اين برند به حساب مي آيد.

  • قيمت مناسب
  • كيفيت قابل اطمينان
  • نصب و راه اندازي آسان
  • عملكرد خوب

محصولات تحت شبكه هايلوك شامل دوربين هاي ثابت و متحرك و مركز كنترل تحت شبكه ( NVR ) وجود دارند.

با توجه به قيمت مناسب مشخصات فني ويژه اي را ارائه مي كند ، برخي از مهمترين ويژگي هاي آن عبارتند از :

  • فشرده سازي هوشمند ???+
  • حداكثر رزولوشن دوربين ? مگا پيكسل
  • پشتيباني از ال اي دي ديد در شب نقطه اي EXIR 2.0
  • تكنولوژي هوشمند WDR براي ارائه تصاوير با كيفيت و رنگ مناسب

محصولات آنالوگ هايلوك شامل دوربين هاي ثابت و متحرك توربو اچ دي و DVR اين شركت مي باشد. برخي از مهمترين ويژگي هاي اين سري از محصولات عبارتند از:

  • فشرده سازي ???+
  • حداكثر رزولوشن دوربين ? مگا پيكسل
  • پشتيباني از ال اي دي ديد در شب نقطه اي EXIR 2.0
  • انتقال تصوير دوربين تا DVR تا فاصله ???? متر
  • سازگاري با محصولات متفاوت مانند آنالوگ ، Turbo HD، IP ، AHD و HD CVI .

 بيشتر بخوانيد: پكيج دوربين مداربسته   انواع دوربين مداربسته 

دوربين هايلوك با عملكرد فوق العاده در كنار قيمت مناسب

IVMS – ???? براي هايلوك

محصولات هاي لوك را مي توان با استفاده از نرم افزار IVMS-4200 مديريت و تصاوير آن ضبط شوند. اين نرم افزار با تمام محصولات HiLook سازگار است و مديريت چند منظوره تصاوير دوربين ها شامل نمايش تصوير زنده ، ضبط ، جستجو در تصاوير ضبط شده  بهمراه پخش تصاوير از راه دور ، مشاهده تصاوير ضبط شده ، ضبط زمانبندي تصاوير ، مديريت آلارم و …مي باشد. IVMS-4200 يك انتخاب مناسب براي پروژه هاي كوچك و متوسط مي باشد.

  • ساختار انعطاف پذير
  • مديريت مركزي دوربين ها
  • عملكرد ساده و آسان

بيشتر بخوانيد: بهترين دوربين‌ مدار بسته

دوربين مقاوم در برابر خوردگي (Anti Corrosion) هايك ويژن

۳۹ بازديد

دوربين مقاوم در برابر خوردگي (Anti Corrosion) هايك ويژن

دوربين مقاوم در برابر خوردگي (Anti Corrosion) هايك ويژن

دوربين مقاوم در برابر خوردگي (Anti Corrosion) هايك ويژن از نوع بولت مي باشد و جهت تصوير برداري در محيط هاي مرطوب، نقاطي كه خطر طوفان شن، طوفان نمك، مه شديد، بارش شديد باران و برف و … مناسب مي باشد و با استفاده از استانداردهاي فني و مكانيكي خاص خود بهترين كيفيت تصوير را از صحنه ارائه مي دهد.

برخي از مهمترين ويزگي هاي اين دوربين عبارتند از:

  • ال اي دي ديد در شب جهت تصوير برداري با كيفيت بالا در شب و محيط هاي كم نور.
  • طراحي شده بر اساس استاندارد روز دنيا به لحاظ مواد و كيفيت ساخت به گونه اي كه در محيط هاي داراي فاكتورهاي خورندگي مانند نمك، رطوبت، برف و مه و… كارايي خود را حفط مي كند.
  • نصب و راه اندازي آسان توسط مشتريان.
  • تصوير برداري با كيفيت عالي در محيط مرطوب مانند محيط هاي ساحلي و دريايي در دراز مدت ( تست شده).               بيشتر بخوانيد : دوربين مداربسته tvt
  • دارا بودن استاندارد هاي كيفيت مواد تشكيل دهنده جهت مقابله در برابر خوردگي هايي از قبيل گرد و غبار، شن، نمك، يخ، برف باران و مه.
  • رزولوشن دو مگا پيكسل فول اچ دي جهت تصوير برداري مناسب مطابق استاندارد هاي دوربين مدار بسته.
  • اين دوربين در دو نوع لنز تهيه و توليد مي شود، مدل اول با فاصله كانوني 8-16 ميليمتر و نوع دوم داراي فاصله كانوني 11-40 ميليمتر مي باشد كه يكي جهت تصوير برداري در محيط هاي كوچك و ديگري جهت تصوير برداري در محيط هاي وسيع كاربرد دارد.
  • برد ال اي دي ديد در شب 100 متر براي لنز 11-40 ميليمتر و 50 متر براي لنز 3.8-16 ميليمتر( ال اي دي هاي ديد در شب بصورت هوشمند بوده و تصوير برداري در شب را با بهترين كيفيت ممكن توسط دوربين امكان پذير مي نمايد)
  • پشتيباني از استاندارد IP67 جهت مقاومت در برابر گرد و غبار و رطوبت در بالاترين سطح ممكن براي يك دوربين مدار بسته.
  • سطح بيروني اين دوربين از استيل 316L توليد شده كه بيشترين مقاومت در برابر مواد خورنده مانند نمك و رطوبت را دارا مي باشد.
  • براي  خريد دوربين مداربسته  بهترين سايت را به شما پيشنهاد مي كنيم. به وبسايت شركت مهرتجارت برويد بهترين برند دوربين مداربسته را با نازلترين قيمت خريداري كنيد.

 

 

خواص زعفران براي لاغري

۳۳ بازديد

خواص زعفران براي لاغري

زعفران ادويه‌اي محبوب است و گلي بسيار زيبا دارد. تنها مزه و شكل زيباي اين ادويه نيست كه آن را محبوب كرده بلكه خواص دارويي زعفران هم زبانزد است

نام علمي اين گياه شفابخش كروكوس ساتيووس است. در واقع پرچم گل زعفران را خشك مي‌كنيد و تبديل به اين ادويه گران بها مي شود تقريبا هفتاد و پنج هزار گل زعفران را بايد چيد تا بتوان تنها نيم كيلو زعفران به دست آورد. اين گياه معطر به خاطر قابليتش براي رنگ دادن و خوش مزه كردن غذا مورد استفاده قرار مي‌گرفت.

تركيب ارگانيك خاص زعفران آن را تبديل به يك افزودني قوي در رژيم غذايي افراد كرده است. زيرا زعفران حاوي بيش از صد و پنجاه تركيب متغير است كه از آن جمله مي‌توان به كاراتوئيد ها، سافرانال، كروستين، آنتي اكسيدان ها و ساير مواد بيو شيميايي اشاره كرد. همچنين زعفران داراي مواد معدني و ويتامين ها است كه براي سلامتي انسان لازم استخريد زعفران در رايج‌ترين شكل زعفران مدل خشك شده و يا پودري آن است. اما شما مي‌توانيد مكمل‌هاي زعفران را هم از برخي از فروشگاه‌هاي خوراك گياهي و يا با خريد اينترنتي زعفران بهرامن آن را تهيه كنيد.

البته توجه داشته باشيد كه بايد از يك شركت معتبر مانند زعفران بهرامن خريد كنيد تا محصولي كه خريده ايد را با خيال راحت مصرف كنيد. تنها مقدار كمي از اين چاشني كافي است تا از فايده هايش بهره ببريد.  لازم به ذكر است كه بيشترين ميزاني كه بايد در بيست و چهار ساعت از اين ادويه مصرف كنيد بين نيم تا يك گرم است. مصرف بيش از حد آن موجب عوارض زيادي مي شود.

تاثير زعفران براي لاغري و كم كردن وزن افراد چاق

امروزه براي كاهش وزن، داروها و مواد شيميايي و طبيعي زيادي را به افراد داراي مشكل اضافه وزن معرفي مي كنند. گياه زعفران را هم بصورت ادويه و هم بصورت روغن استفاده مي كنند. همچنين يكي از خواص آن براي لاغري و كم كردن وزن بسيار مفيد است. پژوهش هاي زيادي درباره زعفران، نشان داده است كه با مصرف آن ماده در طي چند هفته به صورت محسوسي هوشياري و انرژي در افراد زياد مي شود و كاركرد مغز بهبود يافته و روحيه آنها بيشتر شده است.

اين پژوهش ها نشان دهنده اين است كه مصرف زعفران سبب بهبود اخلاق، كاهش افسردگي و اضطراب مي گردد. اين امر در بين افرادي كه از نظر روحي وضعيت مناسبي ندارند به خوردن زعفران روي مي آورند، به كاهش ميزان مصرف ميان وعده هاي پر تعداد و غير معمولي و تنظيم آنها منجر مي شود. بر اساس نظر دانشمندان الگوي مصرف ميان وعده هاي غير معمولي نوعي واكنش سيستم عصبي به شرايط تنش زا است. زعفران در كشور ما سوغات مشهد است.

بسياري از دانشمندان داخل و خارج از كشور بر اين امر اعتقاد دارند كه در كنار پرهيز غذايي و ورزش، شربت زعفران، گلاب و عسل مي‌تواند در لاغر شدن افراد بسيار موثر باشد. همچنين اگر كمي زعفران پيش از خوردن غذا مصرف كنند باعث مي شود كه اشتهاي اين افراد به طور خاصي كاهش يابد. به خاطر تركيبات داخل زعفران، اين ادويه باعث مهار آنزيم ليپاز پانكراس مي گردد كه باعث جلوگيري از هضم چربي موجود در غذا مي شود و در نتيجه كاهش ميزان كالري را به دنبال دارد. البته براي مصرف زعفران بايد با پزشك معالج خود مشورت هاي لازم را انجام بدهيد تا او شما را براي اين امر راهنمايي بنمايد و توصيه مي شود كه از مصرف خودسرانه زعفران به اندازه زياد پرهيز نماييد كه عوارض بدي را دارد.

آنتي اكسيدان داخل زعفران باعث سركوب سيتوكين‌ها مي‌شود كه باعث ايجاد التهاب هستند. اين كار براي رسيدن افراد به تناسب اندام هم خوب است. تركيبات تشكيل دهنده زعفران احساس سيري را در افراد بالا مي برد كه در نتيجه مواد غذايي كمتري خورده مي شود و ميزان متابوليسم گلوكز و ليپيد را افزايش مي دهد.

براي رسيدن به لاغري با زعفران بهترين كار اين است كه از دم نوش هاي آن پيش از غذا خوردن ميل نماييد. به اين ترتيب كاري كنيد كه هم به متابوليسم تان كمك كنيد و هم از زعفران براي لاغر شدن بهره برده ايد و اشتهايتان را به اين ترتيب كاهش داده ايد. براي اين كه از خواص زعفران بعد خوردن غذا هم بي بهره نمانيد، توصيه مي شود كه نيم ساعت بعد از خوردن غذا از چاي زعفران استفاده كنيد.

از ديگر خواص زعفران مي‌توان به كاهش دهنده فشار خون، هضم كننده غذا، از بين برنده نفخ و اسيد معده، كمك به گردش خون، درمان اختلالات كليه، مثانه و كبد، كاهش درد قاعدگي، كاهش كلسترول خون، خاصيت ضد سرطاني، تصفيه خون، ضد عفوني كننده و ضد اكسيدان در بدن اشاره كرد و ضمنا توجه داشته باشيد كه كاروتنوئيد موجود در اين محصول مي تواند از بروز تومورهاي پوستي جلوگيري كند.

.

منبع: مهر نيوز

دانلود جزوه صنايع گوشت و شيلات دكتر محمد حسين مرحمتي زاده

۳۷ بازديد

دانلود جزوه صنايع گوشت و شيلات دكتر محمد حسين مرحمتي زاده

دانلود جزوه صنايع گوشت و شيلات

4,900تومان

 

  • فرمت فايل : pdf
  • تعداد صفحات : 125
  • حجم فايل : 2 مگابايت
  • موضوع جزوه : صنايع گوشت و شيلات
  • تاريخ تنظيم جزوه  : 8 اسفند
  • نوع نوشته : تايپ كامپيوتري
  • تهيه و تنظيم : دكتر محمد حسين مرحمتي زاده
  • كيفيت جزوه : خوب

منبع : https://file4dl.ir/product/booklet-of-meat-and-fisheries-industries/

پليكيشن ها و دستگاه هاي مناسب براي يك شهر هوشمند

۳۳ بازديد

پليكيشن ها و دستگاه هاي مناسب براي يك شهر هوشمند

شهر هوشمند از نظر بسياري از افراد هنوز يك داستان علمي تخيلي و مسئله اي مربوط به آيندگان است.

برخلاف اين ديدگاه گام هايي براي رسيدن به اهداف يك شهر هوشمند برداشته شده است بطوريكه بازار تجارت را هم به سمت و سوي خود كشيده است.

هدف شهرهاي هوشمند اين است كه زندگي شهروندان خود را با مرتبط كردن با روش هاي مختلف بهبود ببخشد.

فناوري هاي مربوط به يك شهر هوشمند به شكل و شمايل مختلفي وجود دارد.

اين فناوري ها ميتوانند شامل يافتن آدرس هاي يك شهر بزرگ تا اتوماسيون ماشين ها يا پاركينگ ها باشد.

ظهور شهرهاي هوشمند، توليدكنندگان اپليكيشن هاي موبايل را براي انطباق ايده هايشان با نيازهاي چنين شهرهايي به چالش كشيده است.

شهر هوشمند اساسا يك شهر متصل شده است.

اين شهر ها يك ارتش مجهز از سنسور ها دارند.

سنسورها تمامي رويداد هاي شهري مثل آب و هوا، سطح آب منابع شهري، جريان ترافيك و هر فاكتوري كه به يك شهر مدرن مربوط است را ضبط و مانيتور ميكنند.

اگر توليدكنندگان اپليكيشن هاي موبايل بتوانند از اين سنسور ها به درستي استفاده كنند قادرند اپليكيشن هايي بسازند تا مستقيما به سرويس هاي يك شهر هوشمند متصل شوند.

اين اپليكيشن ها پل ارتباطي بين شهروندان و شهر ميشوند.

شهر هاي هوشمند كيفيت زندگي شهروندان را بهبود ميبخشند.

براي توليد يك اپليكيشن شهر هوشمند از كجا شروع كنم؟

قبل از اينكه بعنوان يك توسعه دهنده دست به كد بشويد با شهروندان زيادي صحبت كنيد تا نيازشان را بفهميد.

اين توسعه دهندگان هستند كه يك اپليكيشن را خلق ميكند اما شهروندان تشخيص ميدهند كدام اپليكيشن بميرد و كدام زنده بماند!

قابليت به اشتراك گذاري داده ها عامل بزرگ براي توسعه اپليكيشن هاي شهر هوشمند است.

به ياد داشته باشيد كه شهر هوشمند اساسا يك شهر متصل شده است.

اين يك شبكه واقعي است كه در آن شهر و شهروندان دائما در تعامل اند.

اپليكيشن ها طوري طراحي ميشوند تا بتوانند تعاملات يك شهر را شبيه سازي كنند.

اين ايده ها بطور اتوماتيك باعث ايجاد اپليكيشن هاي پيام رسان، اتاق هاي گفتگو و يا امكان ارسال تصاوير ميشود.

همچنين بايد فكري هم براي مكان هاي مجازي جلسات، دسترسي همزمان چندين نفر به فايل ها و يا حتي كسب اطلاعات آب و هوايي از طريق ماشين هاي سطح جاده بكنيد.

 

هر شهر برنامه هايي براي استفاده از بودجه فناوري هاي روز به منظور بهبود زيرساخت هاي حمل و نقل پيشنهاد داده است.

اين مسئله باعث افزايش استفاده از وسايل نقليه الكتريكي در جاده ها و نهايت استفاده از اطلاعات و جمع آوري آنها از طريق اينترنت ميشود.

اطلاعاتي كه شامل داده هاي گوشي هاي هوشمند و دستگاه هاي متصل به اتومبيل و سنسورهاي خيابان ميشود.

چه ايده هايي براي شروع مناسبند؟

باوجود اينكه بسياري از اپليكيشن هاي شهر هاي هوشمند در ايالات متحده آمريگا با موفقيت اجرا شده اند اما اشتباه است كه پيشرفت استفاده از اينگونه اپليكيشن ها را در ساير نقاط جهان ناديده بگيريم.

چندين كشور اروپايي بخش هايي از شهرهايشان را با اپليكيشن هاي شهر هوشمند مديريت ميكنند اما بجاي تمركز بر تعاملات شهري به مسائل گردشگري پرداخته اند.

آينده شهر هاي هوشمند روشن و واضح است.

همانطور كه جمعيت رو به افزايش است شهر ها بزرگ تر و شلوغ تر خواهند شد.

بنابراين از توسعه دهندگان اپليكيشن ها انتظار ميرود تا نيازهاي چنين شهرهاي شلوغي را برطرف سازند.

شهرنت شبكه اجتماعي خريد و فروش كالا و خدمات. شهرنت فروشگاهي به وسعت شهر شماست. در اپليكيشن شهرنت شما مي توانيد با توليد محتوا و به ازاي لايك و كامنت هاي دريافتي خود درآمد مستقيم ريالي داشته باشيد.

 

معرفي بهترين اپليكيشن هاي خدمات شهري

آيا تا به حال براي شما پيش آمده است كه حين گشت و گذار در شهر، نيازمند به راهنمايي هايي باشيد؟ خوشبختانه نرم افزارهاي مختلفي وجود دارند كه مي توانند نسبت به حل اين مشكل با قدرت تمام اقدام كنند. ما در اين مطلب قصد داريم شما را با بهترين اپليكيشن هاي خدمات شهري كه مي توانيد از آن ها اطلاعات بسياري كسب نماييد، آشنا كنيم. با ما در ادامه مطلب همراه باشيد.

بهترين اپليكيشن هاي خدمات شهري

اگر در سفرهاي درون شهري به دنبال ايستگاه هاي اتوبوس نزديك، خطوط مترو، جست و جوي مراكز مختلف هستيد و موارد ديگر، به شما پيشنهاد مي كنيم اين بهترين اپليكيشن هاي خدمات شهري را دانلود كرده و به راحتي اي مشكلات جست و جو كردن را از بين ببريد. اما اين نرم افزارها كدامند؟ در ادامه مطلب خواهيد دانست:

اپليكيشن ديتاشهر

يكي از بهترين اپليكيشن هاي خدمات شهري، اپليكيشن ديتاشهر مي باشد. اين نرم افزار تا به امروز توانسته است تنديس بهترين شبكه اجتماعي در جشنواره وب و موبايل ايران سال 96 را از آن خود كند و به عنوان كانديد بهترين شبكه اجتماعي در جشنواره وب و موبايل ايران سال 97 شناخته شود. همچنين لازم به ذكر است كه ديتاشهر كانديد ده تيم برتر رويداد سيداستارز در ايران بوده است و اين مي تواند اثباتي بر بهترين بودن اين نرم افزار باشد.
اين اپليكيشن در واقع يك شبكه اجتماعي مبتني بر مكان است. شما در اين نرم افزار مي توانيد موقعيت دوستانتان را روي نقشه مشاهده كرده و موقعيت خود را به نمايش بگذاريد. علاوه بر اين، ديتاشهر به كاربران امكان جست و جوي كسب و كارهاي نزديكشان را مي دهد، ضمن آنكه افراد مي توانند نظراتو تجربيات خود را درباره مكان مذكور با ديگران به اشتراك بگذارند. در اين نرم افزار اطلاعات چيزي حدود 500 هزار مكان در 900 دسته بندي مختلف قرار داده شده است كه كاربران نظرات و عكس هايي را درباره اين مكان ها به اشتراك گذاشته اند. جالب اينجاست كه شما مي توانيد با ارسال نظرات خصوص از كاربران ديگر درباره آن مكان سوال كنيد و نظراتشان را بشنويد.

 

اپليكيشن كي كجاس يكي از بهترين اپليكيشن هاي خدمات شهري

751_z6.png

اين اپليكيشن توانسته است در سال 93 منتخب گروه «مرجع كسب و كارها» در جشنواره وب شود و همچنين عنوان برترين كسب و كار نوپا در الكام استارز ?? را از آن خود كند.
اين اپليكيشن كه درواقع يك سرويس بانك اطلاعات شهري مكان محور است، مي توانند مكان هاي مختلفي را روي نقشه به كاربران نشان دهد. تاكنون 220 هزار كسب و كار و نقطه ديدني شهر تهران در اين نرم افزار در 360 دسته بندي پديد آمده است تا كاربران بتوانند هر آنچه كه مي خواهند را به راحتي بيابند.
در اين نرم افزار اطلاعات مختلفي از دسته بندي هاي گوناگوني وجود دارد، از اطلاعات رستوران ها و بانك ها گرفته، تا تعميرگاه ها، فروشگاه ها و مراكز تفريحي و بسياري ديگر. با دانلود اين نرم افزار شما ديگر براي پيدا كردن مكان هاي مورد نظر خود دچار سردرگمي نمي شويد و مي توانيد هرآنچه كه بدان نياز داريد را در كمترين زمان ممكن پيدا كنيد.
اگر مي خواهيد نزديك ترين پمپ بنزين، نزديك ترين بانك، نزديك ترين پليس +10، پاركينگ هاي عمومي، نانوايي، ايستگاه اتوبوس و … را بيابيد، كي كجاس بهترين گزينه براي رفع اين نياز خواهد بود.

شهرنت شبكه اجتماعي خريد و فروش كالا و خدمات. شهرنت فروشگاهي به وسعت شهر شماست. در اپليكيشن شهرنت شما مي توانيد با توليد محتوا و به ازاي لايك و كامنت هاي دريافتي خود درآمد مستقيم ريالي داشته باشيد.

اپليكيشن دي بي

اگر مي خواهيد در سفر به يكي از شهرها، به راحتي دنبالي يك مركر اقامتي بگرديد و بدون واسطه جايي براي خود رزرو كنيد، دي بي گزينه اي مناسب برايتان خواهد بود. البته لازم به ذكر است كه جست و جو در اين نرم افزار تنها به مراكز اقامتي محدود نمي شود، بلكه دي بي به شما مكان جست و جو انواع رستوران ها، مراكز خريد، كافي شاپ ها، مراكز تفريحي و فرهنگي، مراكز سلامتي و پزشكي، آثار تاريخي و موزه، پمپ بنزين و گاز، بانك و خودپرداز، مساجد، سرويس هاي بهداشتي و … را مي دهد. همچنين لاز به ذكر است كه حين استفاده از اين نرم افزار، اينترنت شما نيم بها محاسبه مي شود.

 

همين‌ورا

 

همين‌ورا يكي ديگر از اپليكيشن هاي خدمات شهري محسوب مي شود كه به شما امكان جست و جو هر مكاني كه مد نظر داريد را مي دهد. اگر به دنبال يك مركز تفريحي هستيد و يا مي خواهيد به يك مركز تجاري نزديك خود برويد، اين نرم افزار به شما كمك مي كند تا به راحتي مكان مورد نظر خود را بيابيد. يكي از ويژگي هاي اين نرم افزار اين است كه بستري براي خريدهاي گروهي فراهم كرده است و كاربران خود را از تحفيف هاي 30 الي 90 درصدي آگاه مي كند كه شما مي توانيد با دانلود اين نرم افزار، زودتر از سايرين از اين تخفيف ها اطلاع يابيد.

 

همان طور كه مشاهده كرديد، نرم افزارهاي فوق، امكانات گسترده اي را در اختيارتان قرار مي دهند كه شما مي توانيد با دانلود اين اپليكيشن هاي خدمات شهري، به راحتي از وجود مراكز مختلف در اطرافتان اطلاع يابيد. بي ترديد اين نرم افزارها مي توانند امكانات بيشتري از مسيريابي گوگل مپس در اختيارتان قرار دهد.

دانلود آهنگ هايدي سويله ابراهيم تاتليس

۳۲ بازديد

دانلود آهنگ هايدي سويله ابراهيم تاتليس

همينك با ما باشيد با دانلود آهنگ ابراهيم تاتليس به نام «هايدي سويله» به همراه متن و دو كيفيت ???، ??? با لينك مستقيم در رسانه معتبر آي سانگز

دانلود آهنگ هايدي سويله ابراهيم تاتليس

Download New Music: Ibrahim Tatlises – Haydi Söyle With Text And Online And Quality On isongs

نام خواننده: ابراهيم تاتليس
نام آهنگ: هايدي سويله

منبع :

https://isongs.ir/ابراهيم-تاتليس-هايدي-سويله/