مشاوره تلفني | مشاوره تلفني فردي چيست؟

۳۳ بازديد

مشاوره تلفني | مشاوره تلفني فردي چيست؟

 

همه انسان ها در طول زندگي خود دچار مشكلات و بحران هايي مي شوند. اين موضوع درباره انسان هاي قوي و با اراده نيز صادق است. به عبارت ديگر مي توان همه افراد را محتاج كمك ديگران در طول زندگي دانست و كسي قادر نيست تا به تنهايي برابر مشكلات فائق آيد. در چنين اوضاعي وجود يك روانشناس، اميدبخش افراد براي حل مشكل است. علاوه بر اين مشاوره تلفني باعث مي شود تا جريان حل مشكل شما سريعتر طي شود. مشاوره فردي تلفني نگرش عميقي به شما نشان مي دهد و مشكلات و بحران هاي پيش روي شما را حل مي كند.

 

مشاوره فردي تلفني چه كمكي مي تواند به افراد بكند؟

مشاوره تلفني در وهله اول ريشه و منبع مشكلات را شناسايي كرده و در صورت امكان زمينه نابودسازي آنها را فراهم مي كند. همانند مشاوره حضوري، مشاوره تلفني هم اثربخشي داشته و در برخي مواد موثرتر نيز واقع مي شود به اين دليل كه مشاوران متعددي براي كمك به شما وجود دارند. مشاوره فردي به شما كمك مي كند تا به تنهايي به جنگ با مشكلات نرويد و از طريق شخصي كه همراه شما است روش هاي اصولي حل مشكلات را اجرا كنيد. مشاوره فردي همچنين شما را نسبت به راهي كه مي رويد مطمئن مي سازد و بدين شكل از بيراهه رفتن شما جلوگيري مي كند.

 

مباحث مورد بررسي در مشاوره تلفني فردي

مشكلات فردي كه افراد با آنها سروكار دارند بسيار هستند و دامنه گسترده اي دارند. مشاوره تلفني به شما كمك مي كند تا درگيري هاي ذهني خود را بيان كرده و روش مقابله با آن را بياموزيد. بعضي از اصلي ترين مشكلات فردي كه در مشاوره تلفني به آنها پرداخته مي شود در زير ذكر شده اند.

 

مشاوره تلفني افسردگي

افسردگي نوعي اختلال رواني است كه طي آن شخص احساس بي ارزشي، نااميدي و غم و اندوه دارد. چنانچه اكنون نسبت به كارهايي كه در گذشته علاقه  داشته ايد، علاقه اي نداريد، مي بايست با يك روانشناس اين مشكل را مطرح كنيد. افراد زيادي هستند كه به افسردگي مبتلا هستند كه البته اين مشكل نيز حل شدني است. افسردگي انواع مختلفي دارد مثل افسردگي بعد از زايمان، افسردگي پس از ترك كار، افسردگي پس از ترك سيگار و... مشاوره تلفني در اين راه به شما كمك مي كند تا ريشه اين افسردگي را پيدا كرده و راه حل هاي اصولي براي درمان آن را به كار ببنديد.

 

مشاوره تلفني اضطراب

استرس نوع ديگري از مشكلات رواني است كه همه افراد در طول زندگي خود حداقل چند بار آن را تجربه مي كنند. استرس تا حدي مي تواند به عنوان زمينه ساز رشد افراد تلقي گردد اما زماني كه اين استرس و اضطراب مكررا وجود داشته باشد، ديگر به عنوان يك مشكل در نظر گرفته مي شود. اول بايد ريشه اين استرس را جست و جو كرد. در مشاوره تلفني مي توانيد نگراني، ترس و دلهره خود را برطرف كنيد. علاوه بر اينكه روش هاي مقابله با استرس نيز به شما ياد داده مي شود.

 

مشاوره تلفني وسواس فكري

اشخاصي كه با اين بيماري درگير هستند، بيش از حد به تميزي و نظافت مي پردازند. آنها هميشه فكر مي كنند كه افراد در مورد آنها سخن مي گويند و در مورد همراه شدن كارهايشان با نظم و انضباط هميشه نگران هستند. افراد وسواسي هميشه يك چيز را چند بار كنترل مي كنند تا نقصي نداشته باشد. وسواس بسيار محدودكننده است و به همين خاطر بر زندگي افراد تاثيرات فراواني مي گذارد. اين وسواس ممكن است به قيمت از دست رفتن موقعيت شغلي و تحصيلي و... او تمام شود. اين مشكل نيز از طريق ريشه يابي توسط مشاوره تلفني قابل حل و درمان مي باشد.

 

مشاوره تلفني مشكلات تغذيه

عدم وجود رضايت كافي از تناسب بدن، تبليغات رسانه ها در مورد اندام زيبا و مواردي از اين قبيل مشكلات عديده اي مانند بي اشتهايي عصبي و پرخوري عصبي را در دختران و پسران به وجود مي آورد. اين مشكل هم از لحاظ جسمي و هم از لحاظ رواني بر افراد درگير اثرگذار است. در پرخوري عصبي شخص مبتلا غذاي زيادي مي خورد و بلافاصله با انجام روش هايي مانند داروهاي مسهل سعي در دفع زودهنگام غذا دارد. اين كار بدن او را با كم آبي مواجه مي كند. اما در طرف مقابل يعني بي اشتهايي عصبي، شخص درگير مدت زيادي را غذا نمي خورد و همين باعث لاغري بيش از اندازه و در برخي مواد مرگ مي شود. اين مشكلات نشات گرفته از درگيري هاي رواني افراد هستند به همين خاطر مشاوره تلفني قادر است تا اين مشكل را از طريق اصلاح ديدگاه هاي نادرست و آگاه سازي اطرافيان شخص بيمار در مورد چگونه برخورد با مشكل او، درمان كند.

 

مشاوره تلفني مشكلات شخصيتي

همه انسان ها شخصيت منحصر به فردي دارند كه در اين بين شخصيت برخي از آنها ناهنجار است و ممكن است براي خود و اطرافيانش مشكل ساز شود. اين اختلالات مانند شخصيت مرزي، ضد اجتماع، خودشيفتگي، اسكيزوئيد و... هستند كه مي بايست آنها را در صورت مشاهده در اطرافيان براي حل مشكل به جد پيگيري كرد. اين اختلالات حتما لازم است از طريق يك مشاور درمان شوند چرا كه افراد به تنهايي موفق به انجام اين كار نمي شوند. اگر در پيرامون خود افرادي را مي شناسيد كه به اين بيماري مبتلا هستند و از طرفي نمي دانيد كه چگونه بايد با او برخورد كرد، مشاوران تلفني راه چگونگي انجام اين كار و يا ازدواج با اينگونه افراد را به شما نشان مي دهد.

 

مشاوره تلفني مشكلات احساسي و عاطفي

شكست در يك رابطه عاطفي و مشكلات ناشي از آن، مشكلات ديگري نظير افسردگي، تنهايي، ازدواج ناموفق و... را به وجود مي آورد. مشكلات عاطفي  به سبب عوامل زيادي مانند دوران كودكي، عوامل محيطي به وجود مي آيند. اگر همواره نسبت به روابط خود و به يك شكل شكست مي خوريد، به دنبال يك مشاور معتمد باشيد. مشاوره فردي بر حل اين مشكل جوانب متعددي را مورد سنجش قرار مي دهد و شيوه هاي موثر در حل اين مشكل را به شما آموزش مي دهد.

 

مزيت مشاوره تلفني

مواردي چون پيدا كردن روانشناس باتجربه، متخصص و معتمد، صرف هزينه و زمان زياد، مشكلات رفت و آمد و ترافيك از عواملي هستند كه انسان را از مراجعه به روانشناس منصرف مي كند. به همين خاطر مشاوره تلفني بسيار مفيد و سودمند واقع خواهد شد. اين قابليت وجود دارد كه در هر كجا و در هر زمان تنها با برقراري يك تماس تلفني مشكل خود را مطرح و حل كنيد. اين نوع مشاوره هزينه رفت و آمدي نداشته و براي افرادي هم مناسب است كه در مواجه با روانشناس خجالت زده مي شوند. تنها كافي است تلفن را برداشته و با يك متخصص، مشكل خود را در ميان بگذاريد.

 

جهت كسب اطلاعات بيشتر و ارتباط با كارشناسان  گپچه  با ما در تماس باشيد.

 

منبع: مركز مشاوره آنلاين گپچه

قطعات موبايل سامسونگ

۳۵ بازديد

قطعات موبايل سامسونگ

 

dwh7_m6.jpg

در سال هاي اخير با پيشرفت علم و تكنولوژي، استفاده از گوشي هاي هوشمند افزايش يافته و اين دستگاه ها  به يك همراه دائمي براي بشرتبديل شده اند. در گذشته، گوشي هاي همراه كاربرد چنداني نداشتند و فقط از آن ها براي تماس گرفتن و ارسال پيامك استفاده مي شد. اما با پيشرفت و به روز رساني سيستم عامل هاي اندرويد و ios، بااستفاده ازاين وسيله كوچك و كاربردي مي توان بسياري از كارهاي روزمره ازجمله بسياري امور بانكي ازجمله پرداخت ها، انتقال پول ، خريد و فروش، آموزش مجازي و ... را به راحتي انجام داد. همچنين مي توان از اين دستگاه ها به عنوان سرگرمي در اوقات فراغت استفاده كرد. يكي از عيب هاي گوشي هاي همراه هوشمند، آسيب پذير بودن آن ها مي باشد. به دليل طراحي ظريف اين گوشي ها، ممكن است گاهي اوقات دچار اختلال و مشكل شوند. در اينصورت لازم است تا گوشي همراه هوشمند تعمير شود. تعمير گوشي هاي همراه به اين صورت است كه گاهي اين امر تنها با خريد قطعات موبايل انجام مي شود. به همين منظور در اين مقاله به بررسي مهم ترين نكات در خريد قطعات موبايل هوشمند سامسونگ مي پردازيم و راه كار هايي براي خريد بهترين قطعات موبايل و همچنين قاب گوشي هاي باكيفيت ارائه مي كنيم.

چرا نياز به خريد قطعات موبايل داريم؟

 

 

گوشي هاي همراه هوشمند عموماً متشكل از دو بخش نرم افزار و سخت افزار مي باشد. سيستم عامل گوشي (اندرويد و ios) و رابط كاربري ازجمله مواردي هستند كه شامل  بخش نرم افزاري گوشي همراه مي باشند. حل مشكلات نرم افزاري عموماً راحت تر از قسمت سخت افزاري دستگاه مي باشد. زيرا درصورت بروز اختلال در قسمت نرم افزاري گوشي هاي همراه، مي توان با به روزرساني نرم افزار و يا برنامه ريزي مجدد، مشكل ايجاد شده را به سادگي حل كرد. اما قسمت سخت تر، حل مشكلات ايجاد شده در قسمت سخت افزاري گوشي همراه مي باشد. حل اختلالات موجود در قسمت سخت افزاري كاري تخصصي بوده و نياز به افراد ماهر و متخصص در اين زمينه مي باشد. همچنين براي اين نوع تعميرات تجهيزاتي لازم است. براي مثال، يكي از مشكلات سخت افزاري مي تواند سوختن يك قطعه در دستگاه باشد كه در اين صورت براي حل مشكل، نياز به خريد قطعه موبايل جديد و تعويض قطعه مي باشد.

همانطور كه گفته شد، براي تعميرات سخت افزاري نياز به افراد آشنا در اين زمينه مي باشد. براي همين دليل، امروزه تعميركاراني براي حل مشكلات سخت افزاري وجود دارند كه اين افراد قطعات موبايل را خريداري مي كنند و براي حل اختلالات سخت افزاري ايجاد شده در گوشي هاي همراه، قطعات معيوب و خراب را تعويض كرده و قطعات جديد و سالم را جايگذين مي كنند.

براي خريد قطعات موبايل، لازم است تا دقت و بررسي بيشتري در اين امر انجام شود و قطعاتي مناسب و با كيفيت انتخاب شود. زيرا قطعات موبايل همانند يك سيستم هماهنگ و مرتبط به هم عمل مي كند و ممكن است در صورت استفاده از قطعاتي با كيفيت كمتر، پس از گذشت زمان با ايجاد اختلال در آن قطعه، ساير بخش ها و قطعات موبايل آسيب ببيند و دچار خرابي شود. در ادامه اين مقاله نكاتي براي خريد قطعات موبايل باكيفيت ارائه مي شود.

در خريد قطعات موبايل به چه نكاتي توجه كنيم؟

همانطوركه قبل تر اشاره كرديم، بايد كيفيت قطعات خريداري شده براي گوشي هاي همراه به دقت بررسي شود. زيرا اين قطعات به هم مرتبط بوده و متاثر از همديگر مي باشند و ممكن است اختلال در يك قطعه به قطعات ديگر نيز تاثير بگذارد. بدين منظور اين نكته به خصوص براي مراكز تعمير گوشي همراه هاي معتبر كه قطعات موبايل را به صورت عمده خريداري مي كنند، حائز اهميت است.

يكي از نكاتي كه امروزه بسيار به آن توجه مي شود و همه كساني كه به دنبال تعمير گوشي همراه خود هستند اهميت مي دهند، خريد قطعات موبايل اصل مي باشد. قطعات موبايل اصل به قطعاتي گفته مي شود كه شركت هاي سازنده هر گوشي، در هنگام ساخت گوشي ها بر روي آن ها نصب مي كنند. قطعات ديگري كه به بازر وارد مي شوند، قطعاتي هستند كه شركت هاي ديگر آن ها را مي سازند. اين قطعات با كيفيت هاي متفاوتي ساخته مي شوند. بنابراين لازم است تا به كيفيت و شركت سازنده قطعات موبايل توجه شود و بررسي لازم توسط خريدار قطعات انجام شود.

از نكات ديگري كه بايد در خريد قطعات موبايل به آن توجه كرد، قيمت قطعات مي باشد. گران بودن يك محصول ممكن است بي دليل نباشد. قيمت قطعات موبايل نيز همانند ساير موارد ديگر مي تواند تعيين كننده كيفيت آن باشد. اغلب قطعاتي كه داراي قيمت بيشتري هستند، كيفيت بهتري دارند و بالعكس قطعاتي كه داراي قيمت كمتري هستند، از كيفيت كمتري برخوردارند.

خريد قطعات موبايل سامسونگ

 

يكي از برندهاي معروف گوشي هاي همراه، برند سامسونگ است. اين گوشي همراه امروزه طرفداران زيادي درسرتاسر جهان، به خصوص در كشور ما دارد. اين برند با توليد و عرضه گوشي هاي همراه با انواع مختلف رده هاي كاربري و با كيفيت هاي بالا كابران متعددي از مبتدي تا حرفه اي در سراسر جهان  دارد. اين برند گوشي هاي همراه خود را در سري هاي گوناگوني توليد و عرضه بازار مي كند. در بين اين سري ها، سري note و سري S پرچمدار و سري A، سري ميان رده محسوب مي شوند و سري J جز گوشي هاي اقتصادي اين برند مي باشد. از ويژگي هاي معروف و مهم اين برند، طراحي ظريف گوشي ها درعين مقاومت بالاي آن ها مي باشد. گاهي باوجود مقاومت بالاي اين گوشي ها، ممكن است به دليل نگهداري نامناسب، افتادن، شرايط محيطي نامطلوب و ... اين گوشي ها دچار آسيب شوند. به دليل مقاومت بالاي اين برند، امكان دارد آسيب وارد شده به گوشي هاي سامسونگ سطحي باشد. اما گاهي ممكن است اختلال ايجاد شده، كاربر را ملزم به تعمير و تعويض قطعه كند. تعمير گوشي سامسونگ راحت بوده و به راحتي با خريد قطعات گوشي سامسونگ و جايگزيني قطعه سالم با قطعه معيوب انجام مي شود. از مزيت هاي اين برند، فراواني آن در بازار است. به سبب اين مزيت، تعميركاران گوشي همراه مي توانند قطعات موبايل سامسونگ را به راحتي در انواع كيفيت ها خريداري كنند. همانطوري كه قبل تر اشاره شد در خريد قطعات، توجه به كيفيت آن امري مهم و ضروري است چرا كه قطعه بي كيفيت، سبب آسيب به بخش هاي ديگر مي شود و يا در مدت كوتاهي دوباره از كار مي افتد و خريدار را ملزم به خريد مجدد آن قطعه مي كند. پس همواره در خريد قطعات موبايل سامسونگ ، كيفيت بالاي قطعات را در نظر داشته باشيد.

خريد قاب گوشي چه اهميتي دارد؟

 

در بخش هاي قبلي به نكات لازم در خريد قطعات گوشي هاي همراه اشاره شد. اكنون به معرفي و بررسي يكي از مهم ترين لوازم جانبي هاي گوشي همراه، يعني قاب گوشي مي پردازيم. قاب گوشي از كاربردي ترين لوازم جانبي گوشي هاي همراه محسوب مي شود كه نقش مهمي در حفظ امنيت بخش سخت افزاري گوشي ها دارد و از وارد شدن آسيب به آن جلوگيري مي كند. به سبب همين امر، كاربر را از تعمير و تعويض قطعات گوشي بي نياز مي كند. امروزه در بازار انواع گوناگون قاب هاي گوشي براي همه رده هاي سني كاربران وجود دارد.

همانطور كه گفته شد، قاب گوشي در حفظ سلامت گوشي ها مهم است. اين وسيله يك لايه محافظ در اطراف بدنه گوشي همراه ايجاد مي كند كه از وارد شدن آسيب هاي فيزيكي به بدنه و آسيب به قطعات و ايجاد اختلال در گوشي جلوگيري مي كند. به اين سبب مي توان امنيت گوشي همراه را بالابرد و طول عمر آن را افزايش داد.

قاب گوشي در انواع طرح ها با انواع كيفيت ها به بازار عرضه مي شود. جنس قاب گوشي ها متفاوت بوده  در انواع مختلف  ازجمله قاب چرمي ، قاب فلزي ، قاب سيليكوني ، قاب پلاستيكي ، قاب پارچه اي و ... در بازار موجود است كه هركدام بسته به نوع مواد سازنده آن، داراي كيفيت و مقاومت متفاوتي است. در خريد قاب گوشي نكته حائز اهميت، كيفيت و ميزان مقاومت آن است. هرچه كيفيت و مقاومت قاب گوشي بالا باشد بهتر مي توان از گوشي محافظت و امنيت آن را تضمين كرد.

از ديگر نكاتي كه خريداران قاب گوشي به آن توجه مي كنند، طرح قاب گوشي است. همانطور كه گفته شد، امروزه قاب هاي گوشي در انواع طرح هاي مختلف و برحسب سليقه مشتريان در بازار موجود است. انواع گوناگون طرح ها ازجمله قاب فانتزي ، قاب طرح دار ، قاب ورزشي ، قاب طرح فيلم هاي سينمايي ، قاب طرح چوب ، قاب شفاف ، قاب آينه اي و ...به بازار عرضه مي شوند. كاربران مي توانند طرح مورد نظر خود را طبق سليقه و علاقه خود انتخاب كنند.

بهترين قطعات موبايل را از كجا بخريم؟

 

يكي ازموارد ديگري كه كاربران بايد به آن توجه كنند محل خريد قطعات گوشي با كيفيت مناسب است. بهتر است خريداران براي خريد قطعه مورد نياز از نمايندگي‌‌ها و يا مراكز معتبر خريد كنند تا علاوه‌ بر اطمينان از كيفيت كالاي خريداري شده از ضمانت آن نيز درصورت بروز احتمالي مشكل استفاده شود. درصورت استفاده از قطعه گوشي همراه باكيفيت، قسمت هاي ديگر گوشي همراه آسيب نمي بيند و طول عمر گوشي افزايش مي يابد. همچنين از فروشگاه هاي معتبر مي توان قطعات با كيفيت بالا و قيمت كمتر خريداري كرد.

 

منبع: پلازا مگ

دليل لرزش ماشين لباسشويي كه همه بايد بدانيم.11

۲۹ بازديد

تعمير لباسشويي ال جي در اصفهان : يكي از لوازم خانگي كه امروزه در هر خانه اي يافت مي شود ماشين لباسشويي است.

با وجود لباسشويي ديگر جايي براي دستان ضمخت و گلايه هاي بانوان وجود ندارد. اما بسيار اتفاق مي افتد كه ماشين لباسشويي منزل ما دچار مشكلات فني شده و آرامش را از ما سلب مي كند.

در اين جا مي خواهيم با يكي از اين مشكلات فني آشنا شويم.

يكي از رايج ترين مشكلاتي كه در لباسشويي ها اتفاق مي افتد مشكل سر و صداي زياد و لرزش آن ها است.

در اينجا مي خواهيم با ?? دليل بروز سر و صدا و لرزش در لباسشويي ها آشنا شده و نحوه برطرف كردن بعضي موارد را معرفي كنيم.

صداي تِق تِق يا دينگ دينگ ضعيف

اين صدا كه به طور ناگهاني در هنگام كار كردن لباسشويي اتفاق مي افتد در بسياري از مواقع ناشي از صداي برخورد دكمه ها ، زيپ يا پول خرد موجود در جيب ها است.

در اين موارد لازم نيست كار خاصي انجام دهيد فقط در شستشوهاي بعدي سعي كنيد با دقت بيشتري جيب ها را گشته و اشياء خارجي را از لباس ها خارج كنيد.

لرزش و صداي ناشي از استفاده بيش از حد ظرفيت

هر ماشين لباسشويي ظرفيت خاصي دارد كه بر روي آن بر حسب كيلوگرم نوشته شده است. به هيچ وجه نبايد لباسشويي را بيش از حد ظرفيت آن پر نمود. مثلا بعضي از خانم ها از لباسشويي هاي كوچك يا معمولي براي شستن پتو ، روفرشي و غيره استفاده مي كنند.

اگر چنين كرده ايد و سر و صداي ناهنجار مي شنويد دستگاه را خاموش كرده و از بار اضافي آن بكاهيد.

خراب شدن بولبرينگ ها

گاهي موقع كار كردن صداي خشك ساييده شدن و آسياب شدن را مي شنويم وحتي لباسشويي به شدت مي لرزد. در حالت خاموشي در ماشين لباسشويي را باز كرده و با دست تشت گردان داخل لباسشويي را بچرخانيد. اين كار را هم به تندي و هم به آهستگي انجام دهيد . اگر صداي آزار دهنده غژ غژ شنيديد احتمالا بولبرينگ هاي ماشين لباسشويي تان خراب شده و بايد تعويض شوند.

صداي تلق و تلوق بلند همراه با تكان هاي شديد ماشين لباسشويي

اگر ماشين لباسشويي را تازه خريده ايد و كاملا نو است اين صداها مي توانند ناشي از پيچ هاي نگه دارنده تشت باشند. در بسياري از لباسشويي ها براي پرهيز از چرخش تشت گردان و  صدمه به آن در حين جابجايي ، آن ها را با دو يا چند پيچ از بيرون سفت مي كنند. كافي است آچار موجود در لباسشويي را برداشته و راهنماي استفاده را بخوانيد. به راحتي پيچ ها را خواهيد يافت. اين پيچ ها را باز كنيد مشكل برطرف خواهد شد.

صداي وزوز به همراه بوي سوختگي كيت و سيم مسي و اتصالات

اين مشكل مي تواند ناشي از سوختگي يا نيم سوز شدن موتور باشد. در اين وضعيت در اسرع وقت ماشين لباسشويي را خاموش كرده و با تعميركار تماس بگيريد.

سر و صدا و لرزش ماشين لباسشويي به خاطر تراز نبودن آن

اين از جمله مواردي است كه خودتان به راحتي مي توانيد آن را برطرف نماييد. براي اطمينان از تراز بودن يا نبودن دستگاه ، از يك تراز ساده استفاده كنيد. اگر ماشين لباسشويي تراز نبود به راحتي با تنظيم پايه ها و به كمك تراز مي توانيد آن را تراز نماييد.

ساير علل

به طور كلي براي سرو صداي شديد و لرزش ماشين لباسشويي علل مختلفي وجود دارد كه بسياري از آن ها بدون باز كردن و بررسي دقيق توسط تعميركار ، قابل تشخيص نيستند.

از جمله اين موارد مي توان به پارگي تسمه ، خرابي پمپ تخليه ، خرابي فنرهاي لرزش گير ، خرابي شفت ، خرابي فولي و … اشاره نمود.

توصيه مي كنم در صورت بروز اين موارد اگر فاقد ابزار فني و مهارت لازم هستيد كار را به افراد خبره بسپاريد.

توجه : حامي ال جي تنها شركت واقعي نمايندگي تعمير لباسشويي ال جي در اصفهان است

منبع : نمايندگي تعمير ماشين لباسشويي ال جي در اصفهان

معرفي انواع كوره زغال صنعتي براي توليد زغال

۴۷ بازديد


معرفي انواع كوره زغال صنعتي براي توليد زغال

يكي از موارد خيلي ضروري جهت خريد دستگاه كوره زغال صنعتي، مشاوره گرفتن از فرد با تجربه و متخصص در اين زمينه مي باشد. اگر تاكنون موفق به دريافت مشاوره از فرد آشنا در اين حوزه نشده ايد، بهتر است فعلاً از خريد كوره زغال دست بكشيد.

معرفي انواع كوره زغال صنعتي براي توليد زغال

فردي كه از آگاهي لازم در اين زمينه برخوردار باشد، در مورد انواع محصولات، ميزان بازخورد آنها، شرايط آب و هوايي، ميزان بازدهي و ميزان سود آن، از اطلاعات و دانش كافي برخوردار بوده و از اين رو مي تواند راهنما و مشاور خوبي براي شما جهت خريد اينگونه دستگاه ها باشد. در اين مقاله، به شرح انواع دستگاه كوره زغال صنعتي و ويژگي هاي هر يك پرداخته مي شود، تا بتوانيد با مطالعه آن به انتخاب بهترين دستگاه با توجه به نياز خود بپردازيد.

معرفي انواع كوره زغال صنعتي براي توليد زغال

آشنايي با انواع دستگاه كوره زغال صنعتي

انواع دستگاه هاي كوره زغال صنعتي عبارتند از :

1- كوره زغال همرفتي

2- دستگاه زغال كومپيند

3- دستگاه كوره زغال صنعتي جداره اي

 -4دستگاه زغال تك منظوره

5- و دستگاه كوره زغال صنعتي G+  

    دستگاه كوره زغال همرفتي

اين دستگاه، زغال ليمو را نيز همانند زغال كبابي با كيفيت خيلي بالا توليد مي نمايد، و ويژگي هاي آن با دستگاه كوره زغال صنعتي 6 جداره كاملاً متفاوت بوده و در ادامه به اين ويژگي ها پرداخته مي شود:

1-يكي از خصوصيات دستگاه زغال همرفتي برخورداري از توانايي بالا جهت توليد انواع زغال مي باشد.

2-اين كوره از چوب هاي مختلف مي تواند انواع زغال را در سايزهاي متنوع و حتي در اندازه يك چوب كبريت توليد نمايد.

3- درصد بالايي از زغال هاي توليد شده در اين كوره، بدون هيچگونه شكستگي مي باشند.

4-با توجه به 100 درصد بودن هموژن دستگاه كوره زغال همرفتي، امكان كنترل گازگيري و فشار در آن به سهولت امكان پذير است.

    دستگاه كوره زغال صنعتي كومپيند

يكي از دستگاه هاي كوره زغال صنعتي كه از بازدهي و كارايي بسيار خوبي برخوردار است، مي توان به دستگاه كومپيند اشاره نمود. در اين دستگاه، همه بهينه سازي هاي مورد نياز به طور ويژه لحاظ گرديده است.

ويژگي هاي دستگاه زغال كومپيند عبارتند از:

 -1برخورداري از 10 سال خدمات پس از فروش

2- داراي قابليت گازگيري 100 درصدي است.

معرفي انواع كوره زغال صنعتي براي توليد زغال

يكي از موارد خيلي ضروري جهت خريد دستگاه كوره زغال صنعتي، مشاوره گرفتن از فرد با تجربه و متخصص در اين زمينه است.

3- زغال هايي كه در اين دستگاه توليد مي شوند بيش از 98 درصد آنها، هيچگونه شكستگي نداشته و كاملاً سالم هستند.

4- راه اندازي يك خط توليد با دستگاه كوره زغال صنعتي كومپيند، به سهولت و با دارا بودن حداقل شرايط امكان پذير است.

5- در اين دستگاه امكان توليد انواع زغال بدون هيچگونه خامي وجود دارد.

6- يكي از ويژگي هاي اين دستگاه، برخورداري از سيستم ديجيتال بسيار پيشرفته مي باشد.

7- يكي از دلايل محبوبيت زياد دستگاه كومپيند نسبت به ساير دستگاه ها در ميان خريداران، مي توان به ميزان كارايي و بازدهي بالاي آن و همچنين كم مصرف بودنش اشاره نمود.

8- اين دستگاه مي تواند از يك كنده در كنار يك برگ درخت، زغال توليد نمايد.

9- حرارت دهي اين دستگاه از نوع موجي و سينوسي آيروديناميك بوده و همين ويژگي سبب كاهش مقدار مصرف انرژي كوره زغال كومپيند مي گردد.

معرفي دستگاه كوره زغال صنعتي و انواع آن

معرفي انواع كوره زغال صنعتي براي توليد زغال

    دستگاه كوره زغال صنعتي جداره اي

اين دستگاه كه معروف به دستگاه توليد زغال كبابي است، به منظور توليد زغال مخصوص كباب به كار گرفته مي شود. در صورتي كه تصميم به توليد زغال كبابي گرفتيد و جهت راه اندازي خط توليد آن با استفاده از اين نوع كوره اقدام كرديد، به دليل فروش مناسب و با توجه به افزايش تقاضايي كه زغال كبابي در بازار دارد، يكي از كسب و كارهاي موفق به شمار مي آيد.

    دستگاه كوره زغال صنعتي G+

دستگاه زغال G+ از نسل جديد كوره هاي بدون كف بوده و داراي ويژگي هاي زير مي باشد:

1- برخورداري از دماي كاملاً يكنواخت از كف تا سقف

2- اين كوره تنها كوره بدون كف و بدون حفاظ حرارتي است.

3- داراي طراحي كاملاٌ صنعتي و مهندسي شده مي باشد.

4- به دليل داشتن فضاي زياد، در همه نقاط بارگير كوره، گردش گرما از تناسب لازم برخوردار مي باشد.

5- بكارگيري علوم متالوژي در طراحي و ساخت آن

6- حرارت دهي به چوب ها به شكلي پيوسته و بي وقفه، جهت توليد زغال صورت مي گيرد.

7- براي اين نوع كوره ها عدم شكستگي زغال توليدي را مي توان تا 100 درصد در نظر گرفت.

8- برخورداري از عملكرد پرتابي گرما، براي چوب هاي قرار گرفته در لابه لاي چوب هاي ديگر به منظور حرارت دهي مناسب به آنها

9- دارا بودن سيستم كنترل فشار، در مواقع افزايش فشار كوره يكي از خصوصيات اين دستگاه مي باشد.

10- داراي كارايي 100 درصدي در فرايند گازگيري كامل زغال هاي توليدي

11- برخورداري از اجراي آتشكده حرارتي، و بدون نياز به چيدمان براي آن مي باشد.

12- در صورت خاموشي مشعل ها، به دليل دارا بودن منبع ذخيره حرارت، به شكلي يكنواخت به چوب ها حرارت دهي مي شود.

13- زغال توليد شده توسط اين كوره كاملاً بدون خامي بوده و در اين زمينه از كارايي 100 درصدي برخوردار است.

14- اين دستگاه، امكان پخت چوب در اندازه هاي مختلف را به صورت همزمان و در كنار هم فراهم كرده به گونه اي كه مي توان از چوب كبريت يا برگ درخت همراه با تنه درخت، بدون ايجاد كمترين افتي در كيفيت و بدون كوچكترين ترك و شكستگي، زغال توليد نمود.

م
 
اطلاعات تماس

    آدرس ايميل: koorehsazanpasargad@gmail.com
    تلفن تماس : 02128426559
    مديريت فني و مهندسي : 09121065401
    مديريت فروش : 09127541204

 منبع : دستگاه كوره زغال صنعتي

ساخت نظرسنجي در واتساپ

حتما دلتون ميخواد كه با ساخت نظرسنجي در واتساپ نظر اعضا را درباره‌ي موضوعي جويا شويد. خب ما براي همين موضوع اين بخش به شما آموزش مي‌دهيم كه چگونه بدون دانلود هيچ برنامه و ربات در واتساپ نظرسنجي بزاريم

قابليت poll به صورت مستقيم در واتساپ وجود نداره و وضعيت ايجاد آن كمي متفاوت‌تر از استوري اينستاگرام و تلگرام است. تنها چيزي كه نياز داريد يك ايميل هست كه اول براي خودمون بسازيم يا اگه داريد كه چه بهتر، چون از طريق ايميل بايد براي ايجاد فرم در سايتي ثبت نام كنيد.

ساخت نظرسنجي در واتساپ

كار سختي نيست اگه كامل و مو به مو انجام بديد. خب اول وارد سايت زير شده و همانند تصوير يك اكانت براي خودتان ايجاد كنيد.

سايت opinionstage

در كادر اول يك اسم دلخواه، در كادر دوم يك ايميل و در كادر سوم هم يك پسورد دلخواه را قرار مي‌هيم و Create My Free Account را ميزنيم تا حسابمون ساخته بشه. اينارو بخاطر بسپاريد چون بعدا براي ويرايش نظرسنجي نيازه كه وارد اكانت خود شويد.

ساخت نظرسنجي در واتساپ

خب با انتخاب Create Poll صفحه اي مثل عكس زير براتون باز ميشه كه بايد پرسش و گزينه‌ها را درج كنيد. كادر اولي جاي درج عنوان يا سواله و در قسمت پاييني هم گزينه‌هاي موردنظر را مي‌نويسيم و اگر نياز به گزينه هاي بيشتر بود Add an Answer را مي‌زنيم تا تعداد گزينه‌ها بيشتر شود. البته شما يك تصوير هم مي‌توانيد براي نظرسنجيتون قرار دهيد.

نظرسنجي در واتساپ

بخش پايينتر هم گزينه‌هاي متنوع و زيادي داره كه اگه كمي زبانتون خوب باشه مي‌توانيد از امكانات بيشتري استفاده كنيد. مثلا اگر گزينه Hide Results from voting را تيك بزنيد درصد و نتيجه براي شركت كنندگان مشخص نيست و فقط شما از نتيجه باخبر مي‌شويد. اين بخش اختياريه و اگه نمي‌دونيد اينا چي هستن نيازي نيست كه اصلا اقدامي كنيد.

قرار دادن نظرسنجي در واتساپ

خب پس از انجام مراحل بالا حالا براي ايجاد نظرسنجي بالاي صفحه CREATE را بزنيد و منتظر باشيد تا نظرسنجي ساخته شود. حالا روي PREVIEW را بزنيد تا براتون نمايش داده بشيد. از همونجا يا بخش EMBED & SHARE لينك نظرسنجي و در گروه واتساپ بفرستيد و از اعضا بخواهيد كه در اون شركت كنند.

نظرسنجي در واتساپ

در اين رايگيري هركس مي‌تونه يك گزينه را انتخاب كنه و بهش راي بده و راي‌دهندگان نيز مي‌توانند نتيجه را مشاهده كنند.

دانلود برنامه نظرسنجي در واتساپ

خب اميدواريم با روش بالا بتونيد يك نظرسنجي ايجاد كنيد. البته بنده تاكيد ميكنم كه اگر نياز به كوئيز و نظرسنجي داريد حتما از تلگرام استفاده كنيد چون هم دردسرهاي واتساپ و نداره و هم اينكه بسيار بسيار قدرتمندتر و قويتر هست.

منبع : خريد لايك تلگرام

قيمت امروز خودرو

۳۷ بازديد

اگر مي خواهيم خودرويي بخريم ، دانستن مشخصات فني خودرو موردنظر نيز مهم است. اول ، به تصميم گيري هاي خاص ما كمك مي كند. بدون شك ، دانستن مشخصات موتور خودرو ، كارايي ، ويژگي ها و شرايط ايمني آن مي تواند ما را به هدف خود برساند. از اين طريق مي توانيم براساس منافع و علايق خود تصميم گيري كنيم. همچنين ، اگر بخواهيم خودروي دست دوم بخريم ، از عملكرد و مشخصات دقيق خودرو اطلاع خواهيم داشت ، مي دانيم چه انتظاري از خودرو داريم.

قيمت روز خودرو

همين اطلاعات در مورد قيمت و مشخصات نيز تخمين كلي از ارزش خريد خودرو را در اختيار ما قرار مي دهد. خواه مايل به پرداخت هزينه خودرويي با مشخصات مشخص باشيم يا كنترل هاي بيشتري را ترجيح مي دهيم. در اين موارد ، دستيابي به سيستمي با اطلاعات و پيام هاي دقيق بسيار كارآمد است.

 
قيمت ماشين صفر

در اين روزها كه بازار خودرو در شرايط آشفته و غيرقابل اعتماد است ، خريد و فروش خودرو به يك كار دشوار و حساس تبديل شده است. به طوري كه دانستن قيمت دقيق صفر خودرو نيز جاي نگراني دارد. زيرا قيمت ها هر روز يا حتي چند بار در روز تغيير مي كنند. بنابراين لازم است هنگام خريد و فروش از قيمت لحظه اي خودرو مطلع شويد. اما اين اطلاعات را نمي توان از هيچ منبع و منبعي بدست آورد.

 

قيمت روز خودرو

متأسفانه دلالان و دلالان عرصه را براي جولان مناسب دانسته و به راحتي هموطنان خود را فريب مي دهند. بنابراين ، قيمت بايد با استفاده از يك مرجع قابل اعتماد و قابل اعتماد تعيين شود. در اين موارد مي توان از گزينه قيمت خودرو ديوار استفاده كرد. اين سيستم به روزرساني قيمت خودروهاي صفر روزانه و گاه در هر برهه از زمان به راهي براي گشودن شرايط دشوار فعلي تبديل شده و راه سودآوري دلالان را مسدود كرده است.

 
قيمت خودروهاي دست دوم

در برخي موارد ما نيز بايد به قيمت اتومبيل دست دوم خود بپردازيم يا اينكه يك ماشين دست دوم را انتخاب كرده ايم. حدس زده مي شود كه اگر خودروهاي با قيمت صفر ثابت و واضح نباشند و بازار آنها گيج و بي نظم باشد ، وضعيت قيمت خودروهاي دست دوم چگونه خواهد بود.

 

در حقيقت ، اين روزها خريد يا فروش خودروي دست دوم كافي نيست. بايد درست ، اصولي و باورپذير باشد. بدون توجه كافي ، مي توانيم ميليون ها تومان ارزانتر يا گرانتر يك ماشين را بفروشيم و متحمل ضررهاي جبران ناپذيري شويم. از اين رو ، در اين شرايط استفاده از يك منبع معتبر ضروري به نظر مي رسد.

 

براي محاسبه قيمت اتومبيل دست دوم ، ديوار امكانات و خدمات آنلاين ارائه مي دهد كه مي تواند حل كننده مشكلات باشد. اين سيستم قيمت اتومبيل هاي دست دوم را دقيقاً با توجه به مدل ، سال ساخت ، عملكرد و وضعيت سلامتي آنها محاسبه كرده و آنها را در دسترس درخواست كننده قرار مي دهد.

منبع : قيمت امروز خودرو

جديدترين مدل لباس مجلسي

۳۵ بازديد

جديدترين مدل لباس مجلسي

خانم­ها هميشه به دنبال جديدترين لباس­هاي مجلسي هستند چرا كه مطابق مد روز بودن براي بسياري از خانم­ها پر اهميت است و در انتخاب خود به اين مورد توجه زيادي دارند.

لباس­هاي مجلسي در انواع زيادي توليد مي­شوند كه شامل لباس­هاي بلند، كوتاه، باز و پوشيده هستند اما اغلب در دوخت جديدترين لباس­هاي مجلسي از پارچه­هاي درخشان مثل لمه، تورهاي زربافت و پارچه­هاي پولكي استفاده شده است.

 

wal7_q3.jpg

ما در پپت ماركت سعي داريم بهترين و جديدترين مدل هاي لباس را براي شما عزيزان معرفي كنيم. مدل هاي لباس را از مجله هاي مختلف فعال در حوزه مد و پوشاك براي شما جمع آوري كرديم.

در حال حاضر سادگي در طرح­ها و مدل­ها براي تهيه­ي لباس­هاي مجلسي جديد محبوب شده است و طرفداران زيادي دارد به همين علت توليد كننده­ها بيشتر از اين طرح­ها استفاده مي­كنند اما در حين حال سعي مي­كنند براي دوخت لباس­هاي مجلسي جديد از از پارچه­هاي خاص و درخشان استفاده كنند تا از جذابيت لباس­ها كم نشود.

فراموش نكنيد براي يك انتخاب زيبا، راهنماي خريد آنلاين امري ضروري هست. جديد بودن مدل و طرح لباس به تنهايي كافي نيست. حتي اگر لباسي كه به تن مي­كنيد را بهترين طراح لباس، طراحي وتهيه كرده باشد؛ اگر براي تيپ بدن شما مناسب نباشد جلوه­ي زيبايي بر اندام شما نخواهد داشت. درحالي كه ممكن است اين لباس بر تن فرد ديگري فوق العاده به نظر بيايد.  پس بهتر است در زمان خريد علاوه بر مطابق مد روز بودن، به تيپ بدن و سليقه­ي شخصي خود نيز توجه داشته باشيد.

امروزه مدل­هايي كه آستين­هاي خاصي در طراحي خود دارند جديد و شيك محسوب مي­شود. آستين­هاي آويخته اي كه از بالا گشاد و آويخته هستند اما در پايين تنگ مي­شود يكي از اين ­مدل­ها مي­باشد؛ البته اين مدل از لباس­ها بايد از جنس­هاي لختي مثل حرير باشند تا زيبا جلوه كنند.

يكي ديگر از جديدترين طرح­ها در لباس­هاي مجلسي، لباس­هايي با آستين پفي هستند كه جنس آستين را از پارچه­هاي گيپور يا تور استفاده مي­كنند و جنس آن نيز با ساير قسمت­هاي لباس متفاوت است.

طراحان لباس براي لباس­هاي مجلسي جديد به طراحي يقه­هاي خاص و در عين حال ساده توجه ويژه­اي دارند. لباس­هاي مجلسي­اي كه يقه­ي مدل هفت دارند و اين يقه، بلند تا پايين سينه مي­باشد بسيار ترند شده و محبوبيت خاصي دارد. اين مدل از لباس­هاي مجلسي، گردن را بيشتر به نمايش مي­گذارد و باعث كشيده­تر نشان دادن قامت و اندام شما مي­شود.

لباس شيك دخترانه اي كه طرفداران زيادي دارد. لباس دخترانه­ اي كه حالت اسپرت دارند براي موقعيت­ ها و مكان ­هاي مختلفي كاربرد دارند. شلوار جين همراه با يك مانتوي كوتاه، لباسي اسپرت است كه براي فعاليت­ هاي روزمره و رفتن به تفريح و پيك نيك نيز مناسب مي ­باشد. بلوز­هاي چهارخانه ­ي دكمه دار نيز در اين دسته قرار مي­ گيرند كه براي دختران جوان انتخاب بسيار شيك و جذابي است. فراموش نكنيد كه تكميل كننده ­ي يك لباس اسپرت، پوشيدن يك جفت كفش كتاني يا كفشي با پاشنه ­ي تخت است.

در انتخاب رنگ براي لباس­هاي مجلسي جديد بايد دقت كنيد رنگي كه براي لباس خود انتخاب مي­كنيد علاوه بر اينكه با رنگ پوست شما متناسب باشد؛ با زمان برگزاري و سبك مراسم نيز مطابقت داشته باشد. معمولا براي مهماني­ها و مراسم­هايي كه در شب و فضاي بسته برگزار مي­شوند لباس­هاي مجلسي بلند به رنگ­هاي تيره و مشكي مناسب است اما براي مهماني­هايي كه در روز و فضاي باز برگزار مي­شوند سعي كنيد از لباس­هايي با تم روشن استفاده كنيد تا لباس شما جلوه­ي زيباتري داشته باشد.

اگر لباس مجلسي­اي به رنگ مشكي يا تيره­ انتخاب كرديد؛ بهتر است از اكسسوري­هايي با زرق و برق بيشتري استفاده كنيد و تزئينات لباستان درخشان باشد، براي مثال استفاده از يك كمربند سنگ دوزي شده بر روي يك لباس مجلسي مشكي جلوه­ي بسيار زيبايي خواهد داشت. اگر لباسي با تم روشن را در نظر گرفته ايد؛ زيورآلات ساده مثل گردنبند مرواريدي در كنار آن جذاب خواهد بود.

دليل لرزش ماشين لباسشويي كه همه بايد بدانيم.11

۳۲ بازديد

تعمير لباسشويي ال جي در اصفهان : يكي از لوازم خانگي كه امروزه در هر خانه اي يافت مي شود ماشين لباسشويي است.

با وجود لباسشويي ديگر جايي براي دستان ضمخت و گلايه هاي بانوان وجود ندارد. اما بسيار اتفاق مي افتد كه ماشين لباسشويي منزل ما دچار مشكلات فني شده و آرامش را از ما سلب مي كند.

در اين جا مي خواهيم با يكي از اين مشكلات فني آشنا شويم.

يكي از رايج ترين مشكلاتي كه در لباسشويي ها اتفاق مي افتد مشكل سر و صداي زياد و لرزش آن ها است.

در اينجا مي خواهيم با ?? دليل بروز سر و صدا و لرزش در لباسشويي ها آشنا شده و نحوه برطرف كردن بعضي موارد را معرفي كنيم.

صداي تِق تِق يا دينگ دينگ ضعيف

اين صدا كه به طور ناگهاني در هنگام كار كردن لباسشويي اتفاق مي افتد در بسياري از مواقع ناشي از صداي برخورد دكمه ها ، زيپ يا پول خرد موجود در جيب ها است.

در اين موارد لازم نيست كار خاصي انجام دهيد فقط در شستشوهاي بعدي سعي كنيد با دقت بيشتري جيب ها را گشته و اشياء خارجي را از لباس ها خارج كنيد.

لرزش و صداي ناشي از استفاده بيش از حد ظرفيت

هر ماشين لباسشويي ظرفيت خاصي دارد كه بر روي آن بر حسب كيلوگرم نوشته شده است. به هيچ وجه نبايد لباسشويي را بيش از حد ظرفيت آن پر نمود. مثلا بعضي از خانم ها از لباسشويي هاي كوچك يا معمولي براي شستن پتو ، روفرشي و غيره استفاده مي كنند.

اگر چنين كرده ايد و سر و صداي ناهنجار مي شنويد دستگاه را خاموش كرده و از بار اضافي آن بكاهيد.

خراب شدن بولبرينگ ها

گاهي موقع كار كردن صداي خشك ساييده شدن و آسياب شدن را مي شنويم وحتي لباسشويي به شدت مي لرزد. در حالت خاموشي در ماشين لباسشويي را باز كرده و با دست تشت گردان داخل لباسشويي را بچرخانيد. اين كار را هم به تندي و هم به آهستگي انجام دهيد . اگر صداي آزار دهنده غژ غژ شنيديد احتمالا بولبرينگ هاي ماشين لباسشويي تان خراب شده و بايد تعويض شوند.

صداي تلق و تلوق بلند همراه با تكان هاي شديد ماشين لباسشويي

اگر ماشين لباسشويي را تازه خريده ايد و كاملا نو است اين صداها مي توانند ناشي از پيچ هاي نگه دارنده تشت باشند. در بسياري از لباسشويي ها براي پرهيز از چرخش تشت گردان و  صدمه به آن در حين جابجايي ، آن ها را با دو يا چند پيچ از بيرون سفت مي كنند. كافي است آچار موجود در لباسشويي را برداشته و راهنماي استفاده را بخوانيد. به راحتي پيچ ها را خواهيد يافت. اين پيچ ها را باز كنيد مشكل برطرف خواهد شد.

صداي وزوز به همراه بوي سوختگي كيت و سيم مسي و اتصالات

اين مشكل مي تواند ناشي از سوختگي يا نيم سوز شدن موتور باشد. در اين وضعيت در اسرع وقت ماشين لباسشويي را خاموش كرده و با تعميركار تماس بگيريد.

سر و صدا و لرزش ماشين لباسشويي به خاطر تراز نبودن آن

اين از جمله مواردي است كه خودتان به راحتي مي توانيد آن را برطرف نماييد. براي اطمينان از تراز بودن يا نبودن دستگاه ، از يك تراز ساده استفاده كنيد. اگر ماشين لباسشويي تراز نبود به راحتي با تنظيم پايه ها و به كمك تراز مي توانيد آن را تراز نماييد.

ساير علل

به طور كلي براي سرو صداي شديد و لرزش ماشين لباسشويي علل مختلفي وجود دارد كه بسياري از آن ها بدون باز كردن و بررسي دقيق توسط تعميركار ، قابل تشخيص نيستند.

از جمله اين موارد مي توان به پارگي تسمه ، خرابي پمپ تخليه ، خرابي فنرهاي لرزش گير ، خرابي شفت ، خرابي فولي و … اشاره نمود.

توصيه مي كنم در صورت بروز اين موارد اگر فاقد ابزار فني و مهارت لازم هستيد كار را به افراد خبره بسپاريد.

توجه : حامي ال جي تنها شركت واقعي نمايندگي تعمير لباسشويي ال جي در اصفهان است

منبع : نمايندگي تعمير ماشين لباسشويي ال جي در اصفهان

جزئيات ISO 9001

۴۰ بازديد

جزئيات ISO 9001

استاندارد واقعي و رسمي ISO 9001 كه توسط ISO تعريف شده است به 10 بخش تقسيم مي‌شود.

 

گوشت استاندارد در هفت بخش گذشته يافت مي‌شود ، بنابراين سه مورد اول فقط در اينجا پوشش داده مي‌شوند. من مطالب هر يك را در زير خلاصه كرده‌ام.

 

بخشهاي 1 ، 2 و 3: مقدمه ، منابع و تعاريف

سه بخش اول عمدتاً مقدماتي است و شامل اطلاعات كلي درباره اهداف سازمان و همچنين ارجاع به اصطلاحات و تعاريف ISO است.

 

به خاطر اين مقاله ، و به منظور درك روند صدور گواهينامه ISO ، مهم نيست.

 

بخش 4: زمينه سازمان

اين بخش به تلاش براي درك سازمان در شرايط فعلي آن مي‌پردازد. از اين نظر ، متن به موضوعات داخلي و خارجي اشاره دارد كه مي‌توانند جهت استراتژيك را تحت تأثير قرار دهند و همچنين ليستي از ذينفعان و سهامداران.

 

اين زمينه همچنين شامل دامنه سيستم مديريت كيفيت ، ازجمله ليست كاملي از رويه‌هاي شركت است.

 

بخش پنجم: رهبري

اين امر در درجه اول به تعيين نقش تصميم گيرندگان مختلف در طراحي و اجراي سيستم مديريت كيفيت مربوط مي‌شود.

 

معمولاً ليستي از افراد مرتبط را به همراه نقش و مسئوليت‌هاي آن‌ها و نحوه در نظر گرفتن آن‌ها از اجراي سيستم مديريت كيفيت در بر مي‌گيرد.

 

اين بخش بايد تعهد مديريت را براي اطمينان از رضايت مشتري ، تعريف مشخص سياست كيفيت و نقشها و مسئوليتهاي مختلف مربوط به سيستم مديريت كيفيت در كل سازمان را مشخص كند.

 

بخش 6: برنامه ريزي

وظيفه اين بخش شناسايي دقيق خطرات و فرصتهاي اجراي سيستم مديريت كيفيت و همچنين اهداف روشن براي بهبود و برنامههاي دستيابي به اين اهداف است.

 

گنجاندن تجزيه و تحليل SWOT در اين بخش براي همسويي اهداف بهبود با خطرات و فرصت‌هاي موجود مفيد است.

 

بخش 7: پشتيباني

اين پشتيباني عمدتاً بر مديريت و تخصيص منابع در طراحي و اجراي سيستم مديريت كيفيت متمركز است.

 

اين شامل منابع انساني ، ساختمان‌ها ، زيرساخت‌ها ، محيط‌هاي تجاري ، دانش سازماني ، و نظارت و رديابي منابع است.

 

علاوه بر اين ، اسناد و سوابق مورد نياز براي تمام عمليات در سازمان معمولاً در اينجا مشخص مي‌شود.

 

بخش 8: روند كار

اين بخش همه موارد مربوط به برنامه ريزي و انتشار محصولات يا خدمات درون سازمان شمارا شامل مي‌شود.

 

اين شامل الزامات برنامه ريزي ، الزامات ويژگي محصول ، طراحي محصول ، بررسي و هرگونه فرآيند اضافي مرتبط با خدمات است.

 

بخش 9: ارزيابي عملكرد

با اين كار همه موارد لازم براي تحليل عملكرد سيستم مديريت كيفيت توضيح داده خواهد شد.

 

اين شامل رديابي و ارزيابي پارامترهاي فرآيند ، شناسايي و ارزيابي رضايت مشتري ، انجام مميزي عملكرد داخلي و بررسي مستمر خود سيستم مديريت كيفيت است.

 

بخش 10: بهبود

آخرين بخش تمام مواردي است كه براي بهبود مستمر سيستم مديريت كيفيت لازم است.

 

اين شامل ارزيابي عمليات و انجام اقدامات اصلاحي براي افرادي است كه بي اثر تلقي مي‌شوند.

 

به‌عنوان‌مثال ، اگر از نرم افزار BPM مانند پردازش خيابان استفاده مي‌كنيد ، اين ممكن است به اين صورت باشد كه تعيين مي‌كند آيا مي‌توان از ويژگيهاي الگوي چك ليست مانند منطق شرطي يا سررسيدهاي ديناميكي براي اتوماسيون بخشهايي از فرآيند استفاده كرد.

http://www.wdir1.com/link/221361/%da%af%d9%88%d8%a7%d9%87%db%8c%d9%86%d8%a7%d9%85%d9%87-%d8%a7%db%8c%d8%b2%d9%88-%da%a9%d9%87-%d9%85%db%8c%da%af%d9%86-%d8%af%d9%82%db%8c%d9%82%d8%a7-%da%86%db%8c%d9%87